Γ.Δ.
1482.43 0,00%
ACAG
0,00%
5.86
CENER
0,00%
9.7
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
0,00%
8.89
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
0,00%
12.1
TITC
0,00%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
0,00%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
0,00%
3.07
ΑΛΦΑ
0,00%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.62
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.89
ΑΣΚΟ
0,00%
2.79
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
0,00%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.1
ΔΑΑ
0,00%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
0,00%
11.5
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.55
ΕΕΕ
0,00%
33.22
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.25
ΕΛΛ
0,00%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.09
ΕΛΠΕ
0,00%
7.62
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.25
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.752
ΕΛΧΑ
0,00%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.295
ΕΤΕ
0,00%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.24
ΕΧΑΕ
0,00%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.419
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.73
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.99
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.14
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
0,00%
1.505
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.497
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.198
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.15
ΛΑΒΙ
0,00%
0.894
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.41
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
0,00%
3.73
ΜΙΝ
0,00%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.58
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
0,00%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.276
ΞΥΛΠ
0,00%
0.426
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
0,00%
27.55
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.58
ΟΠΑΠ
0,00%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.899
ΟΤΕ
0,00%
14.55
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
0,00%
4.245
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
0,00%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.945
ΣΑΡ
0,00%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.345
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
0,00%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
0,00%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Βρετανία: H Uber αναγνωρίζει κάποια δικαιώματα στους οδηγούς της

Μετά από μια πενταετή νομική διαμάχη, η Uber αποδέχεται απόφαση του ανώτατου δικαστηρίου στη Βρετανία που αναγνωρίζει πως οι οδηγοί της δικαιούνται δικαιώματα ανάλογα με όλους τους εργαζόμενους.

Η Uber ανακοίνωσε πως από σήμερα οι 70.000 οδηγοί στη Βρετανία ενσωματώνονται στο προσωπικό της, καταβάλλοντάς τους κατώτατο μισθό με ωρομίσθιο 8,72 στερλινών, παροχές αδείας και συνταξιοδοτικές εισφορές. Δεν θεωρούνται, όμως, εξ ολοκλήρου υπάλληλοι της εταιρείας που πρακτικά σημαίνει πως δεν δικαιούνται, μεταξύ άλλων, άδειας μητρότητας ή πατρότητας και αποζημίωση σε περίπτωση απόλυσης. Ανάλογος συμβιβασμός επιτεύχθηκε μεταξύ της Uber και της πολιτείας της Καλιφόρνια προ ενός έτους. «Είναι μια σημαντική βελτίωση για το καθεστώς εργασίας των οδηγών στη Βρετανία. Αλλά γνωρίζω πως πολλοί δεν θα μας επιδοκιμάσουν για το βήμα αυτό ύστερα από μια πολυετή δικαστική μάχη», έγραψε ο διευθύνων σύμβουλος της Uber, Ντάρα Κοσροβσάχι, στην Evening Standard.

Uber: Καμία αύξηση των κομίστρων

Η διοίκηση της πλατφόρμας μετακινήσεων έσπευσε επίσης να ξεκαθαρίσει πως με την εξέλιξη αυτή δεν θα υπάρξει αύξηση των κομίστρων, αν και κάτι τέτοιο έγινε στην Καλιφόρνια, επισημαίνει το BBC. Εάν οι δικαστικές αποφάσεις στη Βρετανία και την Καλιφόρνια αναγκάσουν την Uber να αλλάξει ριζικά το επιχειρηματικό της μοντέλο σε όλον τον κόσμο είναι ένα μεγάλο ζήτημα. Επί σειρά ετών, η Uber επιχειρηματολογούσε πως οι οδηγοί στην πλατφόρμα της είναι ελεύθεροι επαγγελματίες με τη δυνατότητα να ορίζουν τον χρόνο και τον τόπο της εργασίας τους. Τόνιζε πως δεν ήταν παρά μια πλατφόρμα που λειτουργεί ως μεσάζοντας, συνδέοντας ιδιώτες οδηγούς με τους πελάτες τους.

Δικαιώματα στην «gig economy»

Αλλά η πεποίθηση αυτή αλλάζει σταδιακά. Είναι αρκετοί εκείνοι που θεωρούν πως ανάλογες μεταβολές θα υπάρξουν στην ευρύτερη οικονομία του διαμοιρασμού και των αυτοαπασχολούμενων. Στη Νέα Υόρκη, παραδείγματος χάριν, συζητείται η δημιουργία συνδικαλιστικών ενώσεων που θα επιτρέπουν στους εργαζόμενους της αποκαλούμενης «gig economy» να διαπραγματεύονται συλλογικά. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση εξετάζεται η επιβολή μιας πιο ολοκληρωμένης νομοθεσίας για τους εκείνους που εργάζονται σε πλατφόρμες όπως η Uber και η Lyft. Εκτός των οικονομικών επιπτώσεων στις εταιρείες αυτές σε σχέση με τα προσδοκώμενα έσοδά τους, οι διοικήσεις τους θα πρέπει να προσαρμοστούν σε διαφορετικά νομικά πλαίσια μεταξύ χωρών. «Αυτό που η Uber αναγκάζεται να κάνει στη Βρετανία είναι αρκετά σημαντικό. Βέβαια είναι αρκετά τα θέματα που θα πρέπει να διαλευκανθούν από τους αρμόδιους νομικούς σε αυτό το πεδίο και σίγουρα δεν είναι η μοναδική μάχη που θα δοθεί», σχολιάζει στους New York Times η Βίνα Ντόμπαλ, καθηγήτρια νομικής στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια.

Uber: Οι ενστάσεις των εργαζομένων

Οι Τζέιμς Φαράρ και Γιασίν Ασλάμ που εργάζονταν για την Uber και κίνησαν την υπόθεση στη Βρετανία προ πενταετίας έχουν τις ενστάσεις τους. Τόνισαν πως η εταιρεία εγγυάται τον κατώτατο μισθό σε κάθε κλήση που δέχεται ένας οδηγός. Όμως εργαζόμενος της Uber θεωρείται αυτός που είναι σταθερά συνδεδεμένος με την πλατφόρμα είτε δέχεται κλήση, είτε όχι, σύμφωνα με την απόφαση του ανώτατου δικαστηρίου στη Βρετανία. «Αναμφισβήτητα η Uber έχει σημειώσει μεγάλη πρόοδο αλλά δεν μπορούμε να αποδεχτούμε τίποτα λιγότερο από την πλήρη συμμόρφωση με τις υποτυπώδεις επιταγές του νόμου», έγραψαν στο Twitter, δεσμευόμενοι πως θα επιστρέψουν στα δικαστήρια.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!