THEPOWERGAME
Η επάνοδος στην κανονικότητα, που όλο πλησιάζει αλλά ποτέ δεν έρχεται, δεν θα βρει παρούσες όλες τις εταιρείες ενδύματος καθώς από ότι μαθαίνουμε δεν είναι λίγες οι ελληνικές αλυσίδες κυρίως στην γυναικεία ένδυση που δεν άντεξαν με ένα χρόνο κατεβασμένα τα ρολά. Να μην ξεχνάμε ότι ήδη από τις καλές μέρες μας έχουν αφήσει παίκτες που κυριαρχούσαν στην αγορά όπως τα καταστήματα Sprinder, τα Glou και εσχάτως τα Raxevsky.
Εκκρεμότητα με ασφαλιστικές αποζημιώσεις
Μια πολύ ενδιαφέρουσα εκκρεμότητα που αναμένεται να απασχολήσει αλυσίδες ενδύματος αλλά και όλες όσες υποχρεώθηκαν να κατεβάσουν ρολά είναι οι πιθανές ασφαλιστικές αποζημιώσεις που διεκδικούν όσες είχαν την προνοητικότατα να έχουν στο ασφαλιστήριο τους κάλυψη κινδύνου διακοπής εργασιών στην περίπτωση που συνέπεια απόφασης πολιτικής ή στρατιωτικής αρχής αποτρέπεται ή παρεμποδίζεται η χρήση των ασφαλισμένων εγκαταστάσεων ανεξάρτητα εάν αυτές έχουν υποστεί ζημιά ή όχι.
Σε θέση μάχης η H&M
Μπορεί ο όμιλος Inditex να έχει μια πολύ καλή παρουσία στην Ελλάδα όμως και ο ανταγωνιστής του η σουηδική H&M δεν αναμένεται να καθίσει με σταυρωμένα τα χέρια. Πέρα από την έλευση του COS στο Golden Hall παίρνει θέση μάχης για την επόμενη ημέρα και όλο αυτό το διάστημα βολιδοσκοπεί ακίνητα που θα της ταίριαζαν για μία πιο γρήγορη ανάπτυξη.
Χουβαρντάδες με τα λεφτά των άλλων!
Αν ένα εξάρτημα έχει διάρκεια ζωής 40 – 50 χρόνια γιατί μια κρατική εταιρεία να θεσπίσει γενικό κανόνα ώστε να αλλάζει π.χ. στα 30; Πρώτον, επειδή τα λεφτά δεν τα πληρώνει η διοίκηση της κρατικής εταιρείας αλλά οι φορολογούμενοι. Δεύτερον, επειδή τα λεφτά αποτελούσαν πάντα δευτερεύον θέμα για τη διοίκηση που αποτελείται από πάλαι ποτέ επαναστάτες που ήθελαν να κρατικοποιήσουν τη ΒΙΟΧΑΛΚΟ και τώρα κυκλοφορούν με αυτοκίνητα υψηλού κυβισμού ως «managers». Είναι από τους λίγους που τακτοποιήθηκαν από την προηγούμενη κυβέρνηση και δεν πρόλαβε να τους αντικαταστήσει η σημερινή. Δε χρειάζεται να κάνουν και κατάχρηση της καλής τους τύχης!
Οι σιδηρόδρομοι και ο νέος γενικός
Διαβάσατε χθες στη γειτονική στήλη «The Big Mouth» για το «μοντέλο» με το οποίο επελέγη ο νέος γενικός γραμματέας Μεταφορών που θα αντικαταστήσει τον Νίκο Σταθόπουλο. Όσοι θεωρούν λογική την επιλογή υποστηρίζουν πως «όταν το υπουργείο Υποδομών έχει τόσο ανοικτά μέτωπα στους σιδηροδρόμους είναι λογικό να ψάχνει άνθρωπο που να ξέρει από τρένα»!
Προχωράει ΣΔΙΤ για το σύστημα ύδρευσης της Αθήνας
Το δικηγορικό γραφείο Μπερνίτσα προσελήφθη ως νομικός σύμβουλος για την προετοιμασία των τευχών δημοπράτησης του μεγάλου διαγωνισμού που αφορά τη συντήρηση και λειτουργία του εξωτερικού συστήματος ύδρευσης της Αθήνας μέσω Σύμπραξής Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ). Πρόκειται για συμβόλαιο που είχε επί χρόνια η ΕΥΔΑΠ, αλλά στο υπουργείο Υποδομών αποφάσισαν πως πρέπει να παραχωρηθεί σε ιδιώτες. Αφορά φράγματα, ταμιευτήρες και αγωγούς περίπου 500 χιλιομέτρων μέσω των οποίων το νερό φτάνει από τη Δυτική Ελλάδα στους ταμιευτήρες της ΕΥΔΑΠ.
Και η Forthnet εγκαταλείπει το ταμπλό
Το δικαίωμα να αποκτήσει το 100% των μετοχών της Forthnet ασκεί η μητρική εταιρεία NewCo United Group Hellas, θυγατρική εταιρεία της BC Partners. Η NewCo, κάτοχος του 96,83% των μετοχών Forthnet, ασκεί το γνωστό δικαίωμα «squeeze out» των μετοχών που δεν ελέγχει αποκτώντας τες αυτόματα. Έτσι, άλλη μια μεγάλη εταιρεία νέας οικονομίας (new economy) της δεκαετίας του 2000, βρίσκει το δρόμο της εκτός χρηματιστηριακής αγοράς, όπως μια σειρά πολλών άλλων.