Γ.Δ.
1392.47 -0,37%
ACAG
-0,56%
5.34
BOCHGR
+0,23%
4.39
CENER
+1,46%
8.36
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,33%
8.19
NOVAL
+0,44%
2.285
OPTIMA
-0,78%
12.66
TITC
+1,89%
37.8
ΑΑΑΚ
-9,82%
4.04
ΑΒΑΞ
0,00%
1.378
ΑΒΕ
+0,44%
0.456
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-1,37%
3.61
ΑΛΦΑ
-2,02%
1.531
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,58%
9.5
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
-9,86%
0.384
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+2,37%
0.604
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,19%
5.18
ΒΙΟΚΑ
+0,29%
1.745
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,91%
17.74
ΔΑΑ
-0,13%
7.97
ΔΑΙΟΣ
-4,37%
3.5
ΔΕΗ
-0,17%
11.73
ΔΟΜΙΚ
-1,09%
2.72
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,68%
0.298
ΕΒΡΟΦ
-0,72%
1.37
ΕΕΕ
+1,15%
33.48
ΕΚΤΕΡ
-0,56%
1.416
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.96
ΕΛΛ
-0,75%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,11%
1.638
ΕΛΠΕ
-0,74%
6.75
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,24%
1.828
ΕΛΧΑ
+2,78%
1.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,89%
1.12
ΕΤΕ
-2,70%
6.846
ΕΥΑΠΣ
+0,64%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-0,52%
5.72
ΕΥΡΩΒ
-1,72%
2.005
ΕΧΑΕ
-0,93%
4.27
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-2,44%
0.3
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.745
ΙΝΚΑΤ
+0,75%
4.725
ΙΝΛΙΦ
-0,70%
4.26
ΙΝΛΟΤ
-0,91%
0.872
ΙΝΤΕΚ
-0,89%
5.59
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
+1,48%
1.03
ΙΝΤΚΑ
-0,57%
2.605
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-0,85%
1.16
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+4,30%
0.412
ΚΟΥΑΛ
+1,78%
1.028
ΚΟΥΕΣ
-0,36%
5.54
ΚΡΙ
-2,09%
14.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+2,39%
0.944
ΛΑΒΙ
-0,83%
0.72
ΛΑΜΔΑ
-1,79%
7.15
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
-17,97%
0.21
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,73%
2.72
ΜΑΘΙΟ
-9,54%
0.588
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
-0,50%
2
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-2,15%
2.96
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,35%
19.06
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
+0,20%
2.47
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,58%
24.34
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.68
ΜΠΡΙΚ
-1,44%
2.06
ΜΠΤΚ
-8,06%
0.57
ΜΥΤΙΛ
-0,13%
31.36
ΝΑΚΑΣ
+0,68%
2.94
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
-1,57%
0.25
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,96%
21
ΟΛΠ
-0,33%
29.9
ΟΛΥΜΠ
-1,30%
2.27
ΟΠΑΠ
+1,96%
15.6
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+0,27%
15.05
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
10.16
ΠΑΙΡ
+2,05%
0.994
ΠΑΠ
-0,43%
2.32
ΠΕΙΡ
-1,85%
3.563
ΠΕΡΦ
0,00%
5.28
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.76
ΠΛΑΘ
+0,38%
3.98
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
-4,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
-0,51%
1.166
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.15
ΠΡΟΦ
-1,18%
5.04
ΡΕΒΟΙΛ
-1,90%
1.55
ΣΑΡ
-1,11%
10.7
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,51%
0.326
ΣΙΔΜΑ
-1,96%
1.5
ΣΠΕΙΣ
+0,36%
5.62
ΣΠΙ
-0,40%
0.502
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.79
ΤΖΚΑ
-2,13%
1.38
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,49%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-1,12%
3.53
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

D-Marin: Διευρύνει μέσω της Ελλάδας το δίκτυο μαρίνων στη Αν. Μεσόγειο

Tην διεύρυνση του δικτύου μαρίνων που ελέγχει στην ανατολική Μεσόγειο Θάλασσα επιδιώκει η D-Marin με την απόκτηση της Μαρίνας Πύλου. Η συμφωνία, που ανακοινώθηκε πριν από λίγες ημέρες από το ΤΑΙΠΕΔ, αφορά την παραχώρηση της μαρίνας για 40 χρόνια με αντίτιμο 1,5 εκατ. ευρώ. Επίσης, η συμφωνία προβλέπει την καταβολή από τη πλευρά του παραχωρησιούχου μέρους των ετήσιων εσόδων (revenue sharing) στον πωλητή.

Επίσης, βασικός στόχος της D-Marin είναι η δημιουργία συνεργειών με την ΤΕΜΕΣ και το resort «Costa Navarino» που έχει δημιουργηθεί στην περιοχή. Άλλωστε, συμμέτοχος στο εγχείρημα της D-Marin στη Μαρίνα της Πύλου είναι και η ΤΕΜΕΣ, η οποία διακαώς ενδιαφερόταν για την απόκτηση ελέγχου στη συγκεκριμένη μαρίνα. Η ΤΕΜΕΣ θέλει μέσω της μαρίνας να εξυπηρετήσει σημαντικούς πελάτες του μεσσηνιακού resort.

Η μαρίνα της Πύλου είναι η τρίτη κατά σειρά μαρίνα που ελέγχει η D-Marin επί ελληνικού εδάφους και η 17η κατά σειρά στην Ανατολική Μεσόγειο. Συγκεκριμένα, η εταιρεία που ελέγχεται από την επενδυτική εταιρεία CVC ελέγχει στη χώρα μας τις μαρίνες Γουβιών Κέρκυρας και Λευκάδας. Εκτός Ελλάδος, η D-Marin ελέγχει μια μαρίνα στην Ιταλία, τέσσερις μαρίνες στην Κροατία, μια στο Μαυροβούνιο, τρεις στην Τουρκία και τέσσερις στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Στόχος του δικτύου μαρίνων που στήνει η D-Marin είναι η παροχή συνολικών λύσεων σε πελάτες που ταξιδεύουν με σκάφη στην Ανατολική Μεσόγειο. Προς την κατεύθυνση αυτήν, η εταιρεία ήδη έχει ετοιμάσει ψηφιακές λύσεις και εφαρμογές, έτσι ώστε οι πελάτες της να μπορούν να βλέπουν σε ποιες μαρίνες υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις, ποιες υπηρεσίες μπορούν να λάβουν κ.λπ. Με τον τρόπο αυτόν, η θυγατρική της CVC θεωρεί ότι μπορεί να δημιουργήσει ένα πιο πιστό πελατολόγιο, που θα της αποφέρει περισσότερα έσοδα.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία, μέσω της θυγατρικής στην Ελλάδα, D-Marinas, ενδιαφέρεται και για τη Μαρίνα Κέρκυρας, που θα δημιουργηθεί δίπλα στον λιμένα του νησιού με στόχο να φιλοξενήσει mega yachts. Ο σχετικός διαγωνισμός τώρα βρίσκεται σε εξέλιξη από το ΤΑΙΠΕΔ και η D-Marinas, μαζί με άλλους τρεις ενδιαφερόμενους, έχουν προεπιλεγεί για να υποβάλουν δεσμευτικές προσφορές.

Όσον αφορά τη Μαρίνα της Πύλου, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του ΤΑΙΠΕΔ, η εταιρεία προτίθεται να επενδύσει πάνω από 15 εκατ. ευρώ για την αναβάθμισή της. Σήμερα στη Μαρίνα Πύλου δεν υπάρχουν καν δέστρες για σκάφη, ενώ η χερσαία έκτασή της έχει τα χαρακτηριστικά… οικοπέδου. Μετά την αναβάθμιση θα υπάρχουν δίκτυα ηλεκτρικά, ύδρευσης κ.λπ., ενώ οι δύο παραχωρησιούχοι, D-Marin και ΤΕΜΕΣ, θα δημιουργήσουν χώρους αναψυχής, δρόμους, parking, πράσινο κ.λπ. H μαρίνα έχει χερσαία έκταση 32 στρεμμάτων και θαλάσσια έκταση 84 στρεμμάτων. Μπορεί να φιλοξενήσει έως 130 σκάφη, μήκους 8 έως 30 μέτρων.

Η Μαρίνα Πύλου είναι η τρίτη κατά σειρά που αξιοποιεί το ΤΑΙΠΕΔ. Οι δύο πρώτες είναι οι μαρίνες της Χίου και πιο πρόσφατα του Αλίμου. Επίσης, στο χαρτοφυλάκιο του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων υπάρχουν για αξιοποίηση οι μαρίνες mega yacht της Κέρκυρας, της Κεφαλονιάς (Αργοστολίου), της Ιτέας, της Ζακύνθου, της Καλαμαριάς και της Ρόδου. Επίσης, στόχος είναι η αξιοποίηση των λιμένων της Μυκόνου και του Λαυρίου, οι οποίοι επίσης θα φιλοξενήσουν δραστηριότητες μαρίνων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!