Γ.Δ.
1423.56 +1,17%
ACAG
+1,72%
5.9
CENER
+1,02%
9.9
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
-0,24%
8.48
NOVAL
-0,74%
2.7
OPTIMA
-0,50%
11.84
TITC
+0,52%
28.8
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+0,28%
1.41
ΑΒΕ
+4,98%
0.464
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.22
ΑΚΡΙΤ
+15,07%
0.84
ΑΛΜΥ
+0,19%
2.665
ΑΛΦΑ
+2,60%
1.6005
ΑΝΔΡΟ
+0,62%
6.46
ΑΡΑΙΓ
+1,42%
11.42
ΑΣΚΟ
+2,37%
3.02
ΑΣΤΑΚ
+1,81%
6.76
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.5
ΑΤΤ
+1,36%
11.15
ΑΤΤΙΚΑ
+7,92%
2.59
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+3,32%
5.92
ΒΙΟΚΑ
-1,21%
2.45
ΒΙΟΣΚ
-1,55%
1.27
ΒΙΟΤ
-9,48%
0.21
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-4,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,22%
16.6
ΔΑΑ
+0,70%
7.77
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+0,54%
11.24
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,13%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,68%
1.49
ΕΕΕ
+1,14%
31.86
ΕΚΤΕΡ
+0,12%
4.205
ΕΛΒΕ
+1,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+2,23%
2.29
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,81%
2.535
ΕΛΠΕ
+0,38%
7.87
ΕΛΣΤΡ
+2,84%
2.17
ΕΛΤΟΝ
-0,59%
1.686
ΕΛΧΑ
0,00%
1.86
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.95
ΕΠΙΛΚ
-10,00%
0.117
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,59%
1.28
ΕΤΕ
+1,12%
7.784
ΕΥΑΠΣ
+1,62%
3.13
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.41
ΕΥΡΩΒ
-0,24%
2.065
ΕΧΑΕ
-0,72%
4.81
ΙΑΤΡ
+2,61%
1.57
ΙΚΤΙΝ
-0,14%
0.3595
ΙΛΥΔΑ
+1,16%
1.745
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.04
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+3,27%
1.2
ΙΝΤΕΚ
+0,54%
5.55
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
+1,65%
1.235
ΙΝΤΚΑ
+2,79%
3.32
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
-1,83%
1.34
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-1,86%
1.58
ΚΟΡΔΕ
+1,26%
0.482
ΚΟΥΑΛ
-0,16%
1.228
ΚΟΥΕΣ
-1,14%
5.2
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,22%
11.5
ΚΤΗΛΑ
-2,78%
1.75
ΚΥΡΙΟ
+2,23%
1.145
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.859
ΛΑΜΔΑ
+2,37%
6.9
ΛΑΜΨΑ
-0,56%
35.8
ΛΑΝΑΚ
+1,09%
0.93
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
+2,14%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-2,60%
2.62
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,59%
2.63
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
+0,83%
3.65
ΜΙΝ
-7,58%
0.61
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,35%
22.98
ΜΟΝΤΑ
+5,81%
3.28
ΜΟΤΟ
+0,74%
2.725
ΜΟΥΖΚ
-2,90%
0.67
ΜΠΕΛΑ
+1,05%
27
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.43
ΜΠΡΙΚ
+1,89%
1.885
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,14%
36.22
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+1,08%
0.94
ΞΥΛΚ
+0,38%
0.261
ΞΥΛΠ
+7,36%
0.496
ΟΛΘ
+1,95%
20.9
ΟΛΠ
-0,59%
25.15
ΟΛΥΜΠ
-0,81%
2.46
ΟΠΑΠ
+0,75%
14.78
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,89%
0.894
ΟΤΕ
+1,40%
13.75
ΟΤΟΕΛ
+0,18%
11.42
ΠΑΙΡ
+5,12%
1.13
ΠΑΠ
+0,82%
2.47
ΠΕΙΡ
+1,71%
3.578
ΠΕΤΡΟ
+3,42%
8.46
ΠΛΑΘ
+0,92%
3.85
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+1,43%
1.138
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,87%
6.85
ΠΡΟΦ
+2,32%
4.64
ΡΕΒΟΙΛ
+1,50%
2.03
ΣΑΡ
-2,68%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
+0,89%
0.342
ΣΙΔΜΑ
+0,32%
1.56
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
+3,18%
0.648
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,62%
19.63
ΤΖΚΑ
+3,96%
1.445
ΤΡΑΣΤΟΡ
+5,26%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.61
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-5,88%
0.224
ΦΡΛΚ
+0,78%
3.9
ΧΑΙΔΕ
+0,76%
0.665

Πώληση μειοψηφικού πακέτου της ITA στη Lufthansa

Η ιταλική κυβέρνηση θέλει να κάνει ότι μπορεί για να σώσει την Ita από τυχόν χρεοκοπία. Όπως γράφει ο ιταλικός Tύπος, η κύρια στρατηγική προβλέπει αύξηση κεφαλαίου με έναν νέο εταίρο, ο οποίος όμως δεν θα κατέχει την πλειοψηφία του πακέτου μετοχών. Σύμφωνα με την Corriere della Sera, o εταίρος αυτός θα είναι η γερμανική Lufthansa, με την οποία φέρονται να έχουν ήδη αρχίσει oι σχετικές επαφές. Για να πετύχει τον στόχο αυτό, η κυβέρνηση της Ρώμης άλλαξε και το αρχικό διάταγμα με αντικείμενο την σύσταση της εταιρείας.

Σε αναζήτηση εταίρου για την Ita

«Ψάχνουμε έναν επιχειρηματικό εταίρο, για να μπορέσει να δουλέψει αποτελεσματικά και αποδοτικά η Ita», δήλωσε ο Ιταλός υπουργός οικονομικών, Τζανκάρλο Τζορτζέτι. Μέχρι τώρα, η νέα ιταλική αεροπορική εταιρία κατέγραψε απώλειες της τάξης των 1,5 εκατομμυρίων ευρώ την ημέρα, παρά την μείωση του στόλου σε σύγκριση με την Alitalia.

Συνολικά, η ιταλική κυβέρνηση με την άδεια της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, θα την στηρίξει με ένα εκατομμύριο τριακόσιες χιλιάδες ευρώ. Τον Νοέμβριο καταβλήθηκε η προτελευταία δόση, ύψους 400 χιλιάδων ευρώ. Η τελευταία θα είναι 200 χιλιάδων ευρώ, ενώ αργότερα το όλο τοπίο μοιάζει άγνωστο και άκρως ανησυχητικό. Τους τελευταίους μήνες μια σειρά υποψήφιων μετόχων έκανε πίσω: από την Air France, μέχρι το fund Centares και τον όμιλο Msc, ο οποίος δραστηριοποιείται στις κρουαζιέρες.

Oι ανησυχίες πληθαίνουν από την στιγμή που, τους πρώτους εννέα μήνες η Ιta έχασε συνολικά 300 εκατομμύρια ευρώ. Οι μάνατζερ της εταιρίας προσπαθούν να φανούν αισιόδοξοι και δηλώνουν ότι το συνολικό κόστος λειτουργίας της έχει περιοριστεί σημαντικά. Προσθέτουν μάλιστα, ότι τα προβλήματα είναι παροδικά, ότι οφείλονται κυρίως στην αύξηση των τιμής των καυσίμων, με τις ευρύτερες συνέπειες του πολέμου στην Ουκρανία. Στους κύριους, μελλοντικούς στόχους συμπεριλαμβάνεται η αύξηση των στρατηγικών συνδέσεων με την βόρεια και την νότια Αμερική. Χρειάζεται όμως μια επιχειρηματική στήριξη – από το εξωτερικό.

Πηγή: Deutsche Welle

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!