Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Παπαδόπουλος: Αναγκαία η παράταση της λειτουργίας του ΟΑΣΘ

Ρυθμίσεις σε θέματα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που αφορούν στην παράταση της ανάθεσης του συγκοινωνιακού έργου στον ΟΑΣΘ, την καταβολή ενισχύσεων στα ΚΤΕΛ και στα λεωφορεία που καλύπτουν άγονες γραμμές, την εξασφάλιση της απρόσκοπτης λειτουργίας του ΟΣΕ και τη σύσταση εθνικού φορέα για την ηλεκτροκίνηση, περιλαμβάνονται στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Υγείας που αφορά στο Ολοκληρωμένο Σύστημα Παροχής Ανακουφιστικής Φροντίδας.

Κατά την τοποθέτησή του στη Βουλή, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, ανέλυσε το περιεχόμενο των σχετικών τροπολογιών, οι οποίες αντιμετωπίζουν τα παραπάνω ζητήματα.

Ειδικότερα, προβλέπεται η εκ νέου παράταση λειτουργίας του ΟΑΣΘ για ακόμη έναν χρόνο, έως τις 31-12-2023, ώστε να ολοκληρωθεί ομαλά η εκκαθάριση του Οργανισμού και να υπάρξει ο αναγκαίος χρόνος ολοκλήρωσης του σχεδιασμού του χάρτη λειτουργίας των ΜΜΜ στη Θεσσαλονίκη, ενόψει και της έναρξης της λειτουργίας του μετρό.

«Είναι αναγκαίο να λειτουργεί ο ΟΑΣΘ και το έτος 2023 ώστε να παρέχει στη μεταβατική αυτή περίοδο για τις συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη, όχι μόνον τα λεωφορεία του, αλλά και την τεχνογνωσία που αποκτήθηκε όλα τα έτη λειτουργίας του, με στόχο ο νέος συγκοινωνιακός χάρτης στη Θεσσαλονίκη να μην αντιμετωπίσει κανένα ζήτημα μέχρι να λειτουργήσει και το μετρό», δήλωσε ο κ. Παπαδόπουλος.

Όσον αφορά στα μέτρα στήριξης των χερσαίων μεταφορών, ο Υφυπουργός Μεταφορών ανέφερε ότι παρέχεται έκτακτη ενίσχυση ποσού 19.280.000 ευρώ στα αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ Α.Ε., καθώς και στα λεωφορεία που εξυπηρετούν άγονες γραμμές νήσων, με στόχο την αντιμετώπιση της έλλειψης ρευστότητας και της συνεχιζόμενης απώλειας εσόδων των ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ Α.Ε., που προκλήθηκαν, εξαιτίας τόσο των κρατικών μέτρων περιορισμού της πανδημίας COVID-19 στις μετακινήσεις των επιβατών με λεωφορεία όσο και της αύξησης της τιμής του πετρελαίου κίνησης.

Με άλλη τροπολογία προβλέπεται η παράταση για ένα έτος της αναστολής πληρωμών, συμψηφισμού και διαδικασιών είσπραξης χρεών του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος (Ο.Σ.Ε) έναντι του Δημοσίου, μέχρι την πλήρη διαγραφή των χρεών του ΟΣΕ προς το Δημόσιο, που ορίζει ο ν. 3891/2010.

Ο Υφυπουργός Μεταφορών ανακοίνωσε, επίσης, ότι εγκρίνεται μελέτη σκοπιμότητας για σύσταση εθνικού φορέα για την ηλεκτροκίνηση, που αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την υλοποίηση μεταρρυθμίσεων και επενδύσεων στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, οι οποίες περιλαμβάνονται στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας-Ελλάδα 2.0. (ΕΣΑΑ).

Με τροπολογία, επίσης, ρυθμίζεται η καταβολή των Τελών Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αερολιμένων, των Τελών Χρήσης Αερολιμένων, των Παραβόλων και των Τελών παροχής Συνδρομής σε Άτομα με Αναπηρία και Μειωμένη Κινητικότητα, για το διάστημα Φεβρουαρίου έως και Μαΐου του 2020 στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας,  χωρίς την επιβολή πρόσθετων φόρων, τελών και τόκων υπερημερίας.

Η καταβολή των τελών είχε ανασταλεί για το παραπάνω διάστημα, λόγω των ειδικών ρυθμίσεων αντιμετώπισης των αρνητικών συνεπειών της πανδημίας COVID-19 για τις αεροπορικές εταιρείες, αλλά δεν είχε οριστεί η ημερομηνία λήξης της αναστολής.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!