Γ.Δ.
1485.32 +0,20%
ACAG
+0,68%
5.9
CENER
0,00%
9.7
CNLCAP
+0,71%
7.1
DIMAND
+1,01%
8.98
NOVAL
-0,36%
2.76
OPTIMA
+0,99%
12.22
TITC
0,00%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
-0,96%
1.45
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
+0,22%
2.26
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+1,47%
3.115
ΑΛΦΑ
+0,52%
1.7315
ΑΝΔΡΟ
+0,91%
6.68
ΑΡΑΙΓ
+0,50%
11.95
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.8
ΑΣΤΑΚ
+7,80%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
+5,93%
9.64
ΑΤΤΙΚΑ
+0,79%
2.56
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,33%
6
ΒΙΟΚΑ
-0,84%
2.35
ΒΙΟΣΚ
+4,33%
1.445
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-2,15%
1.595
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,55%
18.2
ΔΑΑ
+0,30%
8.022
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
+1,57%
11.68
ΔΟΜΙΚ
+1,65%
3.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,25%
0.325
ΕΒΡΟΦ
+2,90%
1.595
ΕΕΕ
-0,36%
33.1
ΕΚΤΕΡ
+0,69%
4.35
ΕΛΒΕ
-8,18%
5.05
ΕΛΙΝ
+2,22%
2.3
ΕΛΛ
-0,36%
13.9
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,20%
2.065
ΕΛΠΕ
+0,07%
7.625
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.25
ΕΛΤΟΝ
+1,26%
1.774
ΕΛΧΑ
-0,63%
1.88
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+2,32%
1.325
ΕΤΕ
+0,50%
8.456
ΕΥΑΠΣ
-1,78%
3.31
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+0,27%
2.246
ΕΧΑΕ
-0,21%
4.81
ΙΑΤΡ
-0,29%
1.735
ΙΚΤΙΝ
+0,24%
0.42
ΙΛΥΔΑ
+2,02%
1.765
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.99
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.14
ΙΝΛΟΤ
-0,95%
1.248
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
-1,98%
1.235
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
-0,33%
1.5
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,99%
1.475
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.497
ΚΟΥΑΛ
+3,01%
1.234
ΚΟΥΕΣ
-0,38%
5.31
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-0,43%
1.145
ΛΑΒΙ
+0,67%
0.9
ΛΑΜΔΑ
-0,40%
7.38
ΛΑΜΨΑ
-2,19%
35.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,50%
2.71
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-0,80%
3.7
ΜΙΝ
+1,69%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,27%
23.88
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
+1,42%
2.85
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+0,56%
25.34
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,29%
3.49
ΜΠΡΙΚ
+0,51%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,99%
36.86
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+0,43%
0.934
ΞΥΛΚ
+0,36%
0.277
ΞΥΛΠ
0,00%
0.426
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
-0,36%
27.45
ΟΛΥΜΠ
-0,78%
2.56
ΟΠΑΠ
+0,19%
16.04
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,11%
0.898
ΟΤΕ
-0,48%
14.48
ΟΤΟΕΛ
+1,03%
11.82
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,84%
2.35
ΠΕΙΡ
-0,60%
3.965
ΠΕΤΡΟ
+0,90%
8.94
ΠΛΑΘ
+0,35%
4.26
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-1,54%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
+1,54%
1.975
ΣΑΡ
+1,43%
11.34
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,45%
0.35
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.69
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
+4,80%
0.698
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.24
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
+1,75%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,49%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
+1,10%
4.12
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Η Toyota ταράζει για μια ακόμη φορά τα νερά

Η Toyota ταράζει για μια ακόμη φορά τα νερά. Τι ετοιμάζουν οι ευρηματικοί Ιάπωνες;

Οι Ασιάτες ανέθεσαν στο ED2, το στούντιο ευρωπαϊκού σχεδιασμού της φίρμας, στην Κυανή Ακτή της Γαλλίας τη δημιουργία της επόμενης ημέρας αυτοκινήτων πόλης, με το Aygo X Prologue, το αυτοκίνητο που προλογίζει την επόμενη ημέρα του Aygo και όχι μόνον!

Όπως γράφει το caranddriver παρότι είναι πρωτότυπο, το πιθανότερο είναι ότι, σύμφωνα με τις αποκλειστικές δηλώσεις που έκανε ο Ian Cartabiano, Πρόεδρος του ED2 στο ελληνικό Car and Driver, θα δούμε το επόμενο Aygo να είναι σχεδόν όπως το βλέπετε στις φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν με το επίσημο λανσάρισμα του αυτοκινήτου.

«Φτιάχνουμε αυτοκίνητα που είναι προσανατολισμένα τόσο για τις παγκόσμιες αγορές όσο και για τις κατά τόπους απαιτήσεις κι έχουμε την πολυτέλεια να μπορούμε να στοχεύουμε στις ανάγκες των πελατών.

Tο Aygo X Prologue φτιάχτηκε για την Ευρώπη. Λόγω μεγέθους είναι τέλειο για μικρούς, στενούς δρόμους. Και, αν και κρατήσαμε το όνομα, είναι πολύ διαφορετικό από αυτό που ξέρει ο καταναλωτής ως Aygo. Συμπληρώνει μάλιστα ιδανικά τη γκάμα των Yaris, Yaris Cross και Corolla» μας είπε ο κ. Cartabiano.

Με μεγάλους τροχούς, αυξημένη απόσταση από το έδαφος και λεπτομέρειες όπως η βάση για στήριξη ποδηλάτων στην πίσω ποδιά ή η action cam στον εξωτερικό καθρέφτη το αυτοκίνητο δείχνει τις εντός και εκτός δρόμου προθέσεις του, ενώ η γραμμή οροφής, η μεγάλη γρίλια, τα φωτιστικά δίνουν έναν αθλητικό τόνο στο μικρό αμάξωμα.

Η Toyota είδε ότι τα αυτοκίνητα της κατηγορίας είναι χαριτωμένα, αλλά όπως μας είπε ο κ. Cartabiano «είναι τόσο απλοϊκά και φθηνά στην όψη σχεδόν σαν να είναι σχεδιασμένα για γραφεία ενοικίασης αυτοκινήτων» και η ιαπωνική φίρμα ήθελε να το αλλάξει αυτό. Επομένως το πρώτο βήμα ήταν να αποκτήσει η πρόταση της Toyota τον «αέρα» που έλειπε, να γίνει το αυτοκίνητο πιο μυώδες, πιο εξωστρεφές αποκτώντας ένα δυναμικό παρουσιαστικό και λεπτομέρειες που να αναδεικνύουν μια αναβαθμισμένη ποιότητα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!