THEPOWERGAME
Τις ανάγκες των χωριών Κερασιά, Κοκκινομηλιά, Αχλάδι και Παπάδες στη Βόρεια Εύβοια, σε ό,τι αφορά στην προμήθεια της απαραίτητης τροφής και των εξόδων συντήρησης των μελισσιών τους για όλο το διάστημα του χειμώνα, καλύπτει το ποσό που συγκεντρώθηκε στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Beegin. Πρόκειται για μία πρωτοβουλίας που έχει στόχο την ενίσχυση των πυρόπληκτων μελισσοκόμων της περιοχής ώστε να καλύψουν έκτακτα κόστη μετακίνησης και δαπάνες που προ της πυρκαγιάς δεν απαιτούνταν.
Μετρώντας ένα έτος από την εκκίνηση της πρωτοβουλίας Beegin, στελέχη της Endless EC επισκέφτηκαν την περιοχή προκειμένου να συναντηθούν με μελισσοκόμους και μέλη του Ινστιτούτου Οικολογικής Γεωργίας «ΔΗΩ» με το οποίο υλοποιείται η συγκεκριμένη δράση, καθώς και για να παραδώσουν το ποσό που μέχρι τώρα έχει συγκεντρωθεί από τις πωλήσεις το Bee Love κατά τους πρώτους δύο μήνες της διάθεσής του.
Θα πρέπει να σημειωθεί πως το limited edition προϊόν, Bee Love δημιουργήθηκε σε αποκλειστική συνεργασία με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος με το ρολό κουζίνας Giant Love να «ντύνεται» στα χρώματα του Beegin και να προσφέρει 0,20 ευρώ από κάθε αγορά στις μέλισσες και τους μελισσοκόμους της Βόρειας Εύβοιας.
Το ποσό που συγκεντρώθηκε από τους δύο μήνες διάθεσης του Bee Love εκτιμάται πως καλύπτει τις ανάγκες των χωριών Κερασιές, Κοκκινομηλιά, Αχλάδι και Παπάδες σε ό,τι αφορά στην προμήθεια της απαραίτητης τροφής και των εξόδων συντήρησης των μελισσιών τους για όλο το διάστημα του χειμώνα.
Παράλληλα κατά την επίσκεψη, η ομάδα της Endless EC είχε την ευκαιρία να μοιραστεί το παραμύθι «Η Ανθία και οι μέλισσες του δάσους» με τους μαθητές στο Δημοτικό Σχολείο του χωριού Κερασιά, αλλά και να δει από κοντά τα μελίσσια και μέσα από συζητήσεις με τους μελισσοκόμους να γνωρίσει τη σκληρή δουλειά που απαιτείται από πλευράς τους, ειδικά κατά την διάρκεια του χειμώνα.
«Έχοντας νωπές στο μυαλό μου τις εικόνες από τη Β. Εύβοια νιώθω ιδιαίτερη χαρά που εκκινήσαμε μια δράση που δεν έχει ημερομηνία λήξης, αλλά έναν και μόνο στόχο. Να βοηθήσουμε τη Φύση να επανέλθει και τους ανθρώπους να παραμείνουν. Το Bee Love είναι μια απόδειξη της ευελιξίας της πρωτοβουλίας Beegin και είναι χαρά για εμάς που η ΑΒ το στήριξε και το κοινό το προτίμησε, ώστε ήδη κάποιες σημαντικές ανάγκες των μελισσοκόμων της περιοχής να καλυφθούν για το επόμενο διάστημα», δήλωσε η Εύη Οικονόμου, Διευθύντρια Marketing – Endless EC.
Από την πλευρά της η Κατερίνα Σοβατζή της αλυσίδας ΑΒ Βασιλόπουλος υπογράμμισε πως «Στις δύσκολες εποχές που ζούμε , η αλληλεγγύη και η κοινωνική ευαισθησία είναι η μόνη λύση. Χαίρομαι ιδιαίτερα που η ΑΒ και η Endless EC είναι συνοδοιπόροι σε αυτό το όραμα».