THEPOWERGAME
Το Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ) δημιούργησε ψηφιακά εργαλεία προς όφελος των τουριστικών επιχειρήσεων και επαγγελματιών.
Τα ψηφιακά αυτά εργαλεία παρουσίασαν ο Επιστημονικός Διευθυντής του ΙΝΣΕΤΕ κ. Άρης Ίκκος και ο Διευθυντής Εκπαίδευσης του Ινστιτούτου κ. Γιώργος Κουτσοκώστας, κατά τη διάρκεια του Digi Hotel, στη θεματική ενότητα «Digital Transformation – Sustainability – Smart Tools»», το οποίο πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της έκθεσης Xenia.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο Επιστημονικός Διευθυντής του ΙΝΣΕΤΕ κ. Άρης Ίκκος, παρουσίασε το μελετητικό έργο του Ινστιτούτου για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ελληνικού τουρισμού και στη συνέχεια τις ψηφιακές εφαρμογές του φορέα. Mέσα στη πανδημία ενεργοποιήθηκε το Business Intelligence, ένα εργαλείο, ελεύθερα προσβάσιμο, με περισσότερες από 100 επιμέρους ιστοσελίδες με δεδομένα, δείκτες και διαγράμματα στηριγμένα σε πάνω από 20 διαφορετικές πηγές δεδομένων. Επιπρόσθετα, ο κ. Ίκκος έκανε ειδική αναφορά στο Recovery Tracker που η ομάδα του ΙΝΣΕΤΕ δημιούργησε με στόχο την παρακολούθηση της πορείας επαναφοράς του ελληνικού τουρισμού στα προ πανδημίας επίπεδα. Το Recovery Tracker, πρόσθεσε είναι ένα ολοκληρωμένο εργαλείο που δίνει στις τουριστικές επιχειρήσεις και τους προορισμούς τη δυνατότητα να παρακολουθούν τη δυναμική εξέλιξη των μεγεθών με μια one stop shop αναζήτηση.
Από την πλευρά του, ο Διευθυντής Εκπαίδευσης του ΙΝΣΕΤΕ κ. Γιώργος Κουτσοκώστας παρουσίασε μία νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα του Ινστιτούτου, το Insete Toolkit που θα τεθεί σε λειτουργία το επόμενο διάστημα. Η εργαλειοθήκη του ΙΝΣΕΤΕ (Insete Toolkit) είναι ένα νέο και πρωτοποριακό ψηφιακό εκπαιδευτικό εργαλείο με επικέντρωση στις ανάγκες ιδιαίτερα των επαγγελματιών και των μικρότερων επιχειρήσεων. Όπως σημείωσε ο κ. Κουτσοκώστας, η νέα πλατφόρμα θα είναι ελεύθερα προσβάσιμη απο επαγγελματίες του τουρισμού και της φιλοξενίας, με αναφορά σε 6 επιμέρους θεματικές που εμπλοτίζουν τις γνώσεις του επαγγελματία να εμπλουτίσει τις γνώσεις του μέσω εκπαιδευτικών βίντεο, μελετών εγχειριδίων και άρθρων.
Οι θεματικές αυτές ενότητες αφορούν στη διαχείριση ανθρώπινων πόρων, στη χρηματοοικονομική διαχείριση, στις διαδικασίες σε σχέση με τη ποιότητα, στις πωλήσεις, στο μάρκετινγκ και στις νέες τεχνολογίες καθώς και στη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη και στον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος.