Γ.Δ.
1392.45 -0,37%
ACAG
-0,56%
5.34
BOCHGR
+0,23%
4.39
CENER
+1,58%
8.37
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,33%
8.19
NOVAL
+0,44%
2.285
OPTIMA
-0,78%
12.66
TITC
+1,89%
37.8
ΑΑΑΚ
-9,82%
4.04
ΑΒΑΞ
+0,15%
1.38
ΑΒΕ
+0,44%
0.456
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-1,37%
3.61
ΑΛΦΑ
-2,02%
1.531
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+0,58%
9.5
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
-9,86%
0.384
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+2,37%
0.604
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,19%
5.18
ΒΙΟΚΑ
+0,29%
1.745
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
-0,38%
1.295
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,02%
17.76
ΔΑΑ
-0,13%
7.97
ΔΑΙΟΣ
-5,46%
3.46
ΔΕΗ
-0,17%
11.73
ΔΟΜΙΚ
-1,09%
2.72
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,68%
0.298
ΕΒΡΟΦ
-0,72%
1.37
ΕΕΕ
+1,15%
33.48
ΕΚΤΕΡ
-0,56%
1.416
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.96
ΕΛΛ
-0,75%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,11%
1.638
ΕΛΠΕ
-0,66%
6.755
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,24%
1.828
ΕΛΧΑ
+2,78%
1.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,89%
1.12
ΕΤΕ
-2,70%
6.846
ΕΥΑΠΣ
+0,64%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-0,70%
5.71
ΕΥΡΩΒ
-1,72%
2.005
ΕΧΑΕ
-0,93%
4.27
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-2,44%
0.3
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.745
ΙΝΚΑΤ
+0,75%
4.725
ΙΝΛΙΦ
-0,70%
4.26
ΙΝΛΟΤ
-0,91%
0.872
ΙΝΤΕΚ
-0,89%
5.59
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
+1,48%
1.03
ΙΝΤΚΑ
-0,57%
2.605
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-0,85%
1.16
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+4,30%
0.412
ΚΟΥΑΛ
+1,78%
1.028
ΚΟΥΕΣ
-0,36%
5.54
ΚΡΙ
-2,09%
14.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+2,39%
0.944
ΛΑΒΙ
-0,83%
0.72
ΛΑΜΔΑ
-1,79%
7.15
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
-17,97%
0.21
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,73%
2.72
ΜΑΘΙΟ
-9,54%
0.588
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
-0,50%
2
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-2,15%
2.96
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,35%
19.06
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
+0,20%
2.47
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,58%
24.34
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.68
ΜΠΡΙΚ
-1,44%
2.06
ΜΠΤΚ
-8,06%
0.57
ΜΥΤΙΛ
-0,13%
31.36
ΝΑΚΑΣ
+0,68%
2.94
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
-1,57%
0.25
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,96%
21
ΟΛΠ
-0,33%
29.9
ΟΛΥΜΠ
-1,30%
2.27
ΟΠΑΠ
+1,96%
15.6
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+0,33%
15.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
10.16
ΠΑΙΡ
+2,05%
0.994
ΠΑΠ
0,00%
2.33
ΠΕΙΡ
-1,76%
3.566
ΠΕΡΦ
0,00%
5.28
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.76
ΠΛΑΘ
+0,38%
3.98
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
-4,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
-0,51%
1.166
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.15
ΠΡΟΦ
-1,18%
5.04
ΡΕΒΟΙΛ
-1,90%
1.55
ΣΑΡ
-1,11%
10.7
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,51%
0.326
ΣΙΔΜΑ
-1,96%
1.5
ΣΠΕΙΣ
+0,36%
5.62
ΣΠΙ
-0,40%
0.502
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.79
ΤΖΚΑ
-2,13%
1.38
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,49%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-1,12%
3.53
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Αύξηση πωλήσεων στα απορρυπαντικά ιδιωτικής ετικέτας λόγω της ακρίβειας

Σημαντική ενίσχυση του μεριδίου των απορρυπαντικών ιδιωτικής ετικέτας έφερε η ακρίβεια. Ο όγκος πωλήσεων των απορρυπαντικών ιδιωτικής ετικέτας αυξήθηκε κατά 7,3%, ενώ ο όγκος των επώνυμων απορρυπαντικών μειώθηκε κατά 3,4% το 2022. Ωστόσο, σε όρους αξίας τα επώνυμα απορρυπαντικά συνεχίζουν να υπερτερούν. Η γενική εικόνα του κλάδου δείχνει ότι οι πληθωριστικές πιέσεις δεν τον έχουν αφήσει ανεπηρέαστο, καθώς ο συνολικός όγκος πωλήσεων (επώνυμων και μη επώνυμων προϊόντων) μειώθηκε, όμως η αξία των πωλήσεων αυξήθηκε.

Στα 156.816.422 ευρώ ανέρχεται η αξία των πωλήσεων απορρυπαντικών πλυντηρίου ρούχων στην ελληνική αγορά το 2022, με βάση τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της εταιρείας NielsenIQ και τον κ. Σταύρο Ζιαραγκαλή, NielsenIQ GRC Specialist. Συγκριτικά με το 2021, σημειώθηκε αύξηση στην αξία των πωλήσεων 4,3%.

Ειδικότερα, τη μεγαλύτερη αξία σε πωλήσεις κατέγραψαν τα επώνυμα απορρυπαντικά στα 145.262.116 ευρώ, τα οποία παρουσίασαν αύξηση 3,4% συγκριτικά με το 2021. Η αξία των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας ανήλθε σε 11.554.306 ευρώ, αυξημένη κατά 17,1% σε σχέση με το 2021.

Όσον αφορά τον συνολικό όγκο πωλήσεων, αυτός διαμορφώθηκε στα 1.003.282.345 κιλά/λίτρα, σημειώνοντας μείωση 2,2% συγκριτικά με το 2021. Ο όγκος πωλήσεων των επώνυμων απορρυπαντικών μειώθηκε κατά 3,4%. Αντιθέτως, ο όγκος των απορρυπαντικών ιδιωτικής ετικέτας αυξήθηκε κατά 7,3%.

Παρά το γεγονός ότι η συνολική αξία πωλήσεων απορρυπαντικών παρουσιάζεται αυξημένη, ο συνολικός όγκος πωλήσεων έχει μειωθεί. Η αύξηση της αξίας των πωλήσεων οφείλεται επομένως στην αύξηση του πληθωρισμού -η οποία έχει οδηγήσει στην αύξηση της τιμής των προϊόντων στα ράφια των καταστημάτων- και όχι στην άνοδο της ζήτησης για τη συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων.

Όσον αφορά το είδος των απορρυπαντικών, τα επώνυμα προϊόντα αποτελούν την μερίδα του λέοντος, παρά το γεγονός ότι ο όγκος πωλήσεών τους μειώθηκε. Από την άλλη, παρατηρούμε σημαντική ενίσχυση του μεριδίου των απορρυπαντικών ιδιωτικής ετικέτας, με αύξηση όγκου και αξίας ταυτόχρονα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!