Γ.Δ.
1409.75 +0,25%
ACAG
-0,37%
5.33
BOCHGR
-0,68%
4.41
CENER
-1,51%
8.47
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,09%
8.19
NOVAL
+0,22%
2.28
OPTIMA
-2,30%
12.72
TITC
+1,05%
38.4
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+3,58%
1.448
ΑΒΕ
+3,31%
0.468
ΑΔΜΗΕ
+0,63%
2.385
ΑΚΡΙΤ
+3,65%
0.71
ΑΛΜΥ
-0,96%
3.61
ΑΛΦΑ
-0,30%
1.518
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-0,72%
9.69
ΑΣΚΟ
+0,77%
2.62
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.94
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.78
ΑΤΤ
-2,67%
0.584
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
+1,54%
5.29
ΒΙΟΚΑ
-1,40%
1.765
ΒΙΟΣΚ
+2,17%
1.41
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,96%
2.08
ΓΕΒΚΑ
-0,38%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,55%
18.3
ΔΑΑ
+0,55%
8.104
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
-0,51%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,30%
2.655
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,01%
0.299
ΕΒΡΟΦ
-0,37%
1.365
ΕΕΕ
+0,06%
33.84
ΕΚΤΕΡ
+0,67%
1.5
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.97
ΕΛΛ
+1,15%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+3,93%
1.746
ΕΛΠΕ
+0,60%
6.75
ΕΛΣΤΡ
-1,98%
1.98
ΕΛΤΟΝ
+1,30%
1.876
ΕΛΧΑ
-0,33%
1.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,45%
1.11
ΕΤΕ
+1,60%
6.992
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.12
ΕΥΔΑΠ
-0,69%
5.74
ΕΥΡΩΒ
+0,39%
2.053
ΕΧΑΕ
+2,67%
4.425
ΙΑΤΡ
+0,97%
1.555
ΙΚΤΙΝ
-1,64%
0.3
ΙΛΥΔΑ
+2,42%
1.905
ΙΝΚΑΤ
-1,24%
4.77
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.31
ΙΝΛΟΤ
+0,43%
0.934
ΙΝΤΕΚ
+1,75%
5.8
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,63%
2.5
ΙΝΤΕΤ
+1,81%
1.01
ΙΝΤΚΑ
-2,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.195
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,38%
1.47
ΚΟΡΔΕ
+0,24%
0.42
ΚΟΥΑΛ
+2,26%
1.086
ΚΟΥΕΣ
+0,36%
5.56
ΚΡΙ
-1,05%
14.15
ΚΤΗΛΑ
+1,18%
1.72
ΚΥΡΙΟ
-2,75%
0.92
ΛΑΒΙ
+0,28%
0.728
ΛΑΜΔΑ
+0,42%
7.2
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
+3,05%
0.845
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
+0,37%
2.71
ΜΑΘΙΟ
-4,04%
0.57
ΜΕΒΑ
0,00%
3.56
ΜΕΝΤΙ
-1,47%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44.2
ΜΙΓ
-1,48%
2.995
ΜΙΝ
-0,98%
0.505
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
19.35
ΜΟΝΤΑ
-1,33%
3.7
ΜΟΤΟ
-0,59%
2.53
ΜΟΥΖΚ
-1,54%
0.64
ΜΠΕΛΑ
+0,49%
24.82
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.69
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.09
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,25%
31.6
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
-0,24%
0.818
ΞΥΛΚ
+0,40%
0.253
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21.3
ΟΛΠ
+0,16%
31.05
ΟΛΥΜΠ
+0,87%
2.32
ΟΠΑΠ
+1,41%
15.78
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.792
ΟΤΕ
-0,20%
15.1
ΟΤΟΕΛ
+0,79%
10.2
ΠΑΙΡ
0,00%
0.988
ΠΑΠ
0,00%
2.36
ΠΕΙΡ
-0,14%
3.61
ΠΕΡΦ
-0,37%
5.44
ΠΕΤΡΟ
-0,76%
7.84
ΠΛΑΘ
+0,25%
3.945
ΠΛΑΚΡ
+2,24%
13.7
ΠΡΔ
0,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+1,03%
1.18
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,39%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.57
ΣΑΡ
+0,94%
10.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,91%
0.332
ΣΙΔΜΑ
+3,00%
1.545
ΣΠΕΙΣ
-0,71%
5.6
ΣΠΙ
+0,80%
0.506
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.8
ΤΖΚΑ
-1,77%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,37%
1.614
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.208
ΦΡΛΚ
-0,14%
3.605
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.56

Γιατί εντυπωσιάζει το νέο Ford Kuga Plug-In Hybrid

Η υβριδική τεχνολογία στα καλύτερά της στο νέο Ford Kuga Plug-in Hybrid, το οποίο εντυπωσιάζει προσφέροντας κορυφαίες επιδόσεις και υψηλή αποδοτικότητα.

Το νέο μοντέλο της Ford είναι ένα SUV με premium χαρακτήρα που συνδυάζει ιδανικά την αυτονομία και ελευθερία κίνησης που παραδοσιακά προσφέρει ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης με την απόδοση, τις μηδενικές εκπομπές ρύπων και την αθόρυβη λειτουργία ενός ηλεκτροκινητήρα.

Όπως γράφει το caranddriver.gr, η τεχνολογικά προηγμένη αρχιτεκτονική του συστήματος κίνησης του νέου Kuga Plug-in Hybrid συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2.5L που λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson, ηλεκτροκινητήρα και γεννήτρια, καθώς και μπαταρία ιόντων λιθίου 14,4 kWh, με τη μέγιστη απόδοση να ανέρχεται στους 225 ίππους.

Το Kuga Plug-In Hybrid προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 72 km NEDC (56 km WLTP), κατανάλωση από 1,2 l/100 km NEDC (από 1,4 l/100 km WLTP) και εκπομπές CO2 από 26 g/km NEDC (από 32 g/km WLTP)

Η μπαταρία μπορεί να φορτίζεται μέσω μιας υποδοχής φόρτισης στον εμπρός προφυλακτήρα.

Επίσης, η τελευταία φορτίζεται αυτόματα εν κινήσει μέσω της τεχνολογίας αναγεννητικής πέδησης που ανακτά την κινητική ενέργεια η οποία συνήθως χάνεται στο φρενάρισμα.

Μία πλήρης φόρτιση της μπαταρίας από εξωτερική ηλεκτρική παροχή 230-volt ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 6 ώρες.

Οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν πότε και πώς να αξιοποιούν την ενέργεια της μπαταρίας χρησιμοποιώντας τα προφίλ EVAuto, EVNow, EV Later και EVCharge.

Όταν η μπαταρία φτάνει στο κατώτερο επίπεδο φόρτισης, το Kuga αυτόματα επιστρέφει στο πρόγραμμα EV Auto συμπληρώνοντας την ισχύ του βενζινοκινητήρα με υποβοήθηση από τον ηλεκτροκινητήρα με χρήση της ανακτημένης ενέργειας για βελτιστοποιημένη οικονομία καυσίμου.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!