Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Σε ιδιώτες περιφερειακά – υπεραστικά δρομολόγια σε Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Σε φρενήρεις ρυθμούς προετοιμασίας βρίσκεται το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ώστε να επισπεύσει τους νέους διαγωνισμούς που αφορούν στις περιφερειακές συγκοινωνιακές γραμμές σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, καθώς και την υπεραστική μετακίνηση, όπως αναφέρει ο γενικός γραμματέας Μεταφορών, Ιωάννης Ξιφαράς, στην «Απογευματινή».

Ο γενικός γραμματέας παρουσιάζει τα χρονοδιαγράμματα για τον διαγωνισμό που αφορά στην ανάληψη των περιφερειακών δρομολογίων από ιδιώτες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη από το 2024.

Συγκεκριμένα αναφέρει ότι εντός δύο μηνών θα είναι έτοιμος ο διαγωνισμός για την ανάληψη των περιφερειακών μετακινήσεων και στόχος είναι να μπορούν να συμμετέχουν όσο το δυνατόν περισσότεροι ιδιώτες, πέραν της ΚΤΕΛ ΑΕ που έχει αναλάβει το έργο για το 2023.

Επισημαίνει δε ότι αναθέτουσες αρχές του διαγωνισμού θα είναι αντιστοίχως ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας και Θεσσαλονίκης, δηλαδή ο ΟΑΣΑ και ο ΟΑΣΘ, οι οποίοι έχουν επιφορτιστεί με το συγκοινωνιακό έργο της πρωτεύουσας και της συμπρωτεύουσας.

Την ίδια στιγμή, το υπουργείο προετοιμάζεται για τους αντίστοιχους διαγωνισμούς που θα τρέξουν σε όλη την ελληνική επικράτεια.

Και εδώ στόχος είναι να συμμετέχουν όσο το δυνατόν περισσότεροι ιδιώτες και στην παρούσα φάση το υπουργείο προετοιμάζει τις πρώτες υπουργικές αποφάσεις που θα αφορούν τα τεχνικά κριτήρια των ενδιαφερομένων.

Οι πρώτες σχετικές αποφάσεις αναμένεται να εκδοθούν εντός του επόμενου μήνα, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλες μετά τη διεξαγωγή των εκλογών και όταν θα υπάρχει πλέον μία σταθερή κυβέρνηση, καθώς -όπως τονίζει ο Ιωάννης Ξιφαράς- «τέτοιες αποφάσεις δεν μπορούν να ληφθούν από υπηρεσιακές κυβερνήσεις».

Το σημαντικότερο ζήτημα που αναμένεται να καθοριστεί μέσω των υπουργικών αποφάσεων είναι το είδος και ο περιβάλλων χώρος των σταθμών λεωφορείων σε όλη την ελληνική επικράτεια, καθώς είναι απαραίτητο να υπάρχουν συστήματα τηλεματικής και έκδοσης εισιτηρίων.

Κατά την παρουσίαση του νομοσχεδίου για τα περιφερειακά δρομολόγια τον περασμένο Σεπτέμβριο στη Βουλή οι εκπρόσωποι των τουριστικών λεωφορείων είχαν αντιδράσει και πλέον το υπουργείο προσπαθεί να βρει εναλλακτικές λύσεις για τη συμπερίληψή τους, μέσω της θέσπισης κριτηρίων για τη δημιουργία ή και την ενοικίαση σταθμών.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!