THEPOWERGAME
Ανοδικά κινήθηκε η εμπορευματική κίνηση το 2022 στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» παρά τις προκλήσεις που αντιμετώπισε ο κλάδος, όπως ήταν οι γεωπολιτικές εξελίξεις, η ενεργειακή κρίση και η παγκόσμια οικονομική αστάθεια.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα:
- Οι ετήσιοι όγκοι βελτιώθηκαν κατά 4,8% σε σύγκριση με το 2021 και κατά 7,3% σε σύγκριση με το 2019, καθώς διακινήθηκαν 101.500 τόνοι.
- Η ανάκαμψη των διεθνών πτήσεων σε επίπεδο σχεδόν 90% της κίνησης του 2019, σε συνδυασμό με την αυξημένη λειτουργία των εμπορευματικών πτήσεων (+5,4% έναντι του 2019) παρείχε στην τοπική αγορά την «πολυπόθητη» χωρητικότητα φορτίου.
Σύμφωνα με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, θετικές αναμένονται οι προοπτικές για το 2023. Σημειώνεται ότι παρόλο που το νέο έτος ξεκίνησε με πιο αργό ρυθμό, τα στοιχεία του Μαρτίου αυξήθηκαν και πάλι, ξεπερνώντας τους όγκους του 2019 κατά 3,1% (αλλά εξακολουθούν να υστερούν κατά 1,9% από την κίνηση του 2022).
Νέα πτήση cargo από τη Lufthansa Cargo
Εν τω μεταξύ, στις 12 Απριλίου, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και η εμπορευματική κοινότητα του αεροδρομίου υποδέχτηκε μια νέα εμπορευματική πτήση προς την Αθήνα: τη Lufthansa Cargo.
Η συγκεκριμένη πτήση εξυπηρετεί το δρομολόγιο Φρανκφούρτη – Λάρνακα – Αθήνα – Φρανκφούρτη. Πραγματοποιείται δύο φορές την εβδομάδα, με αεροσκάφος τύπου Α321 Freighter.
«Η εξέλιξη αυτή προσφέρει την αναγκαία επιπλέον χωρητικότητα που χρειάζεται η ελληνική αγορά, υποστηρίζοντας ενεργά το εμπόριο και κυρίως τις ελληνικές εξαγωγές» προστίθεται στην ανακοίνωση.