THEPOWERGAME
Tους τελευταίους 12 μήνες, η κοινότητα του TikTok επανασχεδίασε την ψυχαγωγία. Μοιράστηκε πραγματικές, προσωπικές ιστορίες που έφεραν πιο κοντά τους ανθρώπους και βοήθησαν άλλους να ανακαλύψουν νέους τρόπους σκέψης. Brands όλων των μεγεθών από την Ευρώπη και τον κόσμο – από τα αγαπημένα #TikTokmademebuyit έως παγκόσμιους κατασκευαστές αυτοκινήτων – έχουν δημιουργήσει περιεχόμενο όλων των ειδών στο TikTok προκειμένου να αλληλεπιδράσουν με τις κοινότητές του.
Σήμερα παρουσιάζουμε την έκθεση TikTok What’s Next 2023, την τρίτη ετήσια πρόβλεψή μας για τάσεις, που έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να κατανοήσουν πώς θα αλλάξουν οι επιθυμίες και οι ανάγκες των καταναλωτών το επόμενο έτος και τι θα σημαίνει αυτό για τις στρατηγικές τους, τόσο εντός όσο και εκτός του TikTok .
Από τη διασκέδαση στη λειτουργικότητα, η νέα αυτή έκθεση θα επικεντρωθεί στην ανάλυση μακροπρόθεσμων, δυνάμεων κουλτούρας, που πρωτο-εμφανίζονται στο TikTok, στα βασικά μηνύματά τους και τις προϋποθέσεις που χρειάζονται, ώστε τα brands να έχουν επιτυχία στην πλατφόρμα.
Η έκθεση εστιάζει σε τρεις δυνάμεις – μετασχηματισμούς μεγάλης κλίμακας που δείχνουν πώς το TikTok διαμορφώνει την κουλτούρα – και τα σχετικά “σήματα” για καθεμία από αυτές, που δείχνουν αναδυόμενες συμπεριφορές και ενδιαφέροντα σε επιμέρους τομείς. Με βάση την έρευνα και τις συμπεριφορές που έχουμε δει στο TikTok, προβλέπουμε ότι θα υπάρξουν τρεις κύριες δυνάμεις – τάσεις, που αναδεικνύουν αυτήν την αλλαγή:
- Ενεργή Ψυχαγωγία
- Κάνοντας χώρο για χαρά
- Ιδανικά που δημιουργεί η κοινότητα
Ενεργή ψυχαγωγία
Οι άνθρωποι έρχονται στο TikTok για να ανακαλύψουν αλήθειες και να καταρρίψουν μύθους, πράγμα που χτίζει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη μεταξύ των Δημιουργών και του κοινού τους. 6 στους 10 (58%) των TikTokers λένε ότι είναι πιο πιθανό να εμπιστευθούν τα brands αφού μάθουν γι’αυτά από έναν δημιουργό στο TikTok.
Για παράδειγμα, στην Ιταλία, η Tampax Italia ήρθε στο TikTok για μια καμπάνια ευαισθητοποίησης που στόχευε στο να απαντήσει ερωτήσεις για τον κόσμο των ταμπόν. Μαζί με την δημοφιλή δημιουργό Σίλβια Μπουράτο, ξεκίνησαν την καμπάνια “IMPOSSIBLE” (αδύνατο), με την οποία κατέρριψαν τους πιο συνηθισμένους φόβους και αμφιβολίες για τη χρήση ταμπόν. Χρησιμοποιώντας το TopView, μία από τις λύσεις για διαφήμιση του TikTok, το μήνυμα του brand έφτανε στους ανθρώπους τη στιγμή που άνοιγαν την εφαρμογή. Αυτό δημιούργησε έναν εντυπωσιακό συνολικό αριθμό εμφανίσεων άνω των 34,6 εκατομμυρίων και engagement 17,75% που δείχνει πραγματικό ενδιαφέρον από την ιταλική κοινότητα TikTok.
Κάνοντας χώρο για χαρά
Παρά την πληθώρα συμβουλών αυτοφροντίδας, ο κόσμος εξακολουθεί να παθαίνει burnout. Έτσι, αναζητά ουσιαστική αυτοφροντίδα για θέματα δημόσιας υγείας, εξουθένωσης στην εργασία και προσωπικών δυσκολιών.
Τα μισά (50%) μέλη της κοινότητας του TikTok λένε ότι το TikTok ενισχύει τη διάθεσή τους και τους κάνει να νιώθουν χαρούμενοι ή/και θετικοί, με ακόμα δύο στους πέντε (41%) να πιστεύουν ότι “το να ανεβάσουν τη διάθεσή τους” είναι βασικό στο να τους δώσει κίνητρο για να κάνουν μια αγορά. Το 2023, το μήνυμα στο TikTok – και όχι μόνο – θα πρέπει να αντανακλά αυτήν την επιθυμία για χαλάρωση.
Η δημιουργία περιεχομένου στο TikTok που βοηθά τους ανθρώπους να βρουν τη χαρά – ή που φέρνει χαρά μέσω του χιούμορ, της χαλάρωσης και των απόψεων με τις οποίες μπορούν να ταυτιστούν τα μέλη της κοινότητας – μπορεί να κάνει τη διαφορά για τα brands το 2023.