Γ.Δ.
1403.83 +0,01%
ACAG
-0,18%
5.42
BOCHGR
+0,46%
4.4
CENER
+0,93%
8.68
CNLCAP
+1,39%
7.3
DIMAND
0,00%
8.2
NOVAL
-0,22%
2.265
OPTIMA
+0,32%
12.7
TITC
+1,30%
39
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-1,38%
1.43
ΑΒΕ
-1,94%
0.454
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.375
ΑΚΡΙΤ
+0,73%
0.69
ΑΛΜΥ
+5,18%
3.855
ΑΛΦΑ
-0,70%
1.4795
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.38
ΑΡΑΙΓ
-0,97%
9.66
ΑΣΚΟ
+3,40%
2.74
ΑΣΤΑΚ
+0,87%
6.98
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.78
ΑΤΤ
+5,00%
0.588
ΑΤΤΙΚΑ
+0,90%
2.24
ΒΙΟ
0,00%
5.24
ΒΙΟΚΑ
+2,01%
1.775
ΒΙΟΣΚ
+1,79%
1.425
ΒΙΟΤ
-4,76%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+4,76%
2.2
ΓΕΒΚΑ
+0,78%
1.295
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,43%
18.58
ΔΑΑ
+1,34%
8.15
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
-1,19%
11.58
ΔΟΜΙΚ
+2,50%
2.87
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-4,01%
0.287
ΕΒΡΟΦ
+0,73%
1.385
ΕΕΕ
-0,35%
34.2
ΕΚΤΕΡ
+0,80%
1.512
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,25%
1.98
ΕΛΛ
0,00%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,79%
1.778
ΕΛΠΕ
+0,30%
6.75
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2
ΕΛΤΟΝ
+1,75%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,11%
1.838
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,45%
1.105
ΕΤΕ
+0,06%
6.81
ΕΥΑΠΣ
-0,32%
3.12
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.81
ΕΥΡΩΒ
-1,28%
2.01
ΕΧΑΕ
+0,68%
4.425
ΙΑΤΡ
+1,66%
1.535
ΙΚΤΙΝ
-2,49%
0.294
ΙΛΥΔΑ
+0,53%
1.91
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.83
ΙΝΛΙΦ
+0,69%
4.35
ΙΝΛΟΤ
-0,43%
0.92
ΙΝΤΕΚ
+1,21%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
+2,46%
1
ΙΝΤΚΑ
+0,19%
2.675
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-1,24%
1.195
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+0,34%
1.48
ΚΟΡΔΕ
+0,24%
0.415
ΚΟΥΑΛ
-2,42%
1.05
ΚΟΥΕΣ
+0,36%
5.54
ΚΡΙ
+0,35%
14.35
ΚΤΗΛΑ
+2,35%
1.74
ΚΥΡΙΟ
-2,60%
0.9
ΛΑΒΙ
-0,14%
0.714
ΛΑΜΔΑ
-1,81%
7.07
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
-25,29%
0.254
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
+1,11%
2.73
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.56
ΜΕΝΤΙ
-2,40%
2.03
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
+0,33%
3.045
ΜΙΝ
+1,00%
0.505
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,51%
19.63
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.66
ΜΟΤΟ
+2,18%
2.58
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,16%
24.88
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
+0,95%
2.13
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,51%
31.1
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+4,52%
0.878
ΞΥΛΚ
0,00%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,93%
21.6
ΟΛΠ
+1,79%
31.3
ΟΛΥΜΠ
+0,87%
2.32
ΟΠΑΠ
-0,82%
15.66
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,38%
0.79
ΟΤΕ
+0,60%
15.03
ΟΤΟΕΛ
+0,77%
10.44
ΠΑΙΡ
0,00%
0.988
ΠΑΠ
-0,42%
2.36
ΠΕΙΡ
-0,23%
3.492
ΠΕΡΦ
-0,38%
5.31
ΠΕΤΡΟ
+0,76%
7.96
ΠΛΑΘ
+1,93%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.7
ΠΡΔ
+4,29%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,34%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,20%
5.06
ΡΕΒΟΙΛ
+1,95%
1.57
ΣΑΡ
+0,19%
10.8
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.328
ΣΙΔΜΑ
+1,32%
1.54
ΣΠΕΙΣ
+2,86%
5.76
ΣΠΙ
0,00%
0.512
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,30%
19.86
ΤΖΚΑ
-0,69%
1.43
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,61%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+0,61%
8.25
ΦΡΙΓΟ
+0,98%
0.206
ΦΡΛΚ
-0,28%
3.575
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.565

Δήμαρχος Λαρισαίων: Τι ζητά από Μητσοτάκη για τον σιδηρόδρομο

Τη δρομολόγηση ενεργειών που θα στοχεύουν στην εξεύρεση οριστικών λύσεων στο θέμα της διέλευσης του σιδηροδρομικού δικτύου μέσα από τον αστικό ιστό της Λάρισας, ζητά με επιστολή του προς τον πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη ο δήμαρχος Λαρισαίων Απόστολος Καλογιάννης.

Στην επιστολή του ο δήμαρχος Λαρισαίων αφού αναφέρει ότι η Λάρισα στέκει βουβή και θρηνεί για τις απώλειες της τραγωδίας των Τεμπών, συμπληρώνει ότι «η πόλη έχει πληρώσει, σε βάθος ετών, βαρύ φόρο αίματος στις σιδηροδρομικές γραμμές και υπογραμμίζει ότι «το πάγιο αίτημα όλων των δημοτικών αρχών (…) δυστυχώς δεν βρήκε ευήκοα ώτα, ούτε μεταξύ των κατά καιρούς διοικήσεων του ΟΣΕ, ούτε δυστυχώς μεταξύ των υπηρετησάντων υπουργών Μεταφορών».

Όλη η επιστολή

Αναλυτικά, στην επιστολή του ο δήμαρχος Λαρισαίων αναφέρει τα εξής:

«Αξιότιμε κ. Πρωθυπουργέ

Η Λάρισα στέκει βουβή και θρηνεί, όπως θρηνεί ολόκληρη η Ελλάδα μετά το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα της 28ης Φεβρουαρίου. Ωστόσο κ. Πρωθυπουργέ η πόλη μας έχει θρηνήσει πολλές φορές και στο παρελθόν για αντίστοιχα ζητήματα, έστω και μικρότερης κλίμακας, αφού είναι μια πόλη διακοσίων χιλιάδων κατοίκων, την οποία διασχίζει η κύρια σιδηροδρομική γραμμή Αθηνών – Θεσσαλονίκης, «κόβοντας» την κυριολεκτικά «στα δύο».

Η διέλευση των σιδηροδρομικών γραμμών μέσα από τον αστικό ιστό της πόλης, έγινε αφορμή στο πρόσφατο παρελθόν να χάσουν τη ζωή τους συνάνθρωποι μας, τόσο στις αφύλακτες, αλλά και στις πλημμελώς φυλασσόμενες σιδηροδρομικές διαβάσεις, όσο και σε άλλα σημεία των γραμμών. Η λογική της ανάπτυξης της δεκαετίας του ’60 που «ήθελε» τις σιδηροδρομικές γραμμές στο κέντρο των πόλεων, έχει μετατραπεί στις μέρες μας σε μια πραγματική μάστιγα υποχρεώνοντας τη Λάρισα να πληρώσει βαρύ φόρο αίματος.

Σ’ όλα αυτά τα χρόνια, το πάγιο αίτημα όλων των δημοτικών αρχών, αλλά και η ένταση με την οποία το έθεσε και η δική μας δημοτική αρχή, δυστυχώς δεν βρήκε ευήκοα ώτα, ούτε μεταξύ των κατά καιρούς διοικήσεων του ΟΣΕ, ούτε δυστυχώς μεταξύ των υπηρετησάντων υπουργών Μεταφορών. Χαρακτηριστικά σας αναφέρω κύριε Πρωθυπουργέ ότι τον Μάρτιο του 2019, και μετά από επαφές και συζητήσεις που διήρκησαν δυο έτη ανακοινώθηκε από τον τότε γενικό γραμματέα του Υπουργείου Μεταφορών οδικός χάρτης συγκεκριμένων ενεργειών στην κατεύθυνση της εξεύρεσης λύσεων για τη σχέση της Λάρισας με τον σιδηρόδρομο, με πρώτο και κυρίαρχο ζήτημα την εκπόνηση μελέτης σκοπιμότητας – βιωσιμότητας των εναλλακτικών λύσεων που απαιτούνται (υπογειοποίηση, ανοικτή τάφρος, παράκαμψη της πόλης, υπόγειες διαβάσεις κλπ.).

Μετά την αλλαγή στη διακυβέρνηση της χώρας, τίποτα δεν προχώρησε. Ωστόσο από μέρους μας η προσπάθεια συνεχίστηκε με στόχο να υλοποιηθούν οι δρομολογημένες εξελίξεις.

Πριν ένα χρόνο, σε σύσκεψη τεχνικών κλιμακίων του ΟΣΕ και του Δήμου Λαρισαίων, παρουσία πολιτικού προσωπικού των δύο φορέων, αποφασίστηκε η συγχρηματοδότηση μελέτης σκοπιμότητας – βιωσιμότητας των εναλλακτικών λύσεων που απαιτούνται στη βάση του αμοιβαίου οφέλους για την επίλυση του σοβαρού προβλήματος της πόλης. Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει τίποτα! Αντίθετα, αντιμετωπίσαμε συστηματική αγνόηση και απαξία. Το πάνδημο αίτημα της Λάρισας να δοθούν λύσεις που θα διασφάλιζαν την ομαλή λειτουργία της πόλης, αλλά και την ασφάλεια των δημοτών, αγνοήθηκε διαχρονικά, συστηματικά και επιδεικτικά!

Κύριε Πρωθυπουργέ

Σε τούτες τις δύσκολες ώρες της οδύνης και του πένθους, απευθύνουμε πια σε σας το αίτημα να αναλάβετε τις απαραίτητες πρωτοβουλίες, ώστε να πάψει η Λάρισα να πληρώνει αυτό τον ιδιότυπο φόρο αίματος. Σας καλούμε, στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών για την ασφάλεια των σιδηροδρομικών μεταφορών στην χώρα, όπως αυτές διατυπώθηκαν στο πρόσφατο Υπουργικό Συμβούλιο, να αναλάβετε προσωπικά και την υπόθεση της εξεύρεσης λύσης στο θέμα της διέλευσης των σιδηροδρομικών γραμμών μέσα από τον αστικό ιστό της Λάρισας και των κινδύνων που συνεπάγεται κάτι τέτοιο για τους δημότες μας. Δεν θέλουμε να θρηνήσουμε άλλα θύματα.

Γνωρίζουμε πως οι ώρες είναι δύσκολες. Γνωρίζουμε επίσης πως σ’ αυτές τις δύσκολες ώρες η μόνη αξιόπιστη επιλογή, είναι να κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να αποφύγουμε αντίστοιχες καταστάσεις στο μέλλον.

Από την πλευρά μας, ο Δήμος Λαρισαίων διοργανώνει την ερχόμενη Τετάρτη 15 Μαρτίου διαδικασία ανοικτής διαβούλευσης με τους πολίτες και τους εκπροσώπους των φορέων της πόλης, ώστε να τοποθετηθεί η τοπική κοινωνία απέναντι στο ζήτημα και να εισαχθεί το θέμα στο Δημοτικό μας Συμβούλιο. Ταυτόχρονα αναμένουμε και τις δικές σας ενέργειες.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!