Γ.Δ.
1411.47 +0,37%
ACAG
-0,37%
5.33
BOCHGR
-0,23%
4.43
CENER
-0,47%
8.56
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,21%
8.18
NOVAL
+0,22%
2.28
OPTIMA
-1,69%
12.8
TITC
+0,13%
38.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+3,29%
1.444
ΑΒΕ
+1,77%
0.461
ΑΔΜΗΕ
+1,05%
2.395
ΑΚΡΙΤ
+0,73%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,96%
3.61
ΑΛΦΑ
-0,07%
1.5215
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-0,05%
9.755
ΑΣΚΟ
+0,77%
2.62
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.94
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.78
ΑΤΤ
-2,00%
0.588
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
+1,34%
5.28
ΒΙΟΚΑ
-0,84%
1.775
ΒΙΟΣΚ
+2,90%
1.42
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,96%
2.08
ΓΕΒΚΑ
-0,38%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,55%
18.3
ΔΑΑ
+0,25%
8.08
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
-0,60%
11.64
ΔΟΜΙΚ
-2,23%
2.63
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,01%
0.299
ΕΒΡΟΦ
-0,37%
1.365
ΕΕΕ
-0,35%
33.7
ΕΚΤΕΡ
+1,21%
1.508
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+1,53%
1.99
ΕΛΛ
+0,38%
13.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,26%
1.718
ΕΛΠΕ
+1,42%
6.805
ΕΛΣΤΡ
+0,99%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-2,27%
1.81
ΕΛΧΑ
-0,33%
1.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,45%
1.11
ΕΤΕ
+1,57%
6.99
ΕΥΑΠΣ
-0,32%
3.1
ΕΥΔΑΠ
-1,21%
5.71
ΕΥΡΩΒ
+0,24%
2.05
ΕΧΑΕ
+3,94%
4.48
ΙΑΤΡ
+0,97%
1.555
ΙΚΤΙΝ
-1,64%
0.3
ΙΛΥΔΑ
+4,84%
1.95
ΙΝΚΑΤ
-0,62%
4.8
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.32
ΙΝΛΟΤ
+0,97%
0.939
ΙΝΤΕΚ
+2,98%
5.87
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,81%
2.48
ΙΝΤΕΤ
+1,81%
1.01
ΙΝΤΚΑ
+1,09%
2.785
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.195
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+0,69%
1.46
ΚΟΡΔΕ
+0,24%
0.42
ΚΟΥΑΛ
-1,13%
1.05
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.54
ΚΡΙ
-2,45%
13.95
ΚΤΗΛΑ
+1,18%
1.72
ΚΥΡΙΟ
-3,81%
0.91
ΛΑΒΙ
+0,28%
0.728
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
+0,37%
2.71
ΜΑΘΙΟ
-4,04%
0.57
ΜΕΒΑ
0,00%
3.56
ΜΕΝΤΙ
-1,47%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44.2
ΜΙΓ
-1,48%
2.995
ΜΙΝ
-0,98%
0.505
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,26%
19.4
ΜΟΝΤΑ
-1,33%
3.7
ΜΟΤΟ
-1,77%
2.5
ΜΟΥΖΚ
-0,77%
0.645
ΜΠΕΛΑ
+0,81%
24.9
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.69
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.09
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,44%
31.66
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
-0,24%
0.818
ΞΥΛΚ
+0,40%
0.253
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21.3
ΟΛΠ
-0,81%
30.75
ΟΛΥΜΠ
+0,43%
2.31
ΟΠΑΠ
+1,09%
15.73
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.791
ΟΤΕ
-0,07%
15.12
ΟΤΟΕΛ
+1,38%
10.26
ΠΑΙΡ
0,00%
0.988
ΠΑΠ
-0,42%
2.35
ΠΕΙΡ
-0,14%
3.61
ΠΕΡΦ
-1,10%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,25%
7.88
ΠΛΑΘ
+0,25%
3.945
ΠΛΑΚΡ
+2,24%
13.7
ΠΡΔ
0,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+1,03%
1.18
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,20%
5.11
ΡΕΒΟΙΛ
+0,64%
1.58
ΣΑΡ
+0,94%
10.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,91%
0.332
ΣΙΔΜΑ
+2,00%
1.53
ΣΠΕΙΣ
+1,42%
5.72
ΣΠΙ
+0,80%
0.506
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.8
ΤΖΚΑ
0,00%
1.415
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-2,50%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.208
ΦΡΛΚ
0,00%
3.61
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.56

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για τα έργα της γραμμής 4 του μετρό

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, λόγω εργασιών κατασκευής της γραμμής 4 του μετρό, θα πραγματοποιηθούν κατά το χρονικό διάστημα από 27-3-2023 έως 23-4-2023 και καθ’ όλο το 24ωρο, στα παρακάτω οδικά τμήματα του Δήμου Αθηναίων, ως εξής:

ΦΑΣΗ 1

-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 3,50 μ. περίπου της οδού Ιοφώντος και στο τμήμα αυτής μεταξύ των οδών Κόνωνος/Αμάσειας και Εργοτίμου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 3,50 μ. περίπου της οδού Εργοτίμου και στο τμήμα αυτής 20,0 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Ιοφώντος και έως 15,0 μ. περίπου μετά με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 4,25 μ. περίπου της οδού Βασ. Γεωργίου Β΄ και στο τμήμα αυτής μεταξύ των οδών Ιοφώντος και Αστυδάμαντος με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

-Τον ολικό αποκλεισμό της οδού Ιοφώντος και για μήκος 15,0 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την οδό Βασ Γεωργίου Β΄.

-Τον χαρακτηρισμό ως αδιεξόδου της οδού Ιοφώντος και στο τμήμα αυτής από την εργοταξιακή κατάληψη και έως την οδό Ευφρονίου.

-Την απαγόρευση της αριστερής στροφής από την οδό Βασ. Γεωργίου Β΄ προς την οδό Ιοφώντος.

-Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 40 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Βασ. Γεωργίου Β΄ και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από τα 60,0 μ. περίπου πριν και έως την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης.

-Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής

-Την απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Βασ. Γεωργίου Β΄ και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από τα 60,0 μ. περίπου πριν και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης.

-Την απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην περιοχή των έργων και επί της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος πέριξ της τριγωνικής νησίδας που περικλείεται από τις οδούς Εργοτίμου, Ιοφώντος και Φορμίωνος.

ΦΑΣΗ 1Α

-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 3,00 μ. περίπου της οδού Ιοφώντος και στο τμήμα αυτής μεταξύ των οδών Κόνωνος/Αμάσειας και Εργοτίμου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 3,50 μ. περίπου της οδού Εργοτίμου και στο τμήμα αυτής 30,0 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Ιοφώντος με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

-Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

-Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην περιοχή των έργων.

ΦΑΣΗ 2

-Ολικός αποκλεισμός της οδού Ιοφώντος από την συμβολή της με την οδό Εργοτίμου έως την συμβολή της με την οδό Βασ. Γεωργίου Β΄.

-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 4,00 μ. περίπου της οδού Εργοτίμου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Φορμίωνος έως 10,0 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την οδό Ιοφώντος με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 4,25 μ. περίπου της οδού Βασ. Γεωργίου Β΄ και στο τμήμα αυτής μεταξύ των οδών Ιοφώντος και Αστυδάμαντος με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

-Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 40 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Βασ. Γεωργίου Β΄ και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από τα 60,0 μ. περίπου πριν και έως την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης.

-Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής

-Απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Βασ. Γεωργίου Β΄ και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από τα 60,0 μ. περίπου πριν και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης.

-Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην περιοχή των έργων.

Παρακαλούνται οι οδηγοί των οχημάτων να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την διέλευσή τους από τα σημεία των εργασιών και να ακολουθούν την υπάρχουσα οδική σήμανση.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!