Γ.Δ.
1407.03 0,00%
ACAG
0,00%
5.8
CENER
0,00%
9.8
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
0,00%
2.72
OPTIMA
0,00%
11.9
TITC
0,00%
28.65
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
0,00%
1.406
ΑΒΕ
0,00%
0.442
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.235
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.73
ΑΛΜΥ
0,00%
2.66
ΑΛΦΑ
0,00%
1.56
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.26
ΑΣΚΟ
0,00%
2.95
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.64
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.48
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.73
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.48
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.29
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.4
ΔΑΑ
0,00%
7.716
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
0,00%
11.18
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.328
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.48
ΕΕΕ
0,00%
31.5
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.2
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.24
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.49
ΕΛΠΕ
0,00%
7.84
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.11
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.696
ΕΛΧΑ
0,00%
1.86
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.95
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.26
ΕΤΕ
0,00%
7.698
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.08
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.41
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.07
ΕΧΑΕ
0,00%
4.845
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.04
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.162
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.52
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.215
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.365
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
0,00%
1.61
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.476
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.23
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.12
ΛΑΒΙ
0,00%
0.862
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.74
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
0,00%
3.92
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.7
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
0,00%
3.62
ΜΙΝ
0,00%
0.66
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.06
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.1
ΜΟΤΟ
0,00%
2.705
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
26.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.43
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.85
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
35.46
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
0,00%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.462
ΟΛΘ
0,00%
20.5
ΟΛΠ
0,00%
25.3
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.48
ΟΠΑΠ
0,00%
14.67
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.902
ΟΤΕ
0,00%
13.56
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.4
ΠΑΙΡ
0,00%
1.075
ΠΑΠ
0,00%
2.45
ΠΕΙΡ
0,00%
3.518
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.18
ΠΛΑΘ
0,00%
3.815
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.122
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.6
ΠΡΟΦ
0,00%
4.535
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
2
ΣΑΡ
0,00%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.555
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
0,00%
0.628
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.51
ΤΖΚΑ
0,00%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
0,00%
3.87
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.66

Παπαδόπουλος: Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις πόλος έλξης θεματικού τουρισμού

Τα οφέλη από τις συνέργειες που αναπτύσσει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με την Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε) ανέδειξε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, σε εκδήλωση της Ομοσπονδίας για την παρουσίαση του λευκώματος με θέμα το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2022.

Ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε ότι τα ιστορικά οχήματα αποτελούν μέρος της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και γι΄ αυτό το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ολοκλήρωσε το θεσμικό πλαίσιο για τον χαρακτηρισμό των οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος, διαμορφώνοντας ένα ξεκάθαρο πλαίσιο για την κυκλοφορία τους.

«Για πρώτη φορά χορηγούνται από το υπουργείο Μεταφορών πινακίδες κυκλοφορίας ιστορικών οχημάτων, τα οποία θα καταγράφονται, πλέον, στο Πληροφοριακό Σύστημα που διαθέτει το υπουργείο, ώστε να γνωρίζουμε τον ακριβή αριθμό και την ταυτότητα αυτών των οχημάτων. Θα υπόκεινται, επίσης, σε τεχνικό έλεγχο, καθώς η τήρησή τους σε άριστη τεχνική κατάσταση αποτελεί μια εικόνα – πρότυπο για την εμπέδωση της σημασίας που προσδίδει η κυβέρνηση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην Οδική Ασφάλεια» τόνισε ο υφυπουργός. Και πρόσθεσε ότι με απόφαση του δόθηκε η δυνατότητα στα ρυμουλκούμενα οχήματα κατηγορίας Ο2, που μεταφέρουν αυτοκίνητα, να πάρουν ανεξάρτητες άδειες και πινακίδες με μελέτη μηχανολόγου, ακόμη κι αν δεν είχαν πιστοποιητικό ρυμούλκησης πριν από την ισχύ της σχετικής διάταξης.

«Με αυτόν τον τρόπο διευκολύνεται η διεξαγωγή εκδηλώσεων όπως το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, καθώς ένα σημαντικό σκέλος της διοργάνωσης είναι η μεταφορά των αγωνιστικών οχημάτων», είπε ο κ. Παπαδόπουλος.

Με αφορμή την έκδοση του λευκώματος, «Οι πρωταγωνιστές γράφουν την Ιστορία», ο υφυπουργός συνεχάρη την Ομοσπονδία για την επιτυχία της διοργάνωσης που διεξήχθη τον Ιούνιο σημειώνοντας πως «αποτυπώνεται ο αγώνας των ανθρώπων που έτρεξαν στις ειδικές διαδρομές της Στερεάς Ελλάδας με τα αυτοκίνητα που κάποτε πρωταγωνιστούσαν στο Ράλι Ακρόπολις, το οποίο συμπληρώνει φέτος 70 χρόνια ζωής. Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις έλαβε την έγκριση της FIA και εντάχθηκε στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων του 2023, όπου περιμένουμε όλοι να παρακολουθήσουμε έναν ακόμη καλύτερο αγώνα τον Νοέμβριο.

Κλείνοντας, ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε ότι η δυνατότητα που έχει ο κάτοχος ενός ιστορικού αυτοκινήτου να κυκλοφορεί με το αγαπημένο του όχημα ή να συμμετέχει στους αγώνες, κάθε κατηγορίας, καθιστούν την Ελλάδα πόλο έλξης για θεματικό τουρισμό υψηλής ποιότητας, καθώς η πατρίδα μας διαθέτει εξαιρετικές διαδρομές, μοναδικής ομορφιάς, τις οποίες μπορεί να διασχίσει ο επισκέπτης σε συνδυασμό με τη διοργάνωση των αγώνων, αλλά και μεμονωμένα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!