Γ.Δ.
1423.56 +1,17%
ACAG
+1,72%
5.9
CENER
+1,02%
9.9
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
-0,02%
2.7195
OPTIMA
-0,50%
11.84
TITC
+0,87%
28.9
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+1,42%
1.426
ΑΒΕ
+2,49%
0.453
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.235
ΑΚΡΙΤ
+20,55%
0.88
ΑΛΜΥ
+0,19%
2.665
ΑΛΦΑ
+3,21%
1.61
ΑΝΔΡΟ
+0,62%
6.46
ΑΡΑΙΓ
+2,31%
11.52
ΑΣΚΟ
+1,02%
2.98
ΑΣΤΑΚ
+0,90%
6.7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.5
ΑΤΤ
+0,45%
11.05
ΑΤΤΙΚΑ
+7,92%
2.59
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+3,49%
5.93
ΒΙΟΚΑ
-1,21%
2.45
ΒΙΟΣΚ
+0,39%
1.295
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-4,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,22%
16.6
ΔΑΑ
+0,57%
7.76
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+1,25%
11.32
ΔΟΜΙΚ
-1,30%
3.81
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,52%
0.323
ΕΒΡΟΦ
+1,69%
1.505
ΕΕΕ
+1,59%
32
ΕΚΤΕΡ
+0,12%
4.205
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+2,68%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,01%
2.54
ΕΛΠΕ
+0,13%
7.85
ΕΛΣΤΡ
+2,84%
2.17
ΕΛΤΟΝ
-0,59%
1.686
ΕΛΧΑ
+0,54%
1.87
ΕΝΤΕΡ
-1,26%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,79%
1.27
ΕΤΕ
+1,07%
7.78
ΕΥΑΠΣ
+0,65%
3.1
ΕΥΔΑΠ
+0,18%
5.42
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.055
ΕΧΑΕ
-1,86%
4.755
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,87%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+0,40%
5.06
ΙΝΛΙΦ
-0,42%
4.73
ΙΝΛΟΤ
+3,27%
1.2
ΙΝΤΕΚ
+0,54%
5.55
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,83%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+3,29%
1.255
ΙΝΤΚΑ
+2,94%
3.325
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
-1,10%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-2,48%
1.57
ΚΟΡΔΕ
+0,63%
0.479
ΚΟΥΑΛ
-1,30%
1.214
ΚΟΥΕΣ
+0,38%
5.28
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,78%
11.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+1,79%
1.14
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.859
ΛΑΜΔΑ
+2,37%
6.9
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
+2,17%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
+2,14%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-3,35%
2.6
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,11%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
+0,28%
3.63
ΜΙΝ
-7,58%
0.61
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,26%
23
ΜΟΝΤΑ
+5,16%
3.26
ΜΟΤΟ
+0,74%
2.725
ΜΟΥΖΚ
-2,17%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+1,42%
27.1
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.43
ΜΠΡΙΚ
+1,35%
1.875
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,65%
36.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+1,08%
0.94
ΞΥΛΚ
+0,77%
0.262
ΞΥΛΠ
+7,36%
0.496
ΟΛΘ
+1,95%
20.9
ΟΛΠ
0,00%
25.3
ΟΛΥΜΠ
-0,81%
2.46
ΟΠΑΠ
+0,89%
14.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,89%
0.894
ΟΤΕ
+1,77%
13.8
ΟΤΟΕΛ
+0,70%
11.48
ΠΑΙΡ
+5,12%
1.13
ΠΑΠ
+1,22%
2.48
ΠΕΙΡ
+2,10%
3.592
ΠΕΤΡΟ
+2,45%
8.38
ΠΛΑΘ
+0,26%
3.825
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+1,25%
1.136
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,87%
6.85
ΠΡΟΦ
+2,43%
4.645
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
2
ΣΑΡ
-2,68%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+0,32%
1.56
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
+3,18%
0.648
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,97%
19.7
ΤΖΚΑ
+7,19%
1.49
ΤΡΑΣΤΟΡ
+5,26%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,49%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-3,36%
0.23
ΦΡΛΚ
+0,78%
3.9
ΧΑΙΔΕ
-2,27%
0.645

Παναγιωτόπουλος: Δεν θα απέκλεια μία συνάντηση με τον Ακάρ

«Η όλη υπόθεση στα Τέμπη είναι ένα κράμα ατομικής ευθύνης, αλλά και των γνωστών παθογενειών του συστήματος», τόνισε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Παναγιωτόπουλος, σε ραδιοφωνική συνέντευξη που παραχώρησε.

Ο κ. Παναγιωτόπουλος τόνισε ότι όσο περνάει ο καιρός, η κοινωνία θα έχει τη δυνατότητα να κάνει μία αποτίμηση του τραγικού δυστυχήματος με μεγαλύτερη νηφαλιότητα.

«Εάν αυτή η χώρα θέλουμε να πάει μπροστά, πρέπει όλοι να λειτουργούμε με παραπάνω επαγγελματισμό στο πόστο μας», πρόσθεσε μεταξύ άλλων ο υπουργός μιλώντας στον ΣΚΑΪ 100,3.

Κληθείς να απαντήσει γιατί από τα C-130 που έχουν παραληφθεί πετούν μόνον δύο, ο υπουργός τόνισε ότι το πρόβλημα έχει βαθιές ρίζες.

Εξήγησε ότι για να έχουμε συντήρηση των αεροσκαφών, πρέπει να έχουμε και μία σταθερή ροή ανταλλακτικών.

«Κάποτε είχαμε πολλά, αλλά δεν είχαν ψηφισμένη εγκεκριμένη από τη Βουλή συμφωνία για τη συνεχή υποστήριξή τους, που είναι και απαραίτητη για την απρόσκοπτη ροή ανταλλακτικών», ανέφερε ο κ. Παναγιωτόπουλος, επισημαίνοντας ότι η σύμβαση αυτή ψηφίστηκε από τη Βουλή πριν από δύο χρόνια, επί ΝΔ.

Ο υπουργός διευκρίνισε ότι το βασικό πρόβλημα είναι η συνεχώς αυξανόμενη χρήση αυτών των αεροπλάνων για οποιοδήποτε μεταφορικό έργο.

«Είναι σαν να έχεις μία νταλίκα και να τη χρησιμοποιείς για παραδόσεις ντελίβερι μέσα στην πόλη. Και όσο την ξεζουμίζεις, τόσο μεγαλύτερες φθορές προκαλείς. Και όσο μεγαλύτερες οι φθορές, τόσο μεγαλύτερη είναι και η ανάγκη συντήρησης και όταν αυτή δεν γίνεται επαρκώς, τότε ο αριθμός αυτών που έχεις στη διάθεσή σου μειώνεται. Σου μένουν ένα-δύο και όταν με αυτά τα ένα-δύο κάνεις όλες τις δουλειές σου, πρέπει να τα χρησιμοποιείς και πιο συχνά», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Παναγιωτόπουλος.

Ο υπουργός ανέφερε ότι η συντήρηση αυτών των αεροσκαφών έχει ανατεθεί στην ΝΑΤΟϊκή σχετική Υπηρεσία, ένα εργοστάσιο στην Πορτογαλία, όπου υπάρχει σειρά αναμονής για όλα τα κράτη-μέλη.

Παράλληλα, πρόσθεσε ότι υπάρχουν αεροπλάνα που έχει αναλάβει να συνεφέρει η ΕΑΒ, ενώ παράλληλα έχει περάσει από τη Βουλή ένα πρόγραμμα ανάθεσης σε μία εταιρεία του Ισραήλ για να συντηρήσει τρία από αυτά τα αεροσκάφη.

Ο υπουργός ανέφερε επίσης ότι εντός του 2024 έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα η παραλαβή άλλων τριών αεροσκαφών, ένα από την NSPA του ΝΑΤΟ, ένα από την ΕΑΒ και ένα από τις υποδομές της Πολεμικής Αεροπορίας.

Για τις ελληνοτουρκικές σχέσεις, ο κ. Παναγιωτόπουλος ανέφερε ότι δεν θα απέκλειε μία συνάντηση με τον Τούρκο ομόλογό του, Χουλουσί Ακάρ.

Επισήμανε ότι ήδη η πρόθεση έχει επικοινωνηθεί από την τουρκική πλευρά, προσθέτοντας ότι το πιθανότερο είναι, εάν τελικά γίνει η συνάντηση αυτή, να γίνει στην Τουρκία, στις σεισμόπληκτες περιοχές.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!