Γ.Δ.
1435.81 +0,86%
ACAG
-0,51%
5.87
CENER
-0,51%
9.85
CNLCAP
-1,35%
7.3
DIMAND
+1,06%
8.59
NOVAL
-0,13%
2.716
OPTIMA
0,00%
11.84
TITC
+0,17%
28.95
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+0,84%
1.438
ΑΒΕ
-1,32%
0.447
ΑΔΜΗΕ
-0,89%
2.215
ΑΚΡΙΤ
+10,23%
0.97
ΑΛΜΥ
-0,19%
2.66
ΑΛΦΑ
+0,87%
1.624
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.48
ΑΡΑΙΓ
+3,30%
11.9
ΑΣΚΟ
-0,34%
2.97
ΑΣΤΑΚ
+0,60%
6.74
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.5
ΑΤΤ
+1,36%
11.2
ΑΤΤΙΚΑ
+0,39%
2.6
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,02%
6.05
ΒΙΟΚΑ
+0,82%
2.47
ΒΙΟΣΚ
-0,39%
1.29
ΒΙΟΤ
-0,86%
0.23
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
+2,72%
1.51
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,48%
16.68
ΔΑΑ
+0,52%
7.8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+0,71%
11.4
ΔΟΜΙΚ
+1,05%
3.85
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,31%
0.324
ΕΒΡΟΦ
-0,33%
1.5
ΕΕΕ
+0,25%
32.08
ΕΚΤΕΡ
+2,02%
4.29
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+2,17%
2.35
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,36%
2.6
ΕΛΠΕ
+1,02%
7.93
ΕΛΣΤΡ
+5,53%
2.29
ΕΛΤΟΝ
+1,07%
1.704
ΕΛΧΑ
+1,60%
1.9
ΕΝΤΕΡ
+1,15%
7.94
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
+2,50%
12.3
ΕΣΥΜΒ
+2,36%
1.3
ΕΤΕ
+2,16%
7.948
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.1
ΕΥΔΑΠ
+2,21%
5.54
ΕΥΡΩΒ
+3,07%
2.118
ΕΧΑΕ
-0,11%
4.75
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
-0,86%
1.725
ΙΝΚΑΤ
-0,20%
5.05
ΙΝΛΙΦ
-1,69%
4.65
ΙΝΛΟΤ
+2,67%
1.232
ΙΝΤΕΚ
+2,16%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,83%
2.44
ΙΝΤΕΤ
+0,40%
1.26
ΙΝΤΚΑ
+3,76%
3.45
ΚΑΡΕΛ
+2,96%
348
ΚΕΚΡ
+2,96%
1.39
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
+0,64%
1.58
ΚΟΡΔΕ
+0,21%
0.48
ΚΟΥΑΛ
-1,81%
1.192
ΚΟΥΕΣ
-0,76%
5.24
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+1,75%
1.16
ΛΑΒΙ
+1,75%
0.874
ΛΑΜΔΑ
+2,75%
7.09
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
-2,03%
0.29
ΛΕΒΠ
0,00%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-1,43%
1.38
ΛΟΥΛΗ
+2,31%
2.66
ΜΑΘΙΟ
-6,40%
0.76
ΜΕΒΑ
+0,25%
4
ΜΕΝΤΙ
-1,12%
2.64
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
+0,41%
3.645
ΜΙΝ
-11,48%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,09%
23.02
ΜΟΝΤΑ
+4,29%
3.4
ΜΟΤΟ
-0,92%
2.7
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+0,59%
27.26
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,29%
3.44
ΜΠΡΙΚ
-1,60%
1.845
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,82%
36.7
ΝΑΚΑΣ
+2,27%
2.7
ΝΑΥΠ
+3,62%
0.974
ΞΥΛΚ
+3,44%
0.271
ΞΥΛΠ
-2,42%
0.484
ΟΛΘ
-1,44%
20.6
ΟΛΠ
+1,78%
25.75
ΟΛΥΜΠ
+2,44%
2.52
ΟΠΑΠ
+1,01%
14.95
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,45%
0.89
ΟΤΕ
-2,32%
13.48
ΟΤΟΕΛ
+1,74%
11.68
ΠΑΙΡ
+1,77%
1.15
ΠΑΠ
-1,21%
2.45
ΠΕΙΡ
+1,56%
3.648
ΠΕΤΡΟ
+3,58%
8.68
ΠΛΑΘ
-0,65%
3.8
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+2,82%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.85
ΠΡΟΦ
+4,74%
4.865
ΡΕΒΟΙΛ
+4,50%
2.09
ΣΑΡ
+0,92%
11
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
+2,95%
0.349
ΣΙΔΜΑ
+4,17%
1.625
ΣΠΕΙΣ
+0,92%
6.6
ΣΠΙ
+3,40%
0.67
ΣΠΥΡ
-9,68%
0.14
ΤΕΝΕΡΓ
-0,46%
19.61
ΤΖΚΑ
+3,02%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,34%
1.614
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
+2,44%
3.995
ΧΑΙΔΕ
+3,10%
0.665

Ρουμανία: Τι είπε ο δικηγόρος του οδηγού για το δυστύχημα

Ανθρωποκτονία εξ αμελείας και σωματικές βλάβες για 25 άτομα είναι οι κατηγορίες που περιλαμβάνονται στη δικογραφία, η οποία ακόμη σχηματίζεται από την αστυνομία της Ρουμανίας για τον οδηγό του πούλμαν που ενεπλάκη στο δυστύχημα στο Βουκουρέστι, δήλωσε στον ΣΚΑΪ ο δικηγόρος του οδηγού, Αλέξανδρος Ματθαίου.

Όπως είπε ο κ. Ματθαίου, η ανάκριση ξεκίνησε, αλλά είναι ακόμη νωρίς και ο οδηγός θα επιστρέψει στην Ελλάδα. Θα μεταβαίνει στο Βουκουρέστι, όποτε τον χρειάζονται οι ρουμανικές Αρχές.

«Έδωσα τον λόγο μου, ο άνθρωπος θα είναι παρών όσες φορές τον φωνάξουν» είπε ο δικηγόρος του.

Επιβεβαίωσε ότι τα τεστ έδειξαν πως ο πελάτης του δεν είχε καταναλώσει αλκοόλ, ούτε είχε κάνει χρήση ναρκωτικών.

Όσο για το πώς έγινε το δυστύχημα είπε: «Ο οδηγός είδε τον περιοριστή, τον χτύπησε με την κεραία, το άκουσε όταν το χτύπησε και φρέναρε. Αφού φρέναρε, το λεωφορείο κινήθηκε για δύο μέτρα, με αποτέλεσμα να χτυπήσει στον περιοριστή το aircondition που βρισκόταν στην οροφή. Έτσι προκλήθηκε το δυστύχημα».

Όσο για το εάν ο οδηγός ήταν κουρασμένος απάντησε ότι δεν ήταν, το πούλμαν έκανε αρκετές στάσεις στη διάρκεια της διαδρομής. «Τον συνάντησα στην αστυνομία, ψυχολογικά δεν είναι καλά, είναι χάλια, δεν τρώει, ένας άνθρωπος απλός είναι» είπε ο κ. Ματθαίου.

Σε ερώτηση αν έτρεχε, ο δικηγόρος απάντησε αρνητικά και συμπλήρωσε πως ο ιδιοκτήτης της εταιρείας μιλά με τα καλύτερα λόγια για τον οδηγό και λέει πως είναι πολύ ήρεμος άνθρωπος.

Ο κ. Ματθαίου κατέληξε λέγοντας: «Εάν το υλικό που ήταν κατασκευασμένο το εμπόδιο ήταν ελαφρύ και με το πρώτο άγγιγμα ανασηκωνόταν αυτόματα, σήμερα δεν θα μιλούσαμε για την τραγωδία αυτή».

Ερωτηθείς γιατί ο οδηγός ακολούθησε αυτή τη διαδρομή απάντησε ότι το «το gps τον έβαλε εκεί και μπήκε στη λωρίδα».




Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!