Γ.Δ.
1405.69 +0,29%
ACAG
-0,19%
5.34
BOCHGR
+2,06%
4.45
CENER
+0,71%
8.46
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+1,10%
8.29
NOVAL
-0,87%
2.29
OPTIMA
+1,42%
12.9
TITC
+0,40%
37.8
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-1,43%
1.376
ΑΒΕ
0,00%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+1,07%
2.37
ΑΚΡΙΤ
+1,46%
0.695
ΑΛΜΥ
-0,14%
3.655
ΑΛΦΑ
-0,07%
1.5295
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,20%
9.695
ΑΣΚΟ
+2,37%
2.59
ΑΣΤΑΚ
+2,91%
7.08
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.78
ΑΤΤ
-3,91%
0.59
ΑΤΤΙΚΑ
+0,46%
2.18
ΒΙΟ
+1,35%
5.26
ΒΙΟΚΑ
+0,57%
1.765
ΒΙΟΣΚ
+1,47%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,96%
2.08
ΓΕΒΚΑ
-0,76%
1.305
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,68%
18.2
ΔΑΑ
+0,25%
8.01
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
+0,34%
11.69
ΔΟΜΙΚ
-0,37%
2.69
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,76%
0.298
ΕΒΡΟΦ
-2,84%
1.37
ΕΕΕ
-0,12%
33.7
ΕΚΤΕΡ
-1,24%
1.428
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,76%
1.965
ΕΛΛ
0,00%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+4,29%
1.702
ΕΛΠΕ
+1,87%
6.8
ΕΛΣΤΡ
-2,68%
1.995
ΕΛΤΟΝ
+1,20%
1.86
ΕΛΧΑ
+1,22%
1.822
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,33%
1.115
ΕΤΕ
-1,42%
6.826
ΕΥΑΠΣ
-0,96%
3.11
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+0,34%
2.043
ΕΧΑΕ
+1,63%
4.37
ΙΑΤΡ
+2,60%
1.58
ΙΚΤΙΝ
+0,16%
0.306
ΙΛΥΔΑ
+2,30%
1.78
ΙΝΚΑΤ
-0,11%
4.745
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+5,39%
0.938
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+4,34%
2.765
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-0,85%
1.16
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+2,93%
0.422
ΚΟΥΑΛ
+4,71%
1.068
ΚΟΥΕΣ
+0,72%
5.56
ΚΡΙ
-0,70%
14.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+1,95%
0.942
ΛΑΒΙ
+0,97%
0.726
ΛΑΜΔΑ
-1,65%
7.15
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.73
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
+0,83%
3.65
ΜΕΝΤΙ
+2,97%
2.08
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
+2,36%
3.04
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,41%
19.47
ΜΟΝΤΑ
-1,33%
3.7
ΜΟΤΟ
+2,86%
2.52
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,08%
24.68
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,54%
3.68
ΜΠΡΙΚ
+0,48%
2.09
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-1,07%
31.36
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
-3,86%
0.798
ΞΥΛΚ
0,00%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+1,91%
21.3
ΟΛΠ
+2,85%
30.7
ΟΛΥΜΠ
+1,78%
2.29
ΟΠΑΠ
-0,44%
15.73
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,25%
0.792
ΟΤΕ
-0,46%
15.14
ΟΤΟΕΛ
+0,20%
10.12
ΠΑΙΡ
+3,78%
0.988
ΠΑΠ
-2,10%
2.33
ΠΕΙΡ
+0,22%
3.597
ΠΕΡΦ
-0,74%
5.34
ΠΕΤΡΟ
+0,51%
7.9
ΠΛΑΘ
-0,76%
3.93
ΠΛΑΚΡ
-2,88%
13.5
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
-0,34%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,78%
5.09
ΡΕΒΟΙΛ
-2,82%
1.55
ΣΑΡ
+0,56%
10.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,31%
0.326
ΣΙΔΜΑ
+1,97%
1.555
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
-1,93%
0.508
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.8
ΤΖΚΑ
+1,41%
1.44
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,37%
1.626
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+3,13%
8.25
ΦΡΙΓΟ
-1,89%
0.208
ΦΡΛΚ
+2,39%
3.635
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.56

BMW: Πώς επιταχύνει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της

Για τον λόγο αυτό, στην BMW έχουν αποφασίσει να επενδύουν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο ως το 2025 για την ψηφιακή μετατροπή στους τομείς των πωλήσεων, του μάρκετινγκ και στη συλλογή και τον διαμοιρασμό (ψηφιακών) δεδομένων.

Αυτό δεν είναι εύκολο, καθώς χρειάζεται να αλλάξουν εδραιωμένες πρακτικές. Ωστόσο, ο απώτερος στόχος είναι να παρέχουν στους πελάτες τους μια εξαιρετικά εξατομικευμένη και πολυτελή εμπειρία αγορών, αλλά και να χρησιμοποιούν το όχημα (και τα δεδομένα που αυτό θα συλλέγει) ως «το απόλυτο και ακριβέστατο εργαλείο μάρκετινγκ».

O Pieter Nota, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG, δήλωσε σχετικά: «Αν οι πελάτες μας επιλέγουν να μοιράζονται μαζί μας τα δεδομένα τους, χάρη σε μια ψηφιοποιημένη διαδικασία, θα μπορούμε να γνωρίζουμε τις επιθυμίες τους και τις προτιμήσεις τους καλύτερα από ποτέ. Θα μπορούμε να ξέρουμε ποια προϊόντα ή υπηρεσίες ενδεχομένως τους ενδιαφέρουν.

Έχοντας αυτό ως βάση, γλιτώνουμε χρόνο και μας δίνει τη δυνατότητα να ενεργούμε σε ένα επίπεδο με εξατομικευμένες προσφορές. Αυτές δεν θα αφορούν μόνο στο αυτοκίνητο αλλά θα περιλαμβάνουν όλες τις σχετικές υπηρεσίες. Από τη χρηματοδότηση μέχρι το πακέτο φόρτισης του αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου τους. Οι πελάτες μας θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε όλες αυτές τις υπηρεσίες και τις πληροφορίες μέσω μόνο μίας πηγής».

Ο κ. Nota αναφέρθηκε και στο γενικότερο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού που επιθυμούν στην BMW, λέγοντας: «Το επόμενο βήμα είναι να επεκταθεί η διαδικασία στην κατ’ επιλογή και κατά παραγγελία αναβάθμιση του λογισμικού (των οχημάτων) μετά την πώληση, κάτι που τώρα γίνεται προαιρετικά.

«Με αυτόν τον τρόπο θα προσφέρουμε στους πελάτες μας επιπλέον λειτουργίες για το αυτοκίνητό τους τις οποίες θα μπορούν να χρησιμοποιούν είτε κατά το δοκούν είτε για συγκεκριμένο, περιορισμένο χρονικό διάστημα. Αυτό σημαίνει ότι θα είναι σε θέση να εξατομικεύουν διαρκώς το όχημά τους και να το προσαρμόζουν στις ανάγκες κινητικότητας που έχουν κάθε φορά», κατέληξε ο κ Nota.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!