Γ.Δ.
1418.92 +0,85%
ACAG
+1,38%
5.88
CENER
+0,82%
9.88
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
-0,92%
2.695
OPTIMA
-0,34%
11.86
TITC
+0,17%
28.7
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+1,00%
1.42
ΑΒΕ
-0,91%
0.438
ΑΔΜΗΕ
-0,22%
2.23
ΑΚΡΙΤ
-1,37%
0.72
ΑΛΜΥ
+0,19%
2.665
ΑΛΦΑ
+1,76%
1.5875
ΑΝΔΡΟ
-1,87%
6.3
ΑΡΑΙΓ
+1,78%
11.46
ΑΣΚΟ
+1,69%
3
ΑΣΤΑΚ
+1,81%
6.76
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.5
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
+4,58%
2.51
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,09%
5.85
ΒΙΟΚΑ
-2,02%
2.43
ΒΙΟΣΚ
+0,78%
1.3
ΒΙΟΤ
-9,48%
0.21
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-3,20%
2.42
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,10%
16.58
ΔΑΑ
+0,70%
7.77
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+0,98%
11.29
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,30%
0.329
ΕΒΡΟΦ
+0,68%
1.49
ΕΕΕ
+0,19%
31.56
ΕΚΤΕΡ
-0,95%
4.16
ΕΛΒΕ
+1,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+2,68%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,41%
2.55
ΕΛΠΕ
+0,64%
7.89
ΕΛΣΤΡ
+3,32%
2.18
ΕΛΤΟΝ
+0,47%
1.704
ΕΛΧΑ
-1,51%
1.832
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.95
ΕΠΙΛΚ
-10,00%
0.117
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,79%
1.27
ΕΤΕ
+0,52%
7.738
ΕΥΑΠΣ
+1,62%
3.13
ΕΥΔΑΠ
+0,55%
5.44
ΕΥΡΩΒ
-0,39%
2.062
ΕΧΑΕ
-0,10%
4.84
ΙΑΤΡ
+2,29%
1.565
ΙΚΤΙΝ
-0,42%
0.3585
ΙΛΥΔΑ
+0,87%
1.74
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.04
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+2,41%
1.19
ΙΝΤΕΚ
+0,54%
5.55
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
-2,06%
1.19
ΙΝΤΚΑ
+2,17%
3.3
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
+0,37%
1.37
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-1,86%
1.58
ΚΟΡΔΕ
-0,63%
0.473
ΚΟΥΑΛ
+0,16%
1.232
ΚΟΥΕΣ
-0,57%
5.23
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,44%
11.3
ΚΤΗΛΑ
-2,78%
1.75
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.12
ΛΑΒΙ
-0,70%
0.856
ΛΑΜΔΑ
+0,15%
6.75
ΛΑΜΨΑ
-0,56%
35.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
+2,14%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
-2,23%
2.63
ΜΑΘΙΟ
-1,48%
0.8
ΜΕΒΑ
+2,30%
4.01
ΜΕΝΤΙ
-0,74%
2.68
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
-0,55%
3.6
ΜΙΝ
-1,52%
0.65
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,52%
23.18
ΜΟΝΤΑ
+2,90%
3.19
ΜΟΤΟ
+1,11%
2.735
ΜΟΥΖΚ
-2,90%
0.67
ΜΠΕΛΑ
+1,57%
27.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,29%
3.42
ΜΠΡΙΚ
+1,35%
1.875
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,75%
36.08
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+1,08%
0.94
ΞΥΛΚ
-0,38%
0.259
ΞΥΛΠ
+7,36%
0.496
ΟΛΘ
+0,49%
20.6
ΟΛΠ
+0,79%
25.5
ΟΛΥΜΠ
-1,61%
2.44
ΟΠΑΠ
+0,95%
14.81
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.903
ΟΤΕ
+1,77%
13.8
ΟΤΟΕΛ
-0,53%
11.34
ΠΑΙΡ
-1,40%
1.06
ΠΑΠ
+2,04%
2.5
ΠΕΙΡ
+0,85%
3.548
ΠΕΤΡΟ
+0,73%
8.24
ΠΛΑΘ
+0,13%
3.82
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+1,25%
1.136
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,87%
6.85
ΠΡΟΦ
+1,76%
4.615
ΡΕΒΟΙΛ
+2,50%
2.05
ΣΑΡ
-0,18%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
-0,32%
1.55
ΣΠΕΙΣ
-0,92%
6.48
ΣΠΙ
+3,50%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,41%
19.59
ΤΖΚΑ
-1,80%
1.365
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,50%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-5,88%
0.224
ΦΡΛΚ
+0,52%
3.89
ΧΑΙΔΕ
+0,76%
0.665

Αύξηση πωλήσεων στα απορρυπαντικά ιδιωτικής ετικέτας λόγω της ακρίβειας

Σημαντική ενίσχυση του μεριδίου των απορρυπαντικών ιδιωτικής ετικέτας έφερε η ακρίβεια. Ο όγκος πωλήσεων των απορρυπαντικών ιδιωτικής ετικέτας αυξήθηκε κατά 7,3%, ενώ ο όγκος των επώνυμων απορρυπαντικών μειώθηκε κατά 3,4% το 2022. Ωστόσο, σε όρους αξίας τα επώνυμα απορρυπαντικά συνεχίζουν να υπερτερούν. Η γενική εικόνα του κλάδου δείχνει ότι οι πληθωριστικές πιέσεις δεν τον έχουν αφήσει ανεπηρέαστο, καθώς ο συνολικός όγκος πωλήσεων (επώνυμων και μη επώνυμων προϊόντων) μειώθηκε, όμως η αξία των πωλήσεων αυξήθηκε.

Στα 156.816.422 ευρώ ανέρχεται η αξία των πωλήσεων απορρυπαντικών πλυντηρίου ρούχων στην ελληνική αγορά το 2022, με βάση τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της εταιρείας NielsenIQ και τον κ. Σταύρο Ζιαραγκαλή, NielsenIQ GRC Specialist. Συγκριτικά με το 2021, σημειώθηκε αύξηση στην αξία των πωλήσεων 4,3%.

Ειδικότερα, τη μεγαλύτερη αξία σε πωλήσεις κατέγραψαν τα επώνυμα απορρυπαντικά στα 145.262.116 ευρώ, τα οποία παρουσίασαν αύξηση 3,4% συγκριτικά με το 2021. Η αξία των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας ανήλθε σε 11.554.306 ευρώ, αυξημένη κατά 17,1% σε σχέση με το 2021.

Όσον αφορά τον συνολικό όγκο πωλήσεων, αυτός διαμορφώθηκε στα 1.003.282.345 κιλά/λίτρα, σημειώνοντας μείωση 2,2% συγκριτικά με το 2021. Ο όγκος πωλήσεων των επώνυμων απορρυπαντικών μειώθηκε κατά 3,4%. Αντιθέτως, ο όγκος των απορρυπαντικών ιδιωτικής ετικέτας αυξήθηκε κατά 7,3%.

Παρά το γεγονός ότι η συνολική αξία πωλήσεων απορρυπαντικών παρουσιάζεται αυξημένη, ο συνολικός όγκος πωλήσεων έχει μειωθεί. Η αύξηση της αξίας των πωλήσεων οφείλεται επομένως στην αύξηση του πληθωρισμού -η οποία έχει οδηγήσει στην αύξηση της τιμής των προϊόντων στα ράφια των καταστημάτων- και όχι στην άνοδο της ζήτησης για τη συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων.

Όσον αφορά το είδος των απορρυπαντικών, τα επώνυμα προϊόντα αποτελούν την μερίδα του λέοντος, παρά το γεγονός ότι ο όγκος πωλήσεών τους μειώθηκε. Από την άλλη, παρατηρούμε σημαντική ενίσχυση του μεριδίου των απορρυπαντικών ιδιωτικής ετικέτας, με αύξηση όγκου και αξίας ταυτόχρονα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!