THEPOWERGAME
Σημαντικό βήμα στην αγορά της Θεσσαλονίκης και γενικότερα στη Βόρεια Ελλάδα πραγματοποίησε η Γρηγόρης Μικρογεύματα με την πρόσφατη απόκτηση του 51% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας που αναπτύσσει την ομοειδή αλυσίδα εστίασης Seven2Seven. Η αλυσίδα διαθέτει 18 καταστήματα, τα οποία έχουν αναπτυχθεί κυρίως με τη μέθοδο του franchise, τη στιγμή που η Γρηγόρης έχει παρουσία στη συμπρωτεύουσα σε 10 σημεία (σ.σ.: και δύο επιπλέον στο αεροδρόμιο «Μακεδονία»).
Στρατηγική συνεργασία
Όπως ανέφερε διοικητικό στέλεχος της Γρηγόρης Μικρογεύματα στο powergame.gr, πέρα από την απόκτηση του πλειοψηφικού ποσοστού στη «Στυλιανίδης Ν. – Μπουρονίκος Β. ΙΚΕ», η Γρηγόρης προχώρησε και σε μια στρατηγική συμφωνία με τους παραπάνω μετόχους μειοψηφίας, οι οποίοι θα «τρέχουν», πέρα από το δίκτυο της Seven2Seven, και αυτό της Γρηγόρης στη Θεσσαλονίκη. Στην κίνηση αυτήν συνεκτιμήθηκαν τόσο οι ιδιαιτερότητες της τοπικής αγοράς εστίασης όσο και η άνω των δέκα ετών εμπειρία των δύο μετόχων στον τομέα.
Αν και το εταιρικό κατάστημα στην οδό Βούλγαρη της Seven2Seven θα μετατραπεί σε Γρηγόρης, σύμφωνα με τον συνομιλητή μας, αυτό δεν σημαίνει ότι θα ακολουθήσουν άμεσα και τα υπόλοιπα της βορειοελλαδίτικης αλυσίδας. «Πρόκειται για μία δοκιμαστική κίνηση, την οποία θα αξιολογήσουμε και στη συνέχεια θα εξετάσουμε τα επόμενά μας βήματα», αναφέρει χαρακτηριστικά, ενώ ξεκαθάρισε ότι το δίκτυο της Seven2Seven θα συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά με την επωνυμία της, με τους franchisees να είναι αυτοί που θα αποφασίζουν για το πιθανό ενδεχόμενο μιας μελλοντικής μετατροπής των καταστημάτων σε Γρηγόρης.
Περαιτέρω επέκταση στη Βόρεια Ελλάδα
Σύμφωνα με έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί για την αλυσίδα της οικογένειας Γεωργάτου, το σήμα της Γρηγόρης τόσο στη Θεσσαλονίκη όσο και στη Βόρεια Ελλάδα έχει σημαντική αναγνωρισιμότητα, ενώ και τα καταστήματα που λειτουργεί στην περιοχή έχουν υψηλό βαθμό στον τομέα της πιστότητας. Η πολύ θετική εικόνα που έχουν οι καταναλωτές στην ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας, όπως αναφέρει ο εκπρόσωπος της αλυσίδας, αφήνει σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης και της δημιουργίας νέων σημείων.
Αν και η συνεργασία είναι μόλις μερικών εβδομάδων, η διοίκηση της Γρήγορης υπολογίζει ότι τα στελέχη της Seven2Seven θα παίξουν σημαντικό ρόλο ώστε να κατανοηθούν οι όποιες ιδιαιτερότητες έχει η τοπική αγορά και να επιταχυνθεί η διεύρυνση της παρουσίας της αλυσίδας τόσο στη Θεσσαλονίκη όσο και στη Βόρεια Ελλάδα. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Γρηγόρης διαθέτει σήμερα στην Ελλάδα περισσότερα από 340 σημεία, από τα οποία λιγότερα από 20 είναι στη Βόρεια Ελλάδα, όπου εκτός από τη Θεσσαλονίκη έχει παρουσία μόνο σε Κοζάνη, Ξάνθη και Κομοτηνή.