Γ.Δ.
1417.88 +0,77%
ACAG
+1,90%
5.91
CENER
+0,61%
9.86
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
-0,24%
8.48
NOVAL
-0,48%
2.707
OPTIMA
-0,50%
11.84
TITC
+0,52%
28.8
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+0,57%
1.414
ΑΒΕ
+1,81%
0.45
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.22
ΑΚΡΙΤ
+9,59%
0.8
ΑΛΜΥ
+0,19%
2.665
ΑΛΦΑ
+2,79%
1.6035
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,87%
11.47
ΑΣΚΟ
+1,02%
2.98
ΑΣΤΑΚ
+0,90%
6.7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.5
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
+5,42%
2.53
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+3,14%
5.91
ΒΙΟΚΑ
-1,61%
2.44
ΒΙΟΣΚ
-0,78%
1.28
ΒΙΟΤ
-9,48%
0.21
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-3,20%
2.42
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,10%
16.58
ΔΑΑ
+0,65%
7.766
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+0,72%
11.26
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,30%
0.329
ΕΒΡΟΦ
+0,68%
1.49
ΕΕΕ
+0,76%
31.74
ΕΚΤΕΡ
+1,67%
4.27
ΕΛΒΕ
+1,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+3,57%
2.32
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,41%
2.525
ΕΛΠΕ
+0,38%
7.87
ΕΛΣΤΡ
+3,79%
2.19
ΕΛΤΟΝ
-0,35%
1.69
ΕΛΧΑ
0,00%
1.86
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.95
ΕΠΙΛΚ
-10,00%
0.117
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
+1,19%
1.275
ΕΤΕ
+1,45%
7.81
ΕΥΑΠΣ
+1,62%
3.13
ΕΥΔΑΠ
+0,37%
5.43
ΕΥΡΩΒ
-0,58%
2.058
ΕΧΑΕ
-0,83%
4.805
ΙΑΤΡ
+2,61%
1.57
ΙΚΤΙΝ
-2,50%
0.351
ΙΛΥΔΑ
+0,29%
1.73
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.04
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,58%
1.192
ΙΝΤΕΚ
+0,54%
5.55
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
-3,70%
1.17
ΙΝΤΚΑ
+2,32%
3.305
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
-2,56%
1.33
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-1,86%
1.58
ΚΟΡΔΕ
+1,26%
0.482
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.23
ΚΟΥΕΣ
-0,76%
5.22
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,78%
11.45
ΚΤΗΛΑ
-2,78%
1.75
ΚΥΡΙΟ
+2,23%
1.145
ΛΑΒΙ
+0,70%
0.868
ΛΑΜΔΑ
+0,74%
6.79
ΛΑΜΨΑ
-0,56%
35.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
+2,14%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
-2,23%
2.63
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
+2,30%
4.01
ΜΕΝΤΙ
-2,59%
2.63
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
+0,83%
3.65
ΜΙΝ
-4,55%
0.63
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,09%
23.04
ΜΟΝΤΑ
+5,81%
3.28
ΜΟΤΟ
+0,55%
2.72
ΜΟΥΖΚ
-2,90%
0.67
ΜΠΕΛΑ
+1,12%
27.02
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.43
ΜΠΡΙΚ
+1,35%
1.875
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,97%
36.16
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+1,08%
0.94
ΞΥΛΚ
+0,38%
0.261
ΞΥΛΠ
+7,36%
0.496
ΟΛΘ
+1,46%
20.8
ΟΛΠ
+1,19%
25.6
ΟΛΥΜΠ
-1,61%
2.44
ΟΠΑΠ
+1,02%
14.82
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,78%
0.895
ΟΤΕ
+1,47%
13.76
ΟΤΟΕΛ
-1,05%
11.28
ΠΑΙΡ
+5,12%
1.13
ΠΑΠ
+0,82%
2.47
ΠΕΙΡ
+1,59%
3.574
ΠΕΤΡΟ
+3,67%
8.48
ΠΛΑΘ
+0,26%
3.825
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+1,25%
1.136
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,87%
6.85
ΠΡΟΦ
+2,09%
4.63
ΡΕΒΟΙΛ
+4,00%
2.08
ΣΑΡ
-0,89%
11.1
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
+1,18%
0.343
ΣΙΔΜΑ
-1,61%
1.53
ΣΠΕΙΣ
-0,92%
6.48
ΣΠΙ
+3,50%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,56%
19.62
ΤΖΚΑ
+3,60%
1.44
ΤΡΑΣΤΟΡ
-2,63%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,87%
1.626
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-5,88%
0.224
ΦΡΛΚ
+0,52%
3.89
ΧΑΙΔΕ
+0,76%
0.665

Η Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας – Θάσου ενισχύεται

Μετρώντας ήδη 4 χρόνια επιτυχημένης συνεργασίας η Σύμπραξη Τουρισμού ΚαβάλαςΘάσου πραγματοποίησε σήμερα, Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2023, παρουσίαση του έργου της στο ξενοδοχείο Lucy Hotel στην Καβάλα, παρουσία πλήθους κόσμου.

Σήμερα η Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας – Θάσου ενισχύεται σημαντικά με την ένταξη του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) στο σχήμα της.

Έτσι, αποτελούμενη πλέον από επτά συμμάχους – Σύνδεσμος Ξενοδόχων Καβάλας, Ένωση Ξενοδόχων Θάσου, Επιμελητήριο Καβάλας, Fraport Greece, AEGEAN, Marketing Greece και Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) – η Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας – Θάσου ενώνει δυνάμεις και πόρους και θέτει την ανάδειξη και προώθηση της τουριστικής ταυτότητας των δύο προορισμών στο επίκεντρο της δραστηριότητάς της.

Με στόχο την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας και ελκυστικότητας των δύο προορισμών, την ανάδειξη των αυθεντικών εμπειριών που προσφέρουν, την προβολή της διαφορετικότητας των προορισμών, αλλά και της μεταξύ τους εγγύτητα, η Σύμπραξη Τουρισμού σχεδιάζει και υλοποιεί δράσεις που απευθύνονται στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό.

Πολυθεματικό τουριστικό προϊόν

Για το 2023, η Σύμπραξη συνεχίζει να χτίζει περαιτέρω στον αυθεντικό χαρακτήρα των προορισμών, εμβαθύνοντας και αποκαλύπτοντας τις λιγότερο γνωστές εμπειρίες που εμπλουτίζουν και διαμορφώνουν ένα πολυθεματικό τουριστικό προϊόν. Όπως η κοντινή απόδραση από την Καβάλα στο ανεξερεύνητο Παγγαίο Όρος και μια σειρά ξεχωριστών εμπειριών, πεζοπορία μέσα στη φύση, παραδοσιακά χωριά, αμπελώνες, τοπικά προϊόντα. Ενώ παράλληλα ο πλούτος των χειροτεχνιών (crafts), τα δημοφιλή τοπικά προϊόντα της Θάσου και η παράδοση και κουλτούρα των κατοίκων του νησιού βρίσκονται σε πρώτο πλάνο αποτυπώνοντας το έντονο στοιχείο αυθεντικότητας του προορισμού και αναδεικνύοντας την πολιτιστική του αξία.

Συνολικά μέχρι σήμερα έχουν δημιουργηθεί 11 travel video, περισσότερες από 150 φωτογραφίες, 11 ταξιδιωτικά αφιερώματα στο discovergreece.com και προώθηση του συνολικού περιεχομένου με ψηφιακές καμπάνιες προβολής. Αξιοσημείωτο είναι το ψηφιακό αποτύπωμα των δράσεων με reach 10 εκατ. και 1.5 εκατ. video views. Επιπλέον, έχουν υλοποιηθεί 15 δημοσιογραφικά ταξίδια από τις αγορές – στόχο των προορισμών με εκπροσώπους από διεθνή ΜΜΕ, έχοντας επιτύχει περισσότερα από 40 δημοσιεύματα.

Η επόμενη μέρα του τουρισμού μας χρειάζεται όλους

Ο Δημήτρης Φραγκάκης, γενικός γραμματέας ΕΟΤ, δήλωσε πως «Οι προκλήσεις της επόμενης μέρας για τον τουρισμό είναι ήδη εδώ. Βασική προϋπόθεση για να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις του νέου ανταγωνιστικού περιβάλλοντος που διαμορφώνεται είναι η συνεργασία. Για αυτό ο ΕΟΤ ενώνει δυνάμεις με την Marketing Greece και τον ιδιωτικό τομέα και στην Καβάλα – Θάσο, συμβάλλοντας έμπρακτα στην κοινή προσπάθεια προβολής της χώρας μας στο εξωτερικό. Η επόμενη μέρα του τουρισμού μας χρειάζεται όλους και ευελπιστώ αυτή η κοινή πρωτοβουλία μας να αποτελέσει οδηγό για όλους».

Η Ιωάννα Δρέττα, CEO Marketing Greece, υπογράμμισε τη σημασία της Σύμπραξης Τουρισμού Καβάλας – Θάσου λέγοντας πως «Είναι εξαιρετικά σημαντικό το γεγονός πως η Καβάλα και η Θάσος στέκονται δυναμικά και με αφοσίωση στη δημιουργία, διατήρηση και ενίσχυση της Σύμπραξης Τουρισμού, αποτελώντας παράδειγμα προς μίμηση», ενώ παρουσιάζοντας το έργο που έχει υλοποιηθεί μέχρι σήμερα τόνισε ότι «Η ανάδειξη της τουριστικής ταυτότητας των δυο προορισμών εστιάζει σε μια βαθύτερη προσέγγιση του τουριστικού προϊόντος, φέρνοντας στην πρώτη γραμμή την αυθεντικότητα, την παράδοση, αλλά και τις ξεχωριστές εμπειρίες που προσφέρουν στους επισκέπτες τους. Η βαθύτερη κατανόηση από όλους της ταυτότητας των προορισμών είναι προϋπόθεση για το χτίσιμο του brand τους».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!