THEPOWERGAME
Εντός του δεύτερου τριμήνου θα κάνει το ντεμπούτο της στην αγορά της Κύπρου η αλυσίδα Κωτσόβολος, συμφερόντων της Βρετανικής Dixons. Ασφαλείς πληροφορίες αναφέρουν πως η αλυσίδα, market leader στην ελληνική αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, θα ανοίξει δύο καταστήματα, ένα στη Λευκωσία και ένα στη Λεμεσό.
Πέρυσι ο τζίρος της Κωτσόβολος (η οικονομική χρήση ολοκληρώθηκε στις 31 Απριλίου του 2020) σημείωσε αύξηση 3,5% στα 538 εκατ. ευρώ και τα λειτουργικά της κέρδη ανήλθαν στα 21,3 εκατ. ευρώ.
Στην Κύπρο σκοπεύει να επενδύσει και η Public Media Markt. Η εταιρεία λειτουργεί ήδη έξι καταστήματα Public στη Μεγαλόνησο, δρομολογεί το άνοιγμα ενός καταστήματος Media Markt ενώ εξετάζει την περαιτέρω ανάπτυξη του σήματος Public. Το 2019 ο τζίρος της PMM ανήλθε σε 268 εκατ. ευρώ από 256 εκατ. ευρώ και τα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων ξεπέρασαν τα 20 εκατ. ευρώ.
Εκτός από τις αλυσίδες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών και η Σουηδική H&M, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης ρούχων στον κόσμο, η οποία διαθέτει δίκτυο 5.000 καταστημάτων, ετοιμάζεται να ανοίξει το δεύτερο κατάστημά της στην Κύπρο.
Το κατάστημα που θα δημιουργηθεί από την ελληνική θυγατρική της που ελέγχει τις αγορές της Ελλάδας, της Κύπρου και της Βουλγαρία, θα ανοίξει την καλοκαιρινή περίοδο στη Λεμεσό πέντε χρόνια μετά με τα εγκαίνια του πρώτου καταστήματός της στη Λευκωσία.
Εκτός από την αγορά της Κύπρου η H&M ετοιμάζεται και για επέκταση στην Ελλάδα προχωρώντας στην ανάπτυξη της αλυσίδας COS με φυσικό δίκτυο καταστημάτων, εγκαινιάζοντας το πρώτο σημείο πώλησης εντός του Golden Hall. Στον πρώτο όροφο του εμπορικού κέντρου, στο παλαιό κατάστημα Vardas, δίπλα στη Links of London, αναμένεται να λειτουργήσει το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας, που σήμερα διαθέτει παρουσία στη χώρα μας μόνο μέσω e-shop. Η COS, ένα από τα σήματα υψηλής ποιότητας του χαρτοφυλακίου της H&M, άνοιξε για πρώτη φορά στη Regent Street του Λονδίνου το 2007.
Στους λιανεμπόρους που σχεδιάζουν να ενισχύσουν την παρουσία τους στην Κύπρο είναι και οι ελληνικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ που έχουν ήδη παρουσία εκεί, όπως η Σκλαβενίτης που θα υλοποιήσει φέτος το πρόγραμμα ανακαίνισης των καταστημάτων που διαθέτει, ενώ «πόδι» στην αγορά με το πρώτο cash & carry έχει βάλει και η Metro της οικογένειας Παντελιάδη.