Γ.Δ.
1419.37 +0,88%
ACAG
+1,21%
5.87
CENER
+0,82%
9.88
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
-0,12%
8.49
NOVAL
-0,74%
2.7
OPTIMA
-0,67%
11.82
TITC
+0,17%
28.7
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+1,00%
1.42
ΑΒΕ
-0,91%
0.438
ΑΔΜΗΕ
-0,22%
2.23
ΑΚΡΙΤ
-1,37%
0.72
ΑΛΜΥ
+0,19%
2.665
ΑΛΦΑ
+2,69%
1.602
ΑΝΔΡΟ
-1,87%
6.3
ΑΡΑΙΓ
+1,78%
11.46
ΑΣΚΟ
+1,69%
3
ΑΣΤΑΚ
+1,81%
6.76
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.5
ΑΤΤ
+1,36%
11.15
ΑΤΤΙΚΑ
+5,00%
2.52
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,79%
5.89
ΒΙΟΚΑ
+0,40%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,78%
1.3
ΒΙΟΤ
-9,48%
0.21
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-3,20%
2.42
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,98%
16.56
ΔΑΑ
+0,70%
7.77
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+0,63%
11.25
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,30%
0.329
ΕΒΡΟΦ
+0,68%
1.49
ΕΕΕ
+0,63%
31.7
ΕΚΤΕΡ
-0,71%
4.17
ΕΛΒΕ
+1,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+2,68%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,61%
2.53
ΕΛΠΕ
+0,77%
7.9
ΕΛΣΤΡ
+6,16%
2.24
ΕΛΤΟΝ
+0,47%
1.704
ΕΛΧΑ
0,00%
1.86
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.95
ΕΠΙΛΚ
-10,00%
0.117
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,79%
1.27
ΕΤΕ
+0,36%
7.726
ΕΥΑΠΣ
+1,62%
3.13
ΕΥΔΑΠ
+0,55%
5.44
ΕΥΡΩΒ
-0,87%
2.052
ΕΧΑΕ
-0,93%
4.8
ΙΑΤΡ
+2,61%
1.57
ΙΚΤΙΝ
-0,28%
0.359
ΙΛΥΔΑ
+0,29%
1.73
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.04
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,58%
1.192
ΙΝΤΕΚ
+0,72%
5.56
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
-2,06%
1.19
ΙΝΤΚΑ
+2,01%
3.295
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
+0,37%
1.37
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-1,86%
1.58
ΚΟΡΔΕ
-0,63%
0.473
ΚΟΥΑΛ
+0,16%
1.232
ΚΟΥΕΣ
+0,19%
5.27
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,33%
11.4
ΚΤΗΛΑ
-2,78%
1.75
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.12
ΛΑΒΙ
-0,93%
0.854
ΛΑΜΔΑ
+0,89%
6.8
ΛΑΜΨΑ
-0,56%
35.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
+2,14%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
-2,23%
2.63
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
+2,30%
4.01
ΜΕΝΤΙ
-1,11%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
-0,55%
3.6
ΜΙΝ
-3,03%
0.64
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,09%
23.08
ΜΟΝΤΑ
+2,90%
3.19
ΜΟΤΟ
-0,55%
2.69
ΜΟΥΖΚ
-2,90%
0.67
ΜΠΕΛΑ
+1,50%
27.12
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,87%
3.4
ΜΠΡΙΚ
+1,35%
1.875
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,86%
36.12
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+1,08%
0.94
ΞΥΛΚ
+0,38%
0.261
ΞΥΛΠ
+7,36%
0.496
ΟΛΘ
+0,49%
20.6
ΟΛΠ
+0,99%
25.55
ΟΛΥΜΠ
-0,40%
2.47
ΟΠΑΠ
+0,82%
14.79
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.903
ΟΤΕ
+1,77%
13.8
ΟΤΟΕΛ
-0,88%
11.3
ΠΑΙΡ
+0,47%
1.08
ΠΑΠ
+2,04%
2.5
ΠΕΙΡ
+1,42%
3.568
ΠΕΤΡΟ
+1,22%
8.28
ΠΛΑΘ
+1,57%
3.875
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+1,25%
1.136
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,87%
6.85
ΠΡΟΦ
+1,98%
4.625
ΡΕΒΟΙΛ
+2,00%
2.04
ΣΑΡ
-0,89%
11.1
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
+1,18%
0.343
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.58
ΣΠΕΙΣ
-0,92%
6.48
ΣΠΙ
+3,50%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,51%
19.61
ΤΖΚΑ
-1,80%
1.365
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,50%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-5,88%
0.224
ΦΡΛΚ
+0,52%
3.89
ΧΑΙΔΕ
+0,76%
0.665

DW: Ένα βήμα πιο κοντά στην Ita Airways η Lufthansa

To ιταλικό υπουργείο οικονομικών, σε ανακοίνωσή του υπογράμμισε ότι έγινε ένα ακόμη βήμα προόδου για την επίτευξη σταθερής συμπόρευσης, ανάμεσα στις Lufthansa και Ita Airways. Όπως γράφει η εφημερίδα la Repubblica, ουσιαστικά αυτό σημαίνει ότι είμαστε στην τελική ευθεία για την σταδιακή απόκτηση της Ιta, από τον γερμανικό αερομεταφορέα. Ο Ιταλός υπουργός Οικονομικών συνάντησε στη Ρώμη, τον διευθύνοντα σύμβουλο της Lufthansa, Kάρστεν Σπόχρ και τον πρόεδρο της Ita Airways, Αντονίνο Τουρίκι.

Σύμφωνα με την DW, συζητήθηκαν αναλυτικά η εμπορική στρατηγική, η απόκτηση νέων αεροσκαφών και οι βασικοί στόχοι για την ανάπτυξη της Ita Airways. Σε μια πρώτη φάση, η γερμανική εταιρεία θα αποκτήσει το 40% της Ita και αναμένεται τώρα να υπάρξει συγκεκριμένη αναφορά και εκτίμηση για την τιμή αγοράς. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, η τελική συμφωνία θα αφορά ποσό που θα κυμαίνεται από 250 μέχρι 300 εκατομμύρια ευρώ. Η γερμανική πλευρά ελπίζει να μπορέσουν να μπουν οι καθοριστικές υπογραφές, εντός των πρώτων τριών εβδομάδων του Απριλίου, όσο υπάρχει και αποκλειστικό δικαίωμα διαπραγμάτευσης.

Η DW αναφέρει πως το υπουργείο Οικονομικών της Ρώμης πάντως θεωρεί ότι η συγκεκριμένη λύση θα είναι επωφελής και για τις δύο εταιρείες και κατά συνέπεια για τις δυο χώρες. Ο ιταλικός Τύπος υπογραμμίζει ότι η Ita, σύμφωνα με την σχέδιο βιομηχανικής ανάπτυξης, θα διαθέτει 100 αεροσκάφη, το 25% από τα οποία θα πραγματοποιεί πτήσεις εκτός Ευρώπης. Κύριο σημείο αναφοράς πρόκειται να παραμείνει το αεροδρόμιο της Ρώμης, Fiumicino Leonardo da Vinci, αλλά με αύξηση του ιδιαίτερου βάρους του αεροδρομίου Μαλπένσα του Μιλάνου, που είναι πιο κοντά στην κεντρική Ευρώπη.

Και στις τελευταίες επαφές τους, οι Γερμανοί μάνατζερ υπογράμμισαν ότι η Ιταλία είναι η τρίτη αεροπορική αγορά στην Γηραιά Ήπειρο και ότι έχουν την βούληση να ξεπεράσουν κάθε μικρό εμπόδιο προκειμένου να βγει «λευκός καπνός» από τις αίθουσες των τελευταίων διαπραγματεύσεων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!