THEPOWERGAME
Μπορεί να ασχολούνται όλοι με τη διαμάχη μεταξύ του Χρήστου Καλογρίτσα και του πρώην υπουργού της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ Νίκου Παππά, με αφορμή τις τηλεοπτικές άδειες, αλλά ο γνωστός εργολάβος συνεχίζει να παίρνει έργα. Όχι με την Τοξότης, τη ναυαρχίδα του ομίλου του που αντί για έργα παίρνει αιτήσεις πτώχευσης. Αλλά με την άλλη εταιρεία, την «Ομάδα Κατασκευών» στην οποία έχει «παρκάρει» το πτυχίο του ο κ. Καλογρίτσας.
Η «Ομάδα Κατασκευών» μειοδότησε πριν από λίγες ημέρες στο διαγωνισμό της Αττικό Μετρό για την επέκταση του αμαξοστασίου του Ελληνικού, έργο προϋπολογισμού 18,2 εκατ. ευρώ. Στο διαγωνισμό, που είχε αναβληθεί τρεις φορές, κατατέθηκαν τέσσερις προσφορές. Τη μεγαλύτερη έκπτωση, 43,01% προσέφερε η «Ομάδα Κατασκευών» ενώ ακολούθησε η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΘΕΜΕΛΗ με έκπτωση 17,20%, η ΑΒΑΞ με 11% και η Intrakat με 9,1%.
Θα πρέπει να τονιστεί πως η «Ομάδα Κατασκευών» μετά την περιπέτεια που είχε με τις εργολαβίες του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος και του ΔΕΔΔΗΕ για τα δίκτυα σε αρκετές περιοχές της χώρας, συνεχίζει να εκτελεί εργολαβίες του τελευταίου. Προ διετίας υπήρξαν και μετοχικές αλλαγές, χωρίς να γνωρίζουμε ποιο ποσοστό ελέγχει ο κ. Καλογρίτσας. Το πτυχίο του, πάντως, το έχει καταθέσει στην εν λόγω εταιρεία, με βάση τα τελευταία στοιχεία της αρμόδιας διεύθυνσης του υπουργείου Υποδομών.
Το έργο στο Ελληνικό περιλαμβάνει την κατασκευή νέου μεταλλικού κτιρίου – στεγάστρου, ανοικτού περιμετρικά, διαστάσεων περίπου 70 x 43 μέτρων, σε νέο χώρο εμβαδού πέντε περίπου στρεμμάτων, παρακείμενο στο υφιστάμενο αμαξοστάσιο τραμ, που θα εξυπηρετεί την εναπόθεση είκοσι δύο νέων οχημάτων τραμ σε 11 παράλληλες νέες τροχιές σε έρμα, με λειτουργικό μήκος εναπόθεσης δύο οχημάτων η κάθε μία.
Να σημειωθεί πως οι νέες τροχιές θα συνδεθούν με τις υφιστάμενες τροχιές του αμαξοστασίου μέσω νέων σιδηροδρομικών διακλαδώσεων/αλλαγών. Τέλος ενδιάμεσα των τροχιών, κάτω από το στέγαστρο θα κατασκευασθούν οι απαιτούμενες πλατφόρμες μικρού ύψους που θα χρησιμοποιούνται ως πρόσβαση για τον καθαρισμό των οχημάτων.