THEPOWERGAME
Σε μεγάλη μείωση του μερίσματος προχωρά η Adidas αφού η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών ανακοίνωσε ότι θα προτείνει μέρισμα 70 λεπτά ανά μετοχή για το 2022, μειωμένο κατά 79%, από 3,30 ευρώ που ήταν το 2021.
Η Adidas AG μείωσε το μέρισμά της και δεν προσέφερε συγκεκριμένα σχέδια για τη διάθεση του εξοπλισμού Yeezy αξίας 1,3 δισ. δολαρίων, καθώς ο νέος διευθύνων σύμβουλος Bjorn Gulden προσπαθεί να ανατρέψει την πορεία της γερμανικής αθλητικής μάρκας που βρίσκεται σε κρίση.
Στόχος η επιστροφή σε κερδοφόρα ανάπτυξη το 2024
Ο Bjorn Gulden, ο οποίος ανέλαβε τα ηνία της Adidas τον Ιανουάριο, μετά από σχεδόν μια δεκαετία στο τιμόνι της ανταγωνίστριας εταιρείας Puma, δήλωσε ότι εξακολουθεί να σχεδιάζει να επιστρέψει σε κερδοφόρα ανάπτυξη το 2024 με την οικοδόμηση θερμότητας της μάρκας, τη μείωση των εκπτώσεων και την απομάκρυνση των υπερβολικών αποθεμάτων αθλητικών παπουτσιών και ενδυμάτων, όπως ανακοίνωσε η Adidas την Τετάρτη. Αλλά το τρέχον έτος θα είναι δύσκολο με τον Gulden να επιβεβαιώνει τις δυσοίωνες προοπτικές του για το 2023, καθώς ανακοίνωσε επίσης έναν διοικητικό ανασχηματισμό που θα δει την αποχώρηση των επικεφαλής των παγκόσμιων εμπορικών σημάτων και των πωλήσεων.
Ο νέος CEO επιδιώκει να αναθερμάνει το ενδιαφέρον για την Αdidas εστιάζοντας τόσο στα κανάλια χονδρικής όσο και απευθείας στους καταναλωτές και υιοθετώντας μια στρατηγική που «εξισορροπεί την παγκόσμια τάση με τις τοπικές ανάγκες, η οποία είναι γρήγορη και ευέλικτη», είπε στη δήλωση του.
Θυμίζουμε ότι τα απούλητα αθλητικά της σειράς Kanye West είναι μεγάλο πλήγμα για την Adidas αφού κινδυνεύει να χάσει περίπου 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ (1,3 δισεκατομμύρια δολάρια) σε έσοδα το 2023 εάν δεν μπορέσει να πουλήσει την υπάρχουσα μετοχή της Yeezy.
Τα λειτουργικά κέρδη θα μειωθούν κατά περίπου 500 εκατομμύρια ευρώ εάν η εταιρεία αποτύχει να μετατοπίσει τα προϊόντα και η Adidas αναμένει ότι οι πωλήσεις θα μειωθούν με υψηλό μονοψήφιο ρυθμό το 2023. Η Adidas θα μπορούσε να επιλέξει να διαγράψει τα υπόλοιπα προϊόντα Yeezy.