THEPOWERGAME
Σε πλήρη ανάπτυξη είναι το επενδυτικό πλάνο της LPP Greece στην Ελλάδα, καθώς ετοιμάζει τα επόμενα καταστήματα της SiNSAY, ενώ τα σχέδια υποστηρίζει αύξηση κεφαλαίου ύψους 3 εκατ. ευρώ, που εγκρίθηκε πρόσφατα.
Στο β’ εξάμηνο του 2023 προγραμματίζεται το ντεμπούτο της SiNSAY στην Αθήνα, ενώ νωρίτερα η πολωνική αλυσίδα θα έχει επεκτείνει την παρουσία της στη συμπρωτεύουσα και μεγάλες επαρχιακές πόλεις, όπως η Πάτρα και η Λάρισα.
Το πλάνο προβλέπει το άνοιγμα 7-8 καταστημάτων για το πολωνικό σήμα, που εγκαινίασε την παρουσία του στην Ελλάδα από το Ηράκλειο της Κρήτης. Άνοιξε τέλη Ιανουαρίου στο εμπορικό κέντρο Talos Plaza και έχει κερδίσει το τοπικό καταναλωτικό κοινό, κόντρα στον ανταγωνισμό ισχυρών διεθνών σημάτων, όπως Zara και H&M, ενώ προσφέρει μια value-for-money πρόταση και στον τουρισμό του νησιού.
Αυτό το διάστημα το επιτελείο του ομίλου LPP, που ελέγχει τη SiNSAY και άλλα 4 σήματα (House, Mohito, Reserved και Cropp), είναι στη φάση των τελικών διαπραγματεύσεων για lease agreement και δεν αποκαλύπτει λεπτομέρειες, αν και έχει κλειδώσει συμφωνίες για τα επόμενα ακίνητα που θα μισθωθούν.
Πάντως, πηγές στην εταιρεία επιβεβαιώνουν ότι οι πωλήσεις, τόσο στο πρώτο φυσικό κατάστημα στην Κρήτη, όσο και στο ψηφιακό κανάλι, ενθαρρύνουν τα σχέδια ανάπτυξης στην Ελλάδα, καθώς χαρακτηρίζονται οι καλύτερες του group πανευρωπαϊκά. Στον σχεδιασμό είναι το άνοιγμα καταστημάτων στη Θεσσαλονίκη και σε αντιπροσωπευτικές επαρχιακές πόλεις και από τον Σεπτέμβριο αναμένεται να ανοίξουν τα πρώτα SiNSAY και στην Αθήνα.
Ας σημειωθεί ότι η μέση τιμή πώλησης των προϊόντων SiNSAY είναι της τάξης των 8 ευρώ. Η εταιρεία στηρίζεται στον όγκο πωλήσεων και αναλόγως προσεγγίζει τη θέση της στην αγορά και την επένδυσή της στα ακίνητα που δεσμεύει, επιφάνειας γύρω στα 1.000 τ.μ. κατά μ.ό.
Εν τω μεταξύ, η υπέρβαση των στόχων πωλήσεων που είχε θέσει το LPP Group για την Ελλάδα και οι καλύτερες επιδόσεις της τοπικής αγοράς συγκριτικά με άλλες ευρωπαϊκές φαίνεται να επιταχύνουν τα σχέδια για την ανάπτυξη φυσικών καταστημάτων και για άλλα σήματα. Σήμερα και τα πέντε σήματα του χαρτοφυλακίου του πολωνικού ομίλου έχουν παρουσία στην Ελλάδα μέσω online πωλήσεων και μόνο η SiNSAY, η «πολωνική Zara», όπως είθισται να αποκαλείται, διαθέτει και φυσικό κατάστημα. Σύμφωνα με πηγές στην εταιρεία, τα μηνύματα είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά και από το online κανάλι, οπότε μελετάται το timing και προετοιμάζονται οι υποστηρικτικές υπηρεσίες για την τοποθέτησή τους στην αγορά.
Σημειώνεται ότι η θυγατρική του πολωνικού ομίλου στην Ελλάδα, LPP Greece, εγκαινίασε τη λειτουργία της πέρυσι τον Ιούνιο, με αρχικό μετοχικό κεφάλαιο 1 εκατ. ευρώ, ενώ πρόσφατα προχώρησε σε αύξηση εταιρικού κεφαλαίου κατά 3 εκατ. ευρώ. Διαχειριστής είναι ο Πολωνός Slawomir Loboda, αντιπρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της LPP, και γενικός διευθυντής ο Σωτήρης Σιγάλας.
Ο όμιλος έχει παρουσία στην αγορά 30 χρόνια και η SiNSAY μετρά δέκα χρόνια δραστηριότητας, με παρουσία σήμερα σε 18 χώρες, μέσω 523 φυσικών καταστημάτων και 16 e-shops.