Γ.Δ.
1432.6 -0,24%
ACAG
-0,84%
5.9
CENER
-0,10%
9.92
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
+0,10%
9.88
NOVAL
0,00%
2.71
OPTIMA
-0,50%
12.02
TITC
-0,90%
32.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5.5
ΑΒΑΞ
-1,87%
1.366
ΑΒΕ
0,00%
0.451
ΑΔΜΗΕ
+0,24%
2.125
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.81
ΑΛΜΥ
+0,52%
2.88
ΑΛΦΑ
-0,31%
1.589
ΑΝΔΡΟ
-0,92%
6.44
ΑΡΑΙΓ
-0,63%
10.98
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-3,38%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,47%
8.56
ΑΤΤ
-1,92%
8.16
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,01%
6
ΒΙΟΚΑ
+3,00%
2.06
ΒΙΟΣΚ
-1,49%
1.655
ΒΙΟΤ
0,00%
0.238
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
+0,85%
2.36
ΓΕΒΚΑ
+0,93%
1.635
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
17.66
ΔΑΑ
-0,61%
7.8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
+0,26%
11.6
ΔΟΜΙΚ
+0,15%
3.395
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,92%
0.329
ΕΒΡΟΦ
+0,31%
1.595
ΕΕΕ
+0,69%
32.02
ΕΚΤΕΡ
-2,04%
1.92
ΕΛΒΕ
0,00%
5.6
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
+1,09%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,43%
2.07
ΕΛΠΕ
-0,56%
7.1
ΕΛΣΤΡ
-1,81%
2.17
ΕΛΤΟΝ
+1,29%
1.724
ΕΛΧΑ
+0,44%
1.834
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,20%
1.24
ΕΤΕ
-0,42%
8.118
ΕΥΑΠΣ
-2,15%
3.18
ΕΥΔΑΠ
-2,48%
5.51
ΕΥΡΩΒ
-0,62%
2.077
ΕΧΑΕ
-0,75%
4.625
ΙΑΤΡ
-1,23%
1.6
ΙΚΤΙΝ
-1,17%
0.3795
ΙΛΥΔΑ
-0,58%
1.71
ΙΝΚΑΤ
-0,19%
5.17
ΙΝΛΙΦ
-0,61%
4.86
ΙΝΛΟΤ
+1,77%
1.148
ΙΝΤΕΚ
-0,85%
5.8
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
-1,20%
1.235
ΙΝΤΚΑ
-0,80%
3.115
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
-1,34%
1.47
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
-1,65%
1.49
ΚΟΡΔΕ
+0,22%
0.457
ΚΟΥΑΛ
-1,17%
1.18
ΚΟΥΕΣ
-0,38%
5.25
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,23%
12.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.75
ΚΥΡΙΟ
-3,06%
1.11
ΛΑΒΙ
+0,59%
0.854
ΛΑΜΔΑ
-0,98%
7.07
ΛΑΜΨΑ
0,00%
39
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.262
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-0,69%
1.44
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.704
ΜΕΒΑ
-4,57%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-1,24%
2.39
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.6
ΜΙΓ
0,00%
3.45
ΜΙΝ
+4,17%
0.625
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,58%
21.14
ΜΟΝΤΑ
+1,55%
3.92
ΜΟΤΟ
+0,96%
2.63
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,88%
22.6
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,28%
3.55
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
+1,34%
34.9
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
0,00%
0.85
ΞΥΛΚ
+1,51%
0.269
ΞΥΛΠ
-3,66%
0.368
ΟΛΘ
+0,97%
20.9
ΟΛΠ
+1,34%
26.4
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.39
ΟΠΑΠ
-0,25%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.845
ΟΤΕ
-2,14%
14.62
ΟΤΟΕΛ
-1,96%
11
ΠΑΙΡ
-1,94%
1.01
ΠΑΠ
-0,41%
2.42
ΠΕΙΡ
+1,88%
3.894
ΠΕΡΦ
0,00%
6.7
ΠΕΤΡΟ
+1,00%
8.1
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.97
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.228
ΠΡΕΜΙΑ
+0,32%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-1,51%
4.58
ΡΕΒΟΙΛ
+5,22%
1.915
ΣΑΡ
-0,78%
10.12
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,52%
0.335
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.645
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.52
ΣΠΙ
-1,52%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.16
ΤΖΚΑ
0,00%
1.345
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
-2,75%
0.212
ΦΡΛΚ
+1,74%
3.81
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Volkswagen: Συμμαχία με Enel για φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων

Κοινοπραξία έχουν συστήσει η Volkswagen και η Enel στην Ιταλία και η οποία θα αναλάβει την κατασκευή σταθμών τα ταχείας φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη χώρα. Σύμφωνα με το δημοσίευμα του Reuters το ύψος της επένδυσης για κάθε εταιρεία θα ανέρχεται στα 100 εκατ. ευρώ.

Στην από κοινού ανακοίνωση αναφέρεται ότι οι σταθμοί φόρτισης θα είναι συμβατοί με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όλων των κατασκευαστών, ενώ ο σχεδιασμός προβλέπει ότι 500 σταθμοί θα πρέπει να έχουν τοποθετηθεί έως τα τέλη του επόμενου έτους, η συνολική παραγωγική δυναμικότητα των οποίων θα ξεπερνάει τα 350 kW.

Η συμφωνία αυτή αποτελεί μέρος των δραστηριοτήτων της Volkswagen αναφορικά με τους σταθμούς φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το 2022 ήταν για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία μια χρονιά με εξόχως έντονη δραστηριότητα, καθώς έως την ολοκλήρωσή της θα πρέπει μαζί με τις συνεργαζόμενες εταιρείες να έχει τοποθετήσει συνολικά 16.000 σταθμούς ταχείας φόρτισης σε ολόκληρο τον κόσμο (4.300 στην Ευρώπη, 3.700 στις ΗΠΑ και 8.000 στην Κίνα). Οι σταθμοί αυτοί αναλογούν περί του ενός τρίτου των 45.000 συνολικά σταθμούς τους οποίους η Volkswagen έχει δεσμευθεί να τοποθετήσει παγκοσμίως έως το 2025.

Για τα μεγαλεπήβολα αυτά σχέδια, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης έχει συνάψει συνεργασίες με τις BP, την ισπανική Iberdrola, ενώ παράλληλα κατέχει μερίδιο στην κοινοπραξία Ionity, στην οποία είναι επίσης μέτοχοι αυτοκινητοβιομηχανίες όπως οι BMW, Mercedes-Benz, Ford και Hyundai.

Με την τοποθέτηση σταθμών φόρτισης σε όσο το δυνατόν περισσότερα σημεία, η Volkswagen επιδιώκει να μετριάσει τους προβληματισμούς των οδηγών αναφορικά με την επάρκεια του δικτύου των σταθμών φόρτισης και να τους στρέψει προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

«Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι να καταστεί η ενέργεια διαθέσιμη όταν προκύπτει ανάγκη. Η αποθήκευση ενέργειας θα διαδραματίσει ζωτικό ρόλο», υπογράμμισε το μέλος του δ.σ. της γερμανικής εταιρείας Τόμας Σμαλ.

Ο ίδιος προχώρησε και σε μία αποκάλυψη, λέγοντας ότι η εταιρεία του θα παρουσιάσει την αμφίδρομη φόρτιση, με την οποία τα αυτοκίνητα θα μπορούν να στέλνουν ενέργεια από τις μπαταρίες τους στο ηλεκτρικό δίκτυο, μια λειτουργία την οποία η Volkswagen επιθυμεί έως το τα μέσα του 2023 να είναι διαθέσιμη στα περισσότερα οχήματά της.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!