THEPOWERGAME
της Κασσάνδρας Ιωάννου
Εν μέσω της βαθιάς οικονομικής κρίσης κατάφερε να στήσει μαζί με τον αδερφό του τη μεγαλύτερη πλατφόρμα delivery φαγητού – καφέ e-food ,την οποία πούλησε στη Γερμανική Delivery Hero.
Tο δημιούργημα των αδελφών Κυρκίνη, Παμίνου και Κωνσταντίνου, και άλλων τριών επιχειρηματιών, μεταξύ των οποίων και ο Απόστολος Αποστολάκης (e-shop,VentureFriends) εδώ και λίγους μήνες μπήκε και στο delivery προϊόντων από το σούπερ μάρκετ.
Τώρα εκτός από το τρόφιμο ο Παμίνος και ο Κωνσταντίνος Κυρκίνης, αποφάσισαν να παίξουν μπάλα σε έναν άλλο τελείως διαφορετικό στίβο ο οποίος δεν τους είναι τελείως άγνωστος αφού η οικογένεια του έχει την αποκλειστική αντιπροσώπευση των παπουτσιών Toms.
Τα δύο αδέλφια μαζί με τους βασικούς μετόχους της Βeyond Lifestyle, τον Παύλο Καλαμαρίδη και τον Σάμυ Φάις έστεισαν μια νέα εταιρεία την Up Trend τον νέο παίκτη στην αγορά της ένδυσης.
Η Up Trend, που ιδρύθηκε στις 26 Φεβρουαρίου θα δραστηριοποιείται στο λιανικό και χονδρικό εμπόριο και στις εισαγωγές ειδών σε ένα ευρύ φάσμα του κλάδου ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ, προϊόντα που απευθύνονται σε άνδρες, γυναίκες και παιδιά.
Το αρχικό μετοχικό της κεφάλαιο είναι 250.000 ευρώ, η διάρκεια της τα 50 έτη. Στο Διοικητικό Συμβούλιο της συμμετέχουν ο Παύλος Καλαμαρίδης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, ο Νικόλαος Καρέλλης, αντιπρόεδρος και αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος και μέλος η Αντιγόνη Ευσταθίου.
Μια κίνηση εν μέσω της μεγαλύτερης κρίσης που περνάει ο κλάδος της ένδυσης. Αφού η πανδημία επηρέασε αρνητικά όλα τα μεγέθη κατά μήκος της αλυσίδας ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας στην Ελλάδα, ενώ εξίσου δυσμενείς είναι οι εκτιμήσεις για το 2021.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία οι πωλήσεις του κλάδου «Κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα, ενδύματα και υποδήματα σε υπαίθριους πάγκους και αγορές» μειώθηκαν πέρυσι 39,8% ενώ το λιανικό εμπόριο ενδυμάτων σε ειδικευμένα καταστήματα κατέγραψε πτώση -36,6% με τζίρο 1.715.163 ευρώ έναντι 2.704.375 το 2019.