Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Ανδρουλάκης: Όχι σε ένα κράτος με πελατειακούς όρους

«Έχουμε χρέος ως πολιτικό σύστημα να δημιουργήσουμε ένα πραγματικά ισχυρό κράτος, το οποίο θα διασφαλίζει τη μεγάλη αλλαγή που έχει ανάγκη η κοινωνία. Και όχι ένα κράτος το οποίο, δυστυχώς, λειτουργεί με πελατειακούς όρους και με προτεραιότητες, που δεν βοηθούν την Ελλάδα να γίνει μία κανονική ευρωπαϊκή χώρα σε επίπεδο υποδομών, ευκαιριών, προοπτικής για το μέλλον και ιδιαίτερα για τις νεότερες γενιές» ανέφερε ο Νίκος Ανδρουλάκης κατά τη διάρκεια σύσκεψης με ειδικούς στην ασφάλεια των σιδηροδρομικών δικτύων που είχε το μεσημέρι.

Ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής προσέθεσε ότι το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη αποτύπωσε την αδυναμία του κράτους να δημιουργήσει ασφαλείς μεταφορές με τροχήλατα μέσα, τα όποια στην υπόλοιπη Ευρώπη είναι στην πρωτοπορία, όντας τα πιο οικολογικά, επισημαίνοντας παράλληλα τις μεγάλες επενδύσεις από τα ευρωπαϊκά ταμεία και ιδιαίτερα το Ταμείο Ανάκαμψης, που κάνουν άλλα κράτη-μέλη.

Παράλληλα, μίλησε με σκληρά λόγια για το επιτελικό κράτος, κατακρίνοντας έντονα την κυβέρνηση και τον πρωθυπουργό για συγκεντρωτικό μοντέλο διακυβέρνησης. «Αποδείχθηκε ότι αυτό που η σημερινή κυβέρνηση αποκαλεί επιτελικό κράτος, ήταν μια παρέα στελεχών γύρω από τον πΠρωθυπουργό, η οποία δεν μπορεί να δημιουργήσει τις συνθήκες που θέλουμε ώστε να υπάρξει ένας άλλος τρόπος διακυβέρνησης, με αξιοκρατία, με συνέπεια και με στρατηγικό πλάνο για την αντιμετώπιση όλων των προκλήσεων για το παρόν αλλά και το μέλλον της χώρας» τόνισε ο κ. Ανδρουλάκης.

Από τη σύσκεψη προέκυψε πλέγμα άμεσων προτάσεων. Συγκεκριμένα:

– Άμεση εγκατάσταση φωτοσήμανσης στο τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου Λάρισα-Θεσσαλονίκη

– Ενίσχυση και κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού με αξιοκρατικές διαδικασίες

– Αναδιάταξη όλου του πλέγματος οργάνωσης των σιδηροδρόμων σε νέα υγιή βάση

– Απευθείας επικοινωνία και συνεργασία ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ

– Περιφρούρηση της περιουσίας του ΟΣΕ από δολιοφθορές ή βανδαλισμούς

Στη συζήτηση συμμετείχαν ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής και κοινοβουλευτικός υπεύθυνος του τομέα Μεταφορών, Χρήστος Γκόκας, ο πολιτικός μηχανικός και γραμματέας του τομέα Μεταφορών του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, Δημήτρης Σαρηγιάννης, ο πρόεδρος της Κεντρικής Αντιπροσωπείας του ΤΕΕ, πολιτικός μηχανικός (Msc Οργάνωση και Διοίκηση Συστημάτων Κατασκευών, Υποδομών και Μεταφορών) Νίκος Μήλης, η διευθύντρια της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας Ηρώ Δουμάνη και ο πρόεδρος της Επιτροπής Εμπορευματικών Μεταφορών ΣΕΣ, Ευριπίδης Σακελλαρίου.

Συνοψίζοντας τη συζήτηση ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής υπογράμμισε: «Το λιγότερο που πρέπει να γίνει, είναι η φωτοσήμανση το συντομότερο, κάτι που θα επιτρέψει ασφαλή μετακίνηση στο δίκτυο Αθήνας-Θεσσαλονίκης. Το δεύτερο θέμα είναι αυτό των Επιτροπών. Δημιουργούν Επιτροπές, υπο-επιτροπές για να κρύψουν κάτω από το χαλί τις ευθύνες. Τα πράγματα είναι πάρα πολύ απλά. Πρέπει η Δικαιοσύνη να καλέσει όλα τα πρόσωπα τα οποία εμπλέκονται με τη Σύμβαση του 2014, η οποία προέβλεπε την εγκατάσταση του συστήματος μέσα σε δύο χρόνια. Είναι εγκληματική η αδράνεια στην υλοποίηση αυτής της σύμβασης. Γνωρίζουμε, επίσης, όλοι πάρα πολύ καλά ότι ο ΟΣΕ τα τελευταία δέκα χρόνια έχει πολύ λιγότερο προσωπικό».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!