Γ.Δ.
1486.19 +0,25%
ACAG
+0,68%
5.9
CENER
-0,10%
9.69
CNLCAP
+0,71%
7.1
DIMAND
+1,01%
8.98
NOVAL
-0,90%
2.745
OPTIMA
+1,16%
12.24
TITC
+0,16%
30.8
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
-0,96%
1.45
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+1,47%
3.115
ΑΛΦΑ
+0,38%
1.729
ΑΝΔΡΟ
+0,91%
6.68
ΑΡΑΙΓ
+0,50%
11.95
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.8
ΑΣΤΑΚ
+7,80%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
+5,49%
9.6
ΑΤΤΙΚΑ
-0,39%
2.53
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,33%
6
ΒΙΟΚΑ
-0,84%
2.35
ΒΙΟΣΚ
+3,97%
1.44
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-2,15%
1.595
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,55%
18.2
ΔΑΑ
+0,30%
8.022
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
+1,74%
11.7
ΔΟΜΙΚ
+1,65%
3.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,25%
0.325
ΕΒΡΟΦ
+3,87%
1.61
ΕΕΕ
-0,36%
33.1
ΕΚΤΕΡ
+0,46%
4.34
ΕΛΒΕ
-8,18%
5.05
ΕΛΙΝ
+2,22%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,96%
2.07
ΕΛΠΕ
-0,33%
7.595
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.25
ΕΛΤΟΝ
+1,26%
1.774
ΕΛΧΑ
-0,85%
1.876
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,93%
1.32
ΕΤΕ
+0,67%
8.47
ΕΥΑΠΣ
-1,78%
3.31
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,67%
2.255
ΕΧΑΕ
0,00%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
+0,24%
0.42
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
-0,50%
4.965
ΙΝΛΙΦ
+1,17%
5.2
ΙΝΛΟΤ
-0,95%
1.248
ΙΝΤΕΚ
+0,16%
6.08
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
-1,98%
1.235
ΙΝΤΚΑ
-0,15%
3.405
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
-1,99%
1.475
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-2,66%
1.465
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.497
ΚΟΥΑΛ
+0,83%
1.208
ΚΟΥΕΣ
+0,94%
5.38
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-0,43%
1.145
ΛΑΒΙ
0,00%
0.894
ΛΑΜΔΑ
-0,40%
7.38
ΛΑΜΨΑ
-2,19%
35.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,50%
2.71
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-0,80%
3.7
ΜΙΝ
+1,69%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,19%
23.86
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
+1,25%
2.845
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+0,56%
25.34
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,29%
3.49
ΜΠΡΙΚ
+0,51%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,82%
36.8
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+0,43%
0.934
ΞΥΛΚ
+0,36%
0.277
ΞΥΛΠ
0,00%
0.426
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
-0,36%
27.45
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.58
ΟΠΑΠ
+0,12%
16.03
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,11%
0.898
ΟΤΕ
-0,62%
14.46
ΟΤΟΕΛ
+0,68%
11.78
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,84%
2.35
ΠΕΙΡ
-0,55%
3.967
ΠΕΤΡΟ
+0,90%
8.94
ΠΛΑΘ
+0,82%
4.28
ΠΛΑΚΡ
+3,33%
15.5
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.166
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-1,54%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
+1,03%
1.965
ΣΑΡ
+1,61%
11.36
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,45%
0.35
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.69
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
+4,80%
0.698
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.23
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
+1,75%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,49%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
+1,10%
4.12
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Ο βασιλιάς της pop art Λίχτενσταϊν τώρα και σε γραμματόσημο

Το ταλέντο και τον πρωτοποριακό τρόπο σκέψης του διάσημου καλλιτέχνη Ρόι Λίχτενσταϊν τιμά και η Ταχυδρομική Υπηρεσία των ΗΠΑ, με σειρά νέων γραμματοσήμων προς τιμήν του. Τα γραμματόσημα θα είναι διαθέσιμα στο Μουσείο Αμερικανικής Τέχνης Γουίτνεϊ, στη Νέα Υόρκη, και έχουν ήδη ενθουσιάσει τους εκατομμύρια θαυμαστές του.

Τα «Forever Stamps» δημιουργήθηκαν με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από τη γέννηση του Ρόι Λίχτενσταϊν και παρουσιάζουν πέντε από τα πιο εμβληματικά έργα του καλλιτέχνη.

«Η Ταχυδρομική Υπηρεσία χρησιμοποιεί το πρόγραμμα γραμματοσήμων της για να τιμήσει τους ανθρώπους που αντιπροσωπεύουν τους καλύτερους του έθνους μας» δήλωσε ο Τόμας Μάρσαλ, γενικός σύμβουλος και εκτελεστικός αντιπρόεδρος του οργανισμού.

«Ο Ρόι Λίχτενσταϊν σίγουρα αξίζει αυτήν την αναγνώριση, λόγω της αξιοσημείωτης δημιουργικότητας και της καινοτομίας που επέδειξε σε όλη την καριέρα του», συμπλήρωσε.

Γνωστός για τα έργα ποπ αρτ τέχνης-παρωδίες, ο καλλιτέχνης άφησε πίσω του περισσότερες από 5.000 συνθέσεις, που συνεχίζουν να επηρεάζουν και να εμπνέουν μέχρι σήμερα.

Τα γραμματόσημα σχεδιάστηκαν από τον Ντέρι Νόις, καλλιτεχνικό διευθυντή της Ταχυδρομικής Υπηρεσίας, και σε αυτά αποτυπώνονται τα έργα «Standing Explosion (Red)» (1965), «Modern Painting I» (1966), «Still Life With Crystal Bowl» (1972), «Still Life With Goldfish» (1972) και «Portrait of a Woman».

Ρόι Λίχτενσταϊν: Πάνω απ’ όλα χρώματα

Ο Ρόι Λίχτενσταϊν αντλούσε έμπνευση από ετερόκλητες πηγές, όπως τα κόμικς, οι διαφημίσεις και η ιστορία της τέχνης και το εργαστήριό του ήταν γεμάτο από τετράδια με κολάζ που έφταχνε από εικόνες που έκοβε από περιοδικά και εικονογραφημένα βιβλία.

Τα έργα του, παρά τη φαινομενική απλότητά τους, απαιτούσαν πολλή εργασία, καθώς, όπως δήλωνε ο ίδιος, ήθελε να δίνουν την εντύπωση ότι έχουν φτιαχτεί από μηχανή, χωρίς ίχνος ανθρώπινης χειρονομίας.

Ξεκινούσε με ένα αρχικό σχέδιο με μολύβι, το οποίο απλοποιούσε στο μέγιστο, για να βρει την πιο δυναμική εκδοχή του. Κατόπιν επεξεργαζόταν ξανά αυτό το σχέδιο σε ένα μεγαλύτερο καμβά για να αποφασίσει για τις γραμμές, τα χρώματα και τη σύνθεση, το οποίο και μετέφερε στον τελικό καμβά.

Εφάρμοζε το χρώμα σε μεγάλες συμπαγείς επιφάνειες με τη βοήθεια χαρτοταινίας και καθώς ζωγράφιζε, γύριζε τον πίνακα προς διάφορες κατευθύνσεις, ώστε να επικεντρώνει αποκλειστικά στη σύνθεση και όχι στο θέμα. Με αυτόν τον τρόπο απέκλειε κάθε αίσθηση αυθορμητισμού και το τελικό αποτέλεσμα έμοιαζε με προϊόν μηχανικής διαδικασίας, ενώ στην πραγματικότητα προερχόταν από την ακρίβεια της δεξιοτεχνίας του.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!