Γ.Δ.
1403.63 -0,31%
ACAG
+1,69%
5.43
BOCHGR
-0,23%
4.38
CENER
+1,90%
8.6
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
0,00%
8.2
NOVAL
0,00%
2.27
OPTIMA
-0,63%
12.66
TITC
+0,26%
38.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,03%
1.45
ΑΒΕ
-0,64%
0.463
ΑΔΜΗΕ
-0,63%
2.38
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.665
ΑΛΦΑ
-1,65%
1.49
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,98%
9.755
ΑΣΚΟ
+0,76%
2.65
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.78
ΑΤΤ
-1,75%
0.56
ΑΤΤΙΚΑ
+2,30%
2.22
ΒΙΟ
-0,57%
5.24
ΒΙΟΚΑ
-1,14%
1.74
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
-1,15%
1.285
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,76%
18.5
ΔΑΑ
-1,33%
8.042
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
+1,47%
11.72
ΔΟΜΙΚ
+5,07%
2.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.299
ΕΒΡΟΦ
-0,72%
1.375
ΕΕΕ
+1,84%
34.32
ΕΚΤΕΡ
-0,79%
1.5
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,25%
1.985
ΕΛΛ
-0,38%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,73%
1.764
ΕΛΠΕ
-0,52%
6.73
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2
ΕΛΤΟΝ
-2,46%
1.824
ΕΛΧΑ
-0,65%
1.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,35%
1.1
ΕΤΕ
-2,63%
6.806
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.13
ΕΥΔΑΠ
+0,87%
5.79
ΕΥΡΩΒ
-1,07%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,11%
4.395
ΙΑΤΡ
0,00%
1.51
ΙΚΤΙΝ
+0,17%
0.3015
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.9
ΙΝΚΑΤ
-0,92%
4.835
ΙΝΛΙΦ
+0,23%
4.32
ΙΝΛΟΤ
-0,54%
0.924
ΙΝΤΕΚ
-1,03%
5.79
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
-2,20%
0.976
ΙΝΤΚΑ
-1,48%
2.67
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,37%
1.475
ΚΟΡΔΕ
-1,19%
0.414
ΚΟΥΑΛ
-1,10%
1.076
ΚΟΥΕΣ
-0,36%
5.52
ΚΡΙ
+1,42%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-2,59%
0.715
ΛΑΜΔΑ
+0,70%
7.2
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
+9,76%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-1,10%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.56
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.08
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
+1,34%
3.035
ΜΙΝ
0,00%
0.5
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,14%
19.15
ΜΟΝΤΑ
-0,81%
3.66
ΜΟΤΟ
+0,60%
2.525
ΜΟΥΖΚ
-0,79%
0.63
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.84
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.71
ΜΠΡΙΚ
+0,48%
2.11
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,45%
31.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+2,69%
0.84
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+1,90%
21.4
ΟΛΠ
-1,60%
30.75
ΟΛΥΜΠ
-0,86%
2.3
ΟΠΑΠ
+0,06%
15.79
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,38%
0.787
ΟΤΕ
-0,27%
14.94
ΟΤΟΕΛ
+1,57%
10.36
ΠΑΙΡ
0,00%
0.988
ΠΑΠ
+0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
-2,75%
3.5
ΠΕΡΦ
-1,30%
5.33
ΠΕΤΡΟ
+0,25%
7.9
ΠΛΑΘ
-1,27%
3.885
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.7
ΠΡΔ
+3,70%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
-0,34%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,98%
5.07
ΡΕΒΟΙΛ
-1,91%
1.54
ΣΑΡ
0,00%
10.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,20%
0.329
ΣΙΔΜΑ
-1,30%
1.52
ΣΠΕΙΣ
+1,45%
5.6
ΣΠΙ
+1,59%
0.512
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
0,00%
1.44
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.614
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
-1,92%
0.204
ΦΡΛΚ
-0,69%
3.585
ΧΑΙΔΕ
+0,89%
0.565

Έρευνα: Απρόσιτες οι δημόσιες υπηρεσίας στη Γαλλία τηλεφωνικά

Έρευνα του γαλλικού περιοδικού «60 millions de consommateurs» (60 εκατομμύρια καταναλωτές) κατέδειξε ότι «πολύ συχνά» οι πολίτες που προσπαθούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με δημόσιες υπηρεσίες στη Γαλλία δεν βγάζουν άκρη, είτε επειδή οι κλήσεις μένουν αναπάντητες είτε επειδή οι πληροφορίες που παίρνουν αποδεικνύονται ανακριβείς.

«Σε ποια ηλικία μπορώ να συνταξιοδοτηθώ;»

«Πώς μπορώ να αποκτήσω κάρτα υγειονομικής περίθαλψης;»

Η απόκτηση πληροφοριών ή η επεξήγηση της προβλεπόμενης διαδικασίας μοιάζει με «στίβο μάχης» για πολίτες που δεν είναι εξοικειωμένοι με το διαδίκτυο ή δεν έχουν πρόσβαση σε αυτό, σύμφωνα με έρευνα του περιοδικού που άντλησε στοιχεία από τον Συνήγορο του Πολίτη.

Το 15% των Γάλλων δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο από το σπίτι

Παρότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός των δημόσιων υπηρεσιών επιταχύνεται, τα προβλήματα παραμένουν: το 15% των Γάλλων δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο από το σπίτι, ενώ το 28% δεν θεωρεί τον εαυτό του ικανό να διεκπεραιώσει ηλεκτρονικά μια συναλλαγή με το Δημόσιο – ακόμη και αν πρόκειται για νέους ανθρώπους, υπογραμμίζεται στην έρευνα.

Από τις 26 Σεπτεμβρίου έως τις 10 Νοεμβρίου 2022, καταγράφηκαν 1.532 κλήσεις σε δημόσιες υπηρεσίες από πολίτες που ανήκαν σε μία από τις παρακάτω τρεις κατηγορίες: α) κάποιον που δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο, β) κάποιον που έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο αλλά δεν γνωρίζει καλά τη γαλλική γλώσσα γ) έναν ηλικιωμένο με πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Οι δημόσιες υπηρεσίες που συνδέονται με την Ασφάλιση Υγείας συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ποσοστό δυσαρέσκειας. Σε 302 τηλεφωνικές κλήσεις που έγιναν, το 72% έμεινε αναπάντητο (τρεις ανεπιτυχείς προσπάθειες, κατόπιν αναμονής τουλάχιστον πέντε λεπτών), το 22% έλαβε «μια αποδεκτή απάντηση» και λιγότερο από το 5% θεώρησε ότι έλαβε «ακριβείς απαντήσεις».

Τα τηλεφωνικά αιτήματα αυξήθηκαν κατά 30% λόγω πανδημίας

Στο Ταμείο Οικογενειακών Επιδομάτων (CAF) το 54% των 408 τηλεφωνικών κλήσεων δεν απαντήθηκε. Από τους τυχερούς που έβγαλαν γραμμή, οι περισσότεροι δεν είχαν την τύχη να λάβουν ικανοποιητικές απαντήσεις: ορισμένες φορές επειδή ένας υπάλληλος τους παρέπεμπε σε ιστοσελίδα. Ορισμένοι υπάλληλοι πρότειναν προγραμματισμό ραντεβού στην υπηρεσία ή ταχυδρομική αποστολή ενός εγγράφου.

Το CAF ανέφερε στο Γαλλικό Πρακτορείο ότι τα τηλεφωνικά αιτήματα αυξήθηκαν σημαντικά λόγω της πανδημίας (+30% μεταξύ 2019-2021) και ξεπέρασαν τα 42 εκατομμύρια το 2022.

Για το Κέντρο Ευρέσεως Εργασίας η εικόνα είναι καλύτερη. Το 84% των κλήσεων απαντήθηκε, έστω και αν οι πληροφορίες που δόθηκαν δεν ήταν πάντα ικανοποιητικές.

Σε ό,τι αφορά τις συντάξεις, το 72% των τηλεφωνικών κλήσεων στον Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης απαντήθηκε. Παραδόξως, όμως, στην πλειοψηφία τους απαντήσεις ακόμη και για την ηλικία συνταξιοδότησης κρίθηκαν ανεπαρκείς.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!