Γ.Δ.
1452.8 -0,80%
ACAG
+1,22%
5.81
BOCHGR
+0,22%
4.55
CENER
-0,97%
9.23
CNLCAP
+2,78%
7.4
DIMAND
+0,48%
8.34
NOVAL
-0,21%
2.34
OPTIMA
+0,31%
12.94
TITC
+1,41%
39.45
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+2,65%
1.548
ΑΒΕ
-1,09%
0.453
ΑΔΜΗΕ
+0,20%
2.52
ΑΚΡΙΤ
+0,72%
0.695
ΑΛΜΥ
-0,33%
4.495
ΑΛΦΑ
-1,40%
1.585
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-0,48%
10.3
ΑΣΚΟ
+0,34%
2.91
ΑΣΤΑΚ
-0,56%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,88%
0.674
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.25
ΒΙΟ
+0,36%
5.54
ΒΙΟΚΑ
-0,54%
1.855
ΒΙΟΣΚ
+2,70%
1.52
ΒΙΟΤ
-3,33%
0.29
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.355
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,22%
18.38
ΔΑΑ
-0,32%
7.994
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-1,43%
11.75
ΔΟΜΙΚ
+3,76%
2.9
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-6,69%
0.307
ΕΒΡΟΦ
+0,94%
1.61
ΕΕΕ
-0,89%
33.3
ΕΚΤΕΡ
+6,70%
1.848
ΕΛΒΕ
0,00%
4.8
ΕΛΙΝ
+3,96%
2.1
ΕΛΛ
0,00%
14.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,73%
1.924
ΕΛΠΕ
-0,88%
7.285
ΕΛΣΤΡ
+1,46%
2.08
ΕΛΤΟΝ
+1,08%
1.876
ΕΛΧΑ
-1,33%
1.934
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,86%
1.17
ΕΤΕ
-1,55%
7.6
ΕΥΑΠΣ
+2,19%
3.26
ΕΥΔΑΠ
+0,69%
5.87
ΕΥΡΩΒ
-0,36%
2.195
ΕΧΑΕ
-0,54%
4.565
ΙΑΤΡ
+2,99%
1.55
ΙΚΤΙΝ
-2,75%
0.3355
ΙΛΥΔΑ
+0,52%
1.94
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.75
ΙΝΛΙΦ
+0,84%
4.79
ΙΝΛΟΤ
-1,01%
0.98
ΙΝΤΕΚ
+1,53%
5.99
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.07
ΙΝΤΚΑ
-0,85%
2.905
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
-2,07%
1.18
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,33%
1.48
ΚΟΡΔΕ
+0,95%
0.425
ΚΟΥΑΛ
-0,87%
1.134
ΚΟΥΕΣ
-1,20%
5.75
ΚΡΙ
-1,97%
14.9
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.98
ΛΑΒΙ
+0,53%
0.763
ΛΑΜΔΑ
+0,14%
7.2
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.6
ΛΟΥΛΗ
+0,35%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+2,40%
3.84
ΜΕΝΤΙ
+3,81%
2.18
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,20%
2.875
ΜΙΝ
-3,14%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,26%
20.3
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.6
ΜΟΤΟ
0,00%
2.7
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-2,83%
25.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.73
ΜΠΡΙΚ
-0,47%
2.11
ΜΠΤΚ
0,00%
0.6
ΜΥΤΙΛ
-0,35%
34.24
ΝΑΚΑΣ
-2,76%
2.82
ΝΑΥΠ
-2,15%
0.818
ΞΥΛΚ
-1,46%
0.27
ΞΥΛΠ
-8,24%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
21.6
ΟΛΠ
+1,33%
30.4
ΟΛΥΜΠ
-0,85%
2.34
ΟΠΑΠ
-2,41%
15.4
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,64%
0.79
ΟΤΕ
-1,47%
14.71
ΟΤΟΕΛ
+1,74%
10.54
ΠΑΙΡ
+0,40%
0.992
ΠΑΠ
+0,42%
2.38
ΠΕΙΡ
-0,98%
3.846
ΠΕΡΦ
-1,46%
5.41
ΠΕΤΡΟ
+1,46%
8.34
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.94
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
-9,66%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
+0,34%
1.18
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.9
ΠΡΟΦ
-0,58%
5.15
ΡΕΒΟΙΛ
+3,89%
1.735
ΣΑΡ
-0,55%
10.88
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.337
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
-1,69%
5.82
ΣΠΙ
-7,30%
0.508
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,15%
19.77
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
+0,96%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,61%
1.634
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.15
ΦΡΙΓΟ
-2,65%
0.22
ΦΡΛΚ
-0,13%
3.775
ΧΑΙΔΕ
+4,42%
0.59

Ροδοδάφνη – Ρίο: Ανάδοχος του έργου η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – Μυτιληναίος

Παρουσία του Έλληνα πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών Γιώργου Καραγιάννη και του διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστου Βίνη, υπεγράφη σήμερα, κατά τη διάρκεια ειδικής τελετής στην είσοδο της σήραγγας Παναγοπούλα στην Αχαΐα, η σύμβαση για την κατασκευή του σιδηροδρομικού έργου στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο, που αποτελεί ένα ακόμη ορόσημο στην πορεία προς την ολοκλήρωση κρίσιμων έργων αναβάθμισης του κεντρικού σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας.

Κυριάκος Μητσοτάκης, Χρήστος Βίνης, Γιώργος Καραγιάννης στις υπογραφές για τη σύμβαση για την κατασκευή του σιδηροδρομικού έργου στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο @ΔΤ
Κυριάκος Μητσοτάκης, Χρήστος Βίνης, Γιώργος Καραγιάννης στις υπογραφές για τη σύμβαση για την κατασκευή του σιδηροδρομικού έργου στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο
@ΔΤ
O Kυριάκος Μητσοτάκης στις υπογραφές για τη σύμβαση για την κατασκευή του σιδηροδρομικού έργου στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο @ΔΤ
O Kυριάκος Μητσοτάκης στις υπογραφές για τη σύμβαση για την κατασκευή του σιδηροδρομικού έργου στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο
@ΔΤ

Ανάδοχος του έργου είναι η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – Μυτιληναίος. Το κόστος του έργου ανέρχεται στα 129,5 εκατ.ευρώ, ενώ οι εργασίες αναμένεται να διαρκέσουν 36 μήνες.

Για το έργο έχει εξασφαλιστεί συγχρηματοδότηση από κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, από το ΕΣΠΑ 2014-2020, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ).

Η κατασκευή διπλής σιδηροδρομικής γραμμής και η εγκατάσταση σύγχρονων σιδηροδρομικών συστημάτων ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης με ETCS στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο που προβλέπει το έργο, αναβαθμίζει την ασφάλεια, τη μεταφορική ικανότητα του δικτύου και την καλύτερη εξυπηρέτηση και άνεση του επιβατικού κοινού.

Συγκαταλέγεται στα έργα συνολικού προϋπολογισμού 515,3 εκατ. €, τα οποία έχουν ως τελικό στόχο τον εκσυγχρονισμό και την αναμόρφωση συνολικά του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου.

Συγκεκριμένα, το αντικείμενο του έργου αφορά σε κατασκευή:

• 28,8 χλμ διπλής σιδηροδρομικής επιδομής
• 4 σιδηροδρομικών στάσεων (Ροδοδάφνη, Σελιανίτικα, Καμάρες, Άγιος Βασίλειος)
• 3 σιδηροδρομικών σταθμών (Ψαθόπυργος, Αραχωβίτικα και Ρίο)
• ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων εντός της σήραγγας Παναγοπούλας,
• συστήματος αμφίδρομης σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση και ETCS επιπέδου 1.
• συστήματος ηλεκτροκίνησης
• συστήματος τηλεπικοινωνιών.

Τι είπε ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστος Βίνης

Αναφορικά με την υπογραφή της σύμβασης, ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κ. Χρήστος Βίνης σημείωσε: «Τα τελευταία τρία χρόνια με σταθερό βηματισμό και σε απόλυτη συνεργασία με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, σχεδιάζουμε και υλοποιούμε κομβικά έργα, προσηλωμένοι στην προσπάθεια για την ταχύτερη δυνατή αναβάθμιση του ελληνικού σιδηρόδρομου.

Η κατασκευή αυτού του έργου, μας φέρνει ακόμη ένα βήμα πιο κοντά στη στρατηγική στόχευση να αποκτήσει η χώρα μας ένα σιδηροδρομικό δίκτυο, αντάξιο των σύγχρονων αναγκών στον τομέα των μεταφορών».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!