Γ.Δ.
1440.52 0,00%
ACAG
0,00%
5.86
CENER
0,00%
9.96
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
0,00%
8.58
NOVAL
0,00%
2.691
OPTIMA
0,00%
11.78
TITC
0,00%
28.85
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
0,00%
1.43
ΑΒΕ
0,00%
0.447
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.225
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.95
ΑΛΜΥ
0,00%
2.705
ΑΛΦΑ
0,00%
1.633
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.46
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.73
ΑΣΚΟ
0,00%
3.05
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.5
ΑΤΤ
0,00%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.55
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
6.2
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.48
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.285
ΒΙΟΤ
0,00%
0.23
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.51
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.68
ΔΑΑ
0,00%
7.788
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
0,00%
11.27
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.89
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.326
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.505
ΕΕΕ
0,00%
32.1
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.24
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.43
ΕΛΛ
0,00%
13.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.58
ΕΛΠΕ
0,00%
8.085
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.26
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.72
ΕΛΧΑ
0,00%
1.882
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.94
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12.02
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.32
ΕΤΕ
0,00%
8.064
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.15
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.64
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.132
ΕΧΑΕ
0,00%
4.715
ΙΑΤΡ
0,00%
1.52
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3545
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.02
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.7
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.23
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.81
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.5
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.275
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
0,00%
1.405
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
0,00%
1.545
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.48
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.18
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.12
ΛΑΒΙ
0,00%
0.875
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.97
ΛΕΒΚ
0,00%
0.298
ΛΕΒΠ
0,00%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.41
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.81
ΜΕΒΑ
0,00%
3.97
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.64
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
0,00%
3.62
ΜΙΝ
0,00%
0.655
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.06
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.4
ΜΟΤΟ
0,00%
2.72
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
0,00%
27
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.45
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.865
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
37.22
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.7
ΝΑΥΠ
0,00%
0.986
ΞΥΛΚ
0,00%
0.264
ΞΥΛΠ
0,00%
0.45
ΟΛΘ
0,00%
20.7
ΟΛΠ
0,00%
25.95
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.55
ΟΠΑΠ
0,00%
15.04
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.892
ΟΤΕ
0,00%
13.56
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.8
ΠΑΙΡ
0,00%
1.16
ΠΑΠ
0,00%
2.46
ΠΕΙΡ
0,00%
3.66
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.76
ΠΛΑΘ
0,00%
3.83
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.186
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.85
ΠΡΟΦ
0,00%
4.94
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.98
ΣΑΡ
0,00%
11.6
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.344
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.65
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.58
ΣΠΙ
0,00%
0.67
ΣΠΥΡ
0,00%
0.14
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.6
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
0,00%
4.01
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Καραμανλής: Διόδια 2,5 ευρώ στη νέα σύμβαση της Αττικής Οδού

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, επιβεβαίωσε τις πληροφορίες του powergame.gr για μείωση των διοδίων στην Αττική Οδό, με την ακόλουθη δήλωση:

«Από σήμερα ο διαγωνισμός για τη νέα 25ετή σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού μπήκε στη δεύτερη φάση του. Κατόπιν της τελικής απόφασης του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών οι δεσμευτικές προσφορές των ενδιαφερομένων πρέπει να υποβληθούν λαμβάνοντας υπόψη διόδια 2,50 ευρώ ανά διέλευση, ενώ με βάση την τρέχουσα σύμβαση, που εκπνέει τον Οκτώβριο του 2024, προβλέπονται διόδια 2,80 ευρώ. Η απόφαση της Κυβέρνησης για μείωση των διοδίων της Αττικής Οδού στη νέα σύμβαση, όχι μόνο εντάσσεται στην ευρύτερη προσπάθεια αντιμετώπισης του κόστους διαβίωσης, αλλά κλείνει κι ένα κύκλο ανεδαφικών απόψεων περί κλιμακωτών διοδίων, χωρίς να υπάρχει συγκοινωνιακή μελέτη».

Όπως έγραφε νωρίτερα το powergame.gr, η σύμβαση παραδόθηκε από το ΤΑΙΠΕΔ στους οκτώ υποψήφιους πριν από λίγες ώρες. Κατά πληροφορίες, δεν προβλέπει κυμαινόμενα διόδια ανάλογα με την ώρα διέλευσης, όπως είχε κάποια στιγμή προταθεί από τη διοίκηση του Ταμείου. Ωστόσο, η σύμβαση που παραδόθηκε θα αποτελέσει αντικείμενο διαπραγμάτευσης με τους υποψηφίους ομίλους προκειμένου να διαμορφωθεί το τελικό κείμενο με βάση το οποίο θα κληθούν να καταθέσουν δεσμευτικές προσφορές.

Όπως φαίνεται, κυβέρνηση και ΤΑΙΠΕΔ βιάζονται να προχωρήσει γρήγορα ο διαγωνισμός, ώστε να υποβληθούν προσφορές πριν από τις εκλογές. Στο τελικό στάδιο του διαγωνισμού για την 25ετή παραχώρηση του οδικού άξονα έχουν περάσει και οι οκτώ υποψήφιοι.

Μέσα στους επόμενους μήνες θα κληθούν να καταθέσουν δεσμευτικές οικονομικές προσφορές o διεθνής όμιλος Abertis, η ιταλική INC SpA (Gruppo Fininc), η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – ΑΒΑΞ – Adrian Infrastructure, η κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – First Centier, η κοινοπραξία Brisa – Auto Estradas de Portugal – Rubicone Bidco, η κοινοπραξία της Egis Projects με τις επενδυτικές εταιρείες Bauban και DIF, η κοινοπραξία του ομίλου Κοπελούζου με την αυστραλιανή Macquarie και η κοινοπραξία Vinci – Μυτιληναίος – Mobility Partners.

Η Αττική Οδός, η υφιστάμενη σύμβαση παραχώρησης της οποίας λήγει τον Οκτώβριο του 2024, περιλαμβάνει την Ελεύθερη Λεωφόρο Ελευσίνας – Σταυρού – Σπάτων (μήκους περίπου 52 χιλιομέτρων) και τη Δυτική Περιφερειακή Λεωφόρο Υμηττού (μήκους περίπου 13 χιλιομέτρων). Τμήμα της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω, που περιλαμβάνει τμήμα της Λεωφόρου ΝΑΤΟ και εκτείνεται κατά μήκος περίπου πέντε χιλιομέτρων, αποτελεί επίσης τμήμα της Αττικής Οδού. Ο οδικός άξονας διαθέτει συνολικά 29 ανισόπεδους κόμβους (26 κατασκευασμένους και τρεις προγραμματισμένους για το μέλλον) με το κύριο οδικό δίκτυο της περιοχής. Για την είσπραξη των διοδίων λειτουργούν επί του παρόντος 195 λωρίδες διοδίων σε 39 σταθμούς διοδίων (6 μετωπικούς σταθμούς διοδίων και 33 πλευρικούς σταθμούς διοδίων).

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!