Γ.Δ.
1400.01 -0,57%
ACAG
+0,19%
5.35
BOCHGR
+0,23%
4.4
CENER
+1,66%
8.58
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
-0,12%
8.19
NOVAL
-0,22%
2.265
OPTIMA
-0,78%
12.64
TITC
-0,52%
38.2
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,70%
1.44
ΑΒΕ
-0,86%
0.462
ΑΔΜΗΕ
-1,04%
2.37
ΑΚΡΙΤ
+2,19%
0.7
ΑΛΜΥ
-0,14%
3.66
ΑΛΦΑ
-1,72%
1.489
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,41%
9.7
ΑΣΚΟ
+0,76%
2.65
ΑΣΤΑΚ
-2,02%
6.8
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.78
ΑΤΤ
-1,75%
0.56
ΑΤΤΙΚΑ
+1,84%
2.21
ΒΙΟ
-0,76%
5.23
ΒΙΟΚΑ
-1,99%
1.725
ΒΙΟΣΚ
-0,71%
1.39
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
-1,15%
1.285
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
18.34
ΔΑΑ
-1,74%
8.008
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
+0,09%
11.56
ΔΟΜΙΚ
+2,06%
2.72
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.299
ΕΒΡΟΦ
-0,72%
1.375
ΕΕΕ
+1,37%
34.16
ΕΚΤΕΡ
-1,59%
1.488
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-1,51%
1.96
ΕΛΛ
-0,38%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,50%
1.76
ΕΛΠΕ
0,00%
6.765
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2
ΕΛΤΟΝ
-0,64%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,86%
1.836
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,35%
1.1
ΕΤΕ
-2,52%
6.814
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.13
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.74
ΕΥΡΩΒ
-1,26%
2.032
ΕΧΑΕ
+0,23%
4.41
ΙΑΤΡ
+1,32%
1.53
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.301
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.9
ΙΝΚΑΤ
-1,33%
4.815
ΙΝΛΙΦ
-0,93%
4.27
ΙΝΛΟΤ
-0,97%
0.92
ΙΝΤΕΚ
-1,37%
5.77
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,81%
2.5
ΙΝΤΕΤ
-2,81%
0.97
ΙΝΤΚΑ
-1,48%
2.67
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,37%
1.475
ΚΟΡΔΕ
-0,95%
0.415
ΚΟΥΑΛ
-2,21%
1.064
ΚΟΥΕΣ
-0,54%
5.51
ΚΡΙ
-0,71%
14
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.922
ΛΑΒΙ
-1,23%
0.725
ΛΑΜΔΑ
-0,70%
7.1
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
+9,76%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-1,10%
2.7
ΜΑΘΙΟ
-6,73%
0.554
ΜΕΒΑ
+0,84%
3.59
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.08
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
+3,17%
3.09
ΜΙΝ
0,00%
0.5
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,08%
19.16
ΜΟΝΤΑ
+0,27%
3.7
ΜΟΤΟ
-0,60%
2.495
ΜΟΥΖΚ
-0,79%
0.63
ΜΠΕΛΑ
-0,16%
24.8
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.7
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.1
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,76%
31.16
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+2,69%
0.84
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,95%
21.2
ΟΛΠ
-1,28%
30.85
ΟΛΥΜΠ
-2,16%
2.27
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.74
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,51%
0.786
ΟΤΕ
-1,27%
14.79
ΟΤΟΕΛ
+0,20%
10.22
ΠΑΙΡ
0,00%
0.988
ΠΑΠ
+0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
-2,92%
3.494
ΠΕΡΦ
-0,93%
5.35
ΠΕΤΡΟ
+0,76%
7.94
ΠΛΑΘ
-0,38%
3.92
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.7
ΠΡΔ
0,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.176
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-1,56%
5.04
ΡΕΒΟΙΛ
-1,91%
1.54
ΣΑΡ
+0,19%
10.8
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,50%
0.328
ΣΙΔΜΑ
-1,30%
1.52
ΣΠΕΙΣ
+0,36%
5.54
ΣΠΙ
+1,19%
0.51
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
0,00%
1.44
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,62%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
-1,92%
0.204
ΦΡΛΚ
-0,83%
3.58
ΧΑΙΔΕ
+6,25%
0.595

Συμφωνία ΕΕ – Γερμανίας για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης

Η γερμανική κυβέρνηση κατέληξε σε συμφωνία με την ΕΕ αναφορικά με τη διαμάχη για το τέλος των νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035.

Σύμφωνα με τον Γερμανό υπουργό Μεταφορών Φόλκερ Βίσινγκ, τα νέα οχήματα μπορούν επίσης να ταξινομηθούν εκ νέου μετά το 2035, εάν γεμίζουν μόνο με συνθετικά καύσιμα ουδέτερα σε CO2.

Η συμφωνία ανακοινώθηκε από τον Γερμανό υπουργό Μεταφορών και τον αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Φρανς Τίμερμανς στο Twitter. «Καταλήξαμε σε συμφωνία με τη Γερμανία για τη μελλοντική χρήση ηλεκτρικών καυσίμων στα αυτοκίνητα», έγραψε στο Twitter ο αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. «Ο δρόμος είναι ξεκάθαρος: Η Ευρώπη παραμένει τεχνολογικά ουδέτερη», δήλωσε ο ομοσπονδιακός υπουργός Μεταφορών επίσης στο Twitter.

Σύμφωνα με τον Βίσινγκ, στόχος είναι η διαδικασία να ολοκληρωθεί έως το φθινόπωρο του 2024. «Σε πολύ λεπτομερείς και εποικοδομητικές διαπραγματεύσεις, καταφέραμε να διασφαλίσουμε το στοιχείο της τεχνολογικής ουδετερότητας στο πλαίσιο της ρύθμισης των ορίων», συνέχισε ο Βίσινγκ. Ο Φρανς Τίμερμανς έγραψε στο Twitter ότι τώρα οι δυο πλευρές θα εργαστούν για να διασφαλίσουν ότι ο κανονισμός για τα πρότυπα CO2 για τα αυτοκίνητα θα ψηφιστεί το συντομότερο δυνατό.

Ο καγκελάριος Όλαφ Σολτς είχε προβλέψει μετά τη σύνοδο κορυφής της ΕΕ στις Βρυξέλλες ότι η συμφωνία με την Επιτροπή της ΕΕ «θα επιτευχθεί και αρκετά γρήγορα».

Πολλοί εταίροι στην ΕΕ είχαν αντιδράσει με εκνευρισμό στη συμπεριφορά της Γερμανίας στη διαμάχη. Ο πρωθυπουργός της Λετονίας Κρισγιάνις Κάρινς μίλησε μπροστά στις κάμερες στο περιθώριο της συνόδου κορυφής της ΕΕ για ένα «πολύ, πολύ δύσκολο σημάδι για το μέλλον. Προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι μια κυβέρνηση αποφασίζει ξαφνικά διαφορετικά αφού έχει ήδη επιτευχθεί συμφωνία».

Όταν επετεύχθη η βασική συμφωνία για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης το περασμένο φθινόπωρο, η Γερμανία διαπραγματεύτηκε μια προσθήκη, σύμφωνα με την οποία η Επιτροπή της ΕΕ θα πρέπει να υποβάλει πρόταση σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο τα οχήματα που λειτουργούν μόνο με ηλεκτρικά καύσιμα θα μπορούν να ταξινομούνται μετά το 2035. Στην Κομισιόν, η αντίστοιχη παράγραφος διαβάζονταν πάντα με τέτοιο τρόπο ώστε να επηρεάζονται ειδικά οχήματα όπως ασθενοφόρα ή πυροσβεστικά οχήματα. Σύμφωνα με την ερμηνεία του Βερολίνου, ωστόσο, η εξαίρεση για το ηλεκτρονικό καύσιμο θα πρέπει να ισχύει για όλα τα οχήματα. Τελικά η Γερμανία μπόρεσε να επιβάλει τη θέση της.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!