THEPOWERGAME
Πρωτόγνωρη άνθηση έχουν γνωρίσει τα είδη πολυτελείας και αυτό οφείλεται σε ένα πολύ συγκεκριμένο αγοραστικό κοινό. Ειδικότερα, σύμφωνα με ανάλυση της Morgan Stanley, ο αριθμός ρεκόρ των ενηλίκων καταναλωτών που συνεχίζουν να ζουν με τους γονείς τους συμβάλλουν στην εκτόξευση που εμφάνισαν οι πωλήσεις των ειδών πολυτελείας σε ΗΠΑ και Ηνωμένο Βασίλειο.
Σε επίπεδα ρεκόρ οι ενήλικες που ζουν με τους γονείς τους
Πρόσφατα δεδομένα απογραφής των ΗΠΑ δείχνουν ότι σχεδόν οι μισοί νέοι ενήλικες ηλικίας 18 έως 29 ετών ζουν με τους γονείς τους. Πρόκειται για το υψηλότερο επίπεδο από το 1940, αναφέρει το Bloomberg.
«Όταν οι νεαροί ενήλικες ελευθερώνουν τον προϋπολογισμό τους για καθημερινές ανάγκες (π.χ. ενοίκιο και σούπερ μάρκετ), έχουν απλώς περισσότερο διαθέσιμο εισόδημα που θα διατεθεί σε διακριτικές δαπάνες», αναφέρει η έκθεση της Morgan Stanley.
Οι ΗΠΑ ξεπέρασαν την Κίνα πέρυσι ως ο κορυφαίος προορισμός για πολυτελή ελβετικά ρολόγια, καθώς οι Αμερικανοί ανακάλυψαν ξανά το πάθος τους για τέτοια προϊόντα. Η αγορά των ΗΠΑ οδήγησε επίσης σε υψηλότερες πωλήσεις τους παραγωγούς πολυτελείας, συμπεριλαμβανομένου του οίκου Cartier της Richemont, καθώς και των Tiffany και Bulgari της LVMH.
Θετική η εξέλιξη για τα είδη πολυτελείας
Περισσότεροι νέοι ζουν στο σπίτι για να εξοικονομήσουν χρήματα καθώς αυξάνονται τα έξοδα ενοικίασης, καθώς και να εγγράφονται σε προγράμματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και να καθυστερούν να παντρευτούν, κρατώντας τους με τους γονείς τους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
«Το βλέπουμε ως θεμελιωδώς θετικό για τον κλάδο», γράφουν στην έκθεση οι αναλυτές της Morgan Stanley.
Η Morgan Stanley βλέπει παρόμοια τάση στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου το μερίδιο των ατόμων ηλικίας 15 έως 34 ετών που ζουν με τους γονείς τους έχει ανέλθει στο 42% από περίπου 35% το 1999.
Η Richemont, η οποία εκτός από την Cartier, κατέχει τις μάρκες ρολογιών Vacheron Constantin και IWC, ανέφερε αύξηση 22% στην αύξηση των πωλήσεων στην Αμερική το πρώτο εξάμηνο του έτους. Η ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη στην Ευρώπη οφείλεται, εν μέρει, στους τουρίστες των ΗΠΑ που επωφελήθηκαν από το ισχυρό δολάριο έναντι του ευρώ και της βρετανικής λίρας.