Γ.Δ.
1482.43 +1,23%
ACAG
+0,51%
5.86
CENER
+0,94%
9.7
CNLCAP
-3,42%
7.05
DIMAND
-2,09%
8.89
NOVAL
+0,36%
2.77
OPTIMA
+1,17%
12.1
TITC
-0,16%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
+3,10%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-0,88%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+3,19%
3.07
ΑΛΦΑ
+2,65%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
+0,30%
6.62
ΑΡΑΙΓ
+0,59%
11.89
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-4,68%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,47%
8.64
ΑΤΤ
-25,41%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,17%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,87%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+4,92%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,44%
18.1
ΔΑΑ
+0,60%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-0,35%
11.5
ΔΟΜΙΚ
+7,37%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,31%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,65%
1.55
ΕΕΕ
+1,65%
33.22
ΕΚΤΕΡ
+5,62%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
+4,65%
2.25
ΕΛΛ
+0,36%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,48%
2.09
ΕΛΠΕ
+1,33%
7.62
ΕΛΣΤΡ
-1,75%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-1,02%
1.752
ΕΛΧΑ
+2,05%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,97%
1.295
ΕΤΕ
+1,37%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+2,33%
2.24
ΕΧΑΕ
+1,15%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
+1,95%
0.419
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.99
ΙΝΛΙΦ
+1,18%
5.14
ΙΝΛΟΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΕΚ
+1,68%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,48%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
-2,31%
338
ΚΕΚΡ
-5,35%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-0,33%
1.505
ΚΟΡΔΕ
+2,05%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-2,12%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+3,50%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,71%
1.15
ΛΑΒΙ
-0,67%
0.894
ΛΑΜΔΑ
-0,27%
7.41
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.6
ΛΑΝΑΚ
-2,06%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-1,11%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-0,23%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,14%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,06%
3.73
ΜΙΝ
-6,35%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,52%
23.58
ΜΟΝΤΑ
+5,71%
3.7
ΜΟΤΟ
+3,50%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,55%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,50%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+1,31%
0.93
ΞΥΛΚ
-0,72%
0.276
ΞΥΛΠ
+3,40%
0.426
ΟΛΘ
-0,47%
21.2
ΟΛΠ
+1,29%
27.55
ΟΛΥΜΠ
+2,38%
2.58
ΟΠΑΠ
+1,27%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.899
ΟΤΕ
+2,83%
14.55
ΟΤΟΕΛ
+0,86%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+2,28%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
+4,30%
4.245
ΠΛΑΚΡ
+1,35%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
+2,37%
1.945
ΣΑΡ
+0,90%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,58%
0.345
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
-0,60%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,21%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
-3,67%
0.21
ΦΡΛΚ
+3,16%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Π. Φεράρι: Με τέρμα το γκάζι στους 500 πλουσιότερους του κόσμου

Το άλμα της μετοχής της Ferrari αψηφά τον πεσιμισμό των αγορών, με αποτέλεσμα να οδηγεί τον 77χρόνο Πιέρο Φεράρι, γιο του ιδρυτή και νυν αντιπρόεδρο της ιστορικής αυτοκινητοβιομηχανίας, στην ομάδα των 500 πλουσιότερων ανθρώπων του κόσμου.

Οι αντιξοότητες της σημερινής συγκυρίας δεν επηρεάζουν τη ζήτηση για τα μοντέλα της Ferrari, που καταλαμβάνουν τον θρόνο στο βασίλειο των σπορ αυτοκινήτων. Με την τιμή της μετοχής της αυτοκινητοβιομηχανίας να κινείται περίπου στα 244,90 ευρώ, οι αποδόσεις της έχουν κινηθεί κοντά στο 21% από τις αρχές του έτους και στο 26,32% το τελευταίο 12μήνο. Η χρηματιστηριακή αξία της κυμαίνεται πια στα 47,43 δισ. ευρώ, με τη διοίκηση να διατηρεί θετικές προσδοκίες και για το τρέχον έτος.

Αρχές του μήνα, η Ferrari ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 939 εκατ. ευρώ για το 2022, με ετήσια αύξηση 13%, που αποδόθηκε σε τόνωση της ζήτησης κατά 73% στην Κίνα, 22% στις αγορές της Βορείου Αμερικής και 8% στην Ευρώπη, η οποία παραμένει η μεγαλύτερη όλων των αγορών της. Όπως είχε δηλώσει ο Μπενεντέτο Βίγκνα, διευθύνων σύμβουλος της Ferrari, στο πλαίσιο ανακοίνωσης των περσινών αποτελεσμάτων: «Παρά το σύνθετο μακροοικονομικό περιβάλλον, διατηρούμε υψηλές προσδοκίες για το 2023, λόγω των θετικών ενδείξεων και των επιτευγμάτων της Ferrari, που βρίσκεται σε φάση εξέλιξης».

Το 22% των μοντέλων που πουλήθηκαν πέρυσι ήταν υβριδικά, με τη Ferrari να προγραμματίζει την κυκλοφορία του πρώτου ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου το 2025. Με αυτά τα δεδομένα και τις προοπτικές, η καθαρή περιουσία του Πιέρο Φεράρι, ο οποίος κατέχει το 10% της εταιρείας, έχει φτάσει τα 5,6 δισ. δολάρια. Η αξία της Ferrari κατοχυρώθηκε διεθνώς στην αντίληψη των επενδυτών μετά τη δημόσια εγγραφή της στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης το 2015. Έκτοτε, η μετοχή της Ferrari αναρριχήθηκε πάνω από 400%, με την τιμή εισαγωγής να αποτιμάται τότε μεταξύ των 48 με 52 δολαρίων.

Πάνω από έξι δεκαετίες μετά την ίδρυσή της από τον Έντσο Φεράρι, η Ferrari παραμένει ένα από τα διαχρονικά σύμβολα του πρωταθλήματος της Formula 1. Μέσα στην εβδομάδα παρουσίασε το νέο μονοθέσιο SF-23, ενώ υπήρξε 16 φορές πρωταθλήτρια της Formula 1 από το 1950. Μερίδα αναλυτών υποστηρίζουν πως οι επενδυτές αποτιμούν τη Ferrari ως έναν όμιλο ειδών πολυτελείας.

Ο Πιέρο Φεράρι είχε δηλώσει πρόσφατα πως δεν σκοπεύει να πουλήσει το 10% που κατέχει στην αυτοκινητοβιομηχανία. Ο αδελφός του Πιέρο, Ένζο, χάθηκε σε ηλικία 24 ετών από μυϊκή δυστροφία. Πέραν της Ferrari, o Πιέρο κατέχει μερίδιο στην εταιρεία πολυτελών σκαφών Ferretti, τα οποία χαρακτηρίζονται ως Ferrari της Θάλασσας. «Ο πατέρας μου ήθελε να γνωρίζει τις σκέψεις των οπαδών της ομάδας. Άκουγε τους ανθρώπους», είχε δηλώσει σε πρόσφατη συνέντευξη.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!