THEPOWERGAME
Η μετοχή της Tesla έχει χάσει περισσότερο από το μισό της αξίας της, από τις αρχές Οκτωβρίου, ωστόσο ορισμένοι επενδυτές βλέπουν «ευκαιρία» στο να αγοράσουν φθηνά τη μετοχή που κάποτε ήταν η υψηλότερη της Wall Street.
Ωστόσο, οι επίδοξοι κυνηγοί ευκαιριών θα πρέπει να είναι πιο προσεκτικοί…
Ακόμη και μετά τη φετινή πτώση ρεκόρ 65%, η «μετεωρική» άνοδος της κατασκευάστριας ηλεκτρικών αυτοκινήτων το 2020 και το 2021 την άφησε με χρηματιστηριακή αξία 389 δισεκατομμυρίων δολαρίων, περισσότερο από την αξία των Toyota Motor Corp., General Motors Co., Stellantis NV και Ford Motor Co. μαζί.
Και οι μετοχές εξακολουθούν να διαπραγματεύονται σε υψηλότερη αποτίμηση – σε σχέση με τα αναμενόμενα κέρδη – από τους περισσότερους μεγάλους τεχνολογικούς γίγαντες, δείχνοντας την προσδοκία ότι η εταιρεία θα δει τη «μεθυστική» ανάπτυξη που έχει υποσχεθεί ο διευθύνων σύμβουλος Έλον Μασκ και θα κυριαρχήσει στον κλάδο τα επόμενα χρόνια.
Βραχυπρόθεσμα, ωστόσο, η εταιρεία αντιμετωπίζει αυξανόμενες προκλήσεις, όπως το αυξανόμενο κόστος, τις ανταγωνιστικές απειλές και τον κίνδυνο η ύφεση να επιβραδύνει τη ζήτηση. Ταυτόχρονα, ο Μασκ έχει αποσπαστεί από την εξαγορά του Twitter, μια συναλλαγή που επιβαρύνει τη μετοχή λόγω των εικασιών ότι θα μπορούσε να πουλήσει περισσότερες μετοχές της Tesla για να κρατήσει «όρθια» την εταιρεία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που χάνει χρήματα και να απομακρυνθεί από τη λειτουργία της αυτοκινητοβιομηχανίας.