Γ.Δ.
1482.43 +1,23%
ACAG
+0,51%
5.86
CENER
+0,94%
9.7
CNLCAP
-3,42%
7.05
DIMAND
-2,09%
8.89
NOVAL
+0,36%
2.77
OPTIMA
+1,17%
12.1
TITC
-0,16%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
+3,10%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-0,88%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+3,19%
3.07
ΑΛΦΑ
+2,65%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
+0,30%
6.62
ΑΡΑΙΓ
+0,59%
11.89
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-4,68%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,47%
8.64
ΑΤΤ
-25,41%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,17%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,87%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+4,92%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,44%
18.1
ΔΑΑ
+0,60%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-0,35%
11.5
ΔΟΜΙΚ
+7,37%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,31%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,65%
1.55
ΕΕΕ
+1,65%
33.22
ΕΚΤΕΡ
+5,62%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
+4,65%
2.25
ΕΛΛ
+0,36%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,48%
2.09
ΕΛΠΕ
+1,33%
7.62
ΕΛΣΤΡ
-1,75%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-1,02%
1.752
ΕΛΧΑ
+2,05%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,97%
1.295
ΕΤΕ
+1,37%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+2,33%
2.24
ΕΧΑΕ
+1,15%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
+1,95%
0.419
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.99
ΙΝΛΙΦ
+1,18%
5.14
ΙΝΛΟΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΕΚ
+1,68%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,48%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
-2,31%
338
ΚΕΚΡ
-5,35%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-0,33%
1.505
ΚΟΡΔΕ
+2,05%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-2,12%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+3,50%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,71%
1.15
ΛΑΒΙ
-0,67%
0.894
ΛΑΜΔΑ
-0,27%
7.41
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.6
ΛΑΝΑΚ
-2,06%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-1,11%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-0,23%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,14%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,06%
3.73
ΜΙΝ
-6,35%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,52%
23.58
ΜΟΝΤΑ
+5,71%
3.7
ΜΟΤΟ
+3,50%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,55%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,50%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+1,31%
0.93
ΞΥΛΚ
-0,72%
0.276
ΞΥΛΠ
+3,40%
0.426
ΟΛΘ
-0,47%
21.2
ΟΛΠ
+1,29%
27.55
ΟΛΥΜΠ
+2,38%
2.58
ΟΠΑΠ
+1,27%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.899
ΟΤΕ
+2,83%
14.55
ΟΤΟΕΛ
+0,86%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+2,28%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
+4,30%
4.245
ΠΛΑΚΡ
+1,35%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
+2,37%
1.945
ΣΑΡ
+0,90%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,58%
0.345
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
-0,60%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,21%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
-3,67%
0.21
ΦΡΛΚ
+3,16%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Viral το ηλεκτρονικό εμπόριο στα social media το 2023

Μία νέα μόδα για το 2023, που ξεκινά από την Κίνα φαίνεται πως θα είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο στα social media. Το TikTok, το YouTube και το Amazon είναι μεταξύ των εταιρειών που διαθέτουν λειτουργίες που συνδυάζουν τη δημοσίευση περιεχομένου και τις αγορές στο διαδίκτυο.

Οι χρήστες απολαμβάνουν την αλληλεπίδραση με τις αγαπημένες τους διασημότητες και τους λεγόμενους influencers, αλλά ο απώτερος στόχος είναι τα κλικ και η αγορά.

Το TikTok, που ανήκει στην ByteDance, εισήγαγε την ιδέα στις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Βρετανία αντιγράφοντας την επιτυχία της κινεζικής ανάλογης εφαρμογής «Douyin». Η Douyin επέτρεψε την πώληση αγαθών αξίας 119 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2021. Η Amazon αποκάλυψε πρόσφατα τη δική της εκδοχή, με την ονομασία Inspire. Το OnlyFans, μια υπηρεσία βίντεο γνωστή για το σεξουαλικό της περιεχόμενο, επιτρέπει επίσης στους δημιουργούς να πουλούν εξατομικευμένα εμπορεύματα σε συνδρομητές.

Online αγορά © Pixabay
Online αγορά © Pixabay

Τα έσοδα από τις διαδικτυακές αγορές στοχεύουν στο να συμβάλουν στην αντιστάθμιση των συρρικνωμένων εσόδων του παραδοσιακού μάρκετινγκ. Οι διαφημιστικές δαπάνες των ΗΠΑ στα social media, οι οποίες αυξάνονταν περίπου κατά 30% σε ετήσια βάση, αναμένεται να επιβραδυνθούν σε περίπου 12% κατά μέσο όρο τα επόμενα τρία χρόνια, για να φτάσουν τα 114 δισεκατομμύρια δολάρια το 2025, σύμφωνα με στοιχεία της Statista, τα οποία επικαλείται το πρακτορείο Reuters. Αντίθετα, η εταιρεία συμβούλων McKinsey προβλέπει ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω social media στις ΗΠΑ θα αυξηθεί κατά 20% στο ίδιο διάστημα, στα 80 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως.

Οι εταιρείες θέλουν να προσελκύσουν και να κρατήσουν τους αγοραστές στο διαδίκτυο. Άλλωστε, με τους πελάτες να μπορούν να μαθαίνουν περισσότερες λεπτομέρειες για τα προϊόντα από διαδραστικά live streaming στα social media, θα μειωθούν οι επιστροφές προϊόντων, μια δαπανηρή πτυχή του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ωστόσο, πολλά προϊόντα μπορεί να μην ταιριάξουν στα social media, όσο κάποια άλλα. Τα καλλυντικά αναμένονται να τα πάνε καλύτερα από ότι, πχ. τα ηλεκτρονικά είδη. Ένα άλλο ζήτημα που προκύπτει είναθι αυτό των πιθανών πρόσθετων χρεώσεων σε influencers και λιανοπωλητές.

Το διαδίκτυο όμως παραμένει ισχυρό. Στο TikTok, για παράδειγμα, ένα δίωρο event βοήθησε μια μικρή μάρκα ομορφιάς να σημειώσει πωλήσεις αξίας μιας εβδομάδας στο κορυφαίο κατάστημά της. Τέτοιες ιστορίες είναι αυτές που δίνουν ελπίδες σε μικρά brands κάνοντας το ηλεκτρονικό εμπόριο viral στα δυτικά social media.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!