Γ.Δ.
1482.43 0,00%
ACAG
0,00%
5.86
CENER
0,00%
9.7
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
0,00%
8.89
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
0,00%
12.1
TITC
0,00%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
0,00%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
0,00%
3.07
ΑΛΦΑ
0,00%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.62
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.89
ΑΣΚΟ
0,00%
2.79
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
0,00%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.1
ΔΑΑ
0,00%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
0,00%
11.5
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.55
ΕΕΕ
0,00%
33.22
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.25
ΕΛΛ
0,00%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.09
ΕΛΠΕ
0,00%
7.62
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.25
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.752
ΕΛΧΑ
0,00%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.295
ΕΤΕ
0,00%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.24
ΕΧΑΕ
0,00%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.419
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.73
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.99
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.14
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
0,00%
1.505
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.497
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.198
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.15
ΛΑΒΙ
0,00%
0.894
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.41
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
0,00%
3.73
ΜΙΝ
0,00%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.58
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
0,00%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.276
ΞΥΛΠ
0,00%
0.426
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
0,00%
27.55
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.58
ΟΠΑΠ
0,00%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.899
ΟΤΕ
0,00%
14.55
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
0,00%
4.245
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
0,00%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.945
ΣΑΡ
0,00%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.345
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
0,00%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
0,00%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Βρετανία: Η Uber δίνει περισσότερα δικαιώματα στους οδηγούς της

Η Uber η μεγάλη αμερικανική επιχείρηση παροχής υπηρεσιών αποφάσισε να αναγνωρίσει περισσότερα δικαιώματα στους οδηγούς της στο Ηνωμένο Βασίλειο, δίνοντας την ελπίδα ότι και άλλες αντίστοιχες ψηφιακές πλατφόρμες θα ακολουθήσουν αυτή τη σπουδαία κίνηση.

Την ενέργεια μάλιστα αυτή της Uber επικρότησε η κυβέρνηση της Βρετανίας και πολλά βρετανικά συνδικάτα. Συγκεκριμένα ο υπουργός Επιχειρήσεων Κουάζι Κουάρτενγκ, μιλώντας στο Sky News, δήλωσε το εξής:

«Στη νέα της φάση, η οικονομία μας οφείλει να προστατεύει τα δικαιώματα των εργαζομένων, να έχει υψηλά πρότυπα και να ενθαρρύνει τις νέες τεχνολογίες».

Ο ίδιος πιστεύει ότι πρέπει να «χαιρετίσει» κανείς τα μέτρα που ανακοινώθηκαν χθες βράδυ –για πρώτη φορά παγκοσμίως για τον αμερικανικό κολοσσό μίσθωσης οχημάτων με οδηγό.

Η Uber χορήγησε στους πάνω από 70.000 Βρετανούς οδηγούς της ένα υβριδικό καθεστώς «εργαζομένων», που τους επιτρέπει να έχουν τον κατώτατο μισθό, άδεια μετ’ αποδοχών και πρόσβαση σε συνταξιοδοτικό ταμείο. Έως σήμερα, ήταν ανεξάρτητοι, αυτοαπασχολούμενοι εργαζόμενοι και πολύ λιγότερο προστατευμένοι.

Η πλατφόρμα αναγκάστηκε να κινηθεί γρήγορα μόλις ένα μήνα μετά την ηχηρή της ήττα ενώπιον του Ανώτατου Δικαστηρίου της Βρετανίας που στις 19 Φεβρουαρίου έκρινε ότι οι οδηγοί μπορούν να θεωρηθούν «εργαζόμενοι» και άρα να απολαμβάνουν κοινωνικά δικαιώματα.

Η βρετανική νομοθεσία διαχωρίζει το καθεστώς των ανεξάρτητων ή αυτοαπασχολούμενων εργαζομένων από αυτό των εργαζομένων που μπορούν να λαμβάνουν τον κατώτατο μισθό και άλλα προνόμια και από αυτό των υπαλλήλων που έχουν κανονική σύμβαση εργασίας.

Ο πρώην οδηγός Τζέιμς Φάραρ, ένας από τους αυτούς που ξεκίνησαν αρχικά τη νομική μάχη κατά της Uber, δήλωσε ότι τα μέτρα ήταν «ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση». Ανησυχεί, ωστόσο, με το γεγονός ότι τα προνόμια αυτά χορηγούνται από τη στιγμή που ο οδηγός δέχεται να κάνει μια διαδρομή και όχι από τη στιγμή κατά την οποία συνδέεται με την εφαρμογή.

«Αυτό σημαίνει ότι το 40-50% του χρόνου εργασίας μας δεν πληρώνεται ούτε τελεί υπό προστασία», δήλωσε ο Φάραρ στο βρετανικό πρακτορείο PA.

Για το συνδικάτο GMB, ήταν απαραίτητο «να αναγκαστεί η Uber να λάβει τη σωστή απόφαση αλλά τελικά αποδέχθηκαν την κρίση του δικαστηρίου».

«Οι άλλες επιχειρήσεις της ‘gig economy’ (οικονομίας περιστασιακής απασχόλησης) πρέπει να το λάβουν υπόψιν. Είναι το τέλος του δρόμου για την ψεύτικη ανεξάρτητη απασχόληση», δήλωσε ο Μικ Ριξ, γενικός γραμματέας του συνδικάτου.

 

 

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!