Γ.Δ.
1406.2 +0,33%
ACAG
0,00%
5.35
BOCHGR
+1,83%
4.44
CENER
+2,38%
8.6
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,98%
8.28
NOVAL
-1,52%
2.275
OPTIMA
+2,36%
13.02
TITC
+0,93%
38
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,14%
1.398
ΑΒΕ
-1,52%
0.453
ΑΔΜΗΕ
+1,07%
2.37
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
-0,41%
3.645
ΑΛΦΑ
-0,52%
1.5225
ΑΝΔΡΟ
+0,63%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+1,88%
9.76
ΑΣΚΟ
+2,77%
2.6
ΑΣΤΑΚ
+0,87%
6.94
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.78
ΑΤΤ
-2,28%
0.6
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.21
ΒΙΟΚΑ
+1,99%
1.79
ΒΙΟΣΚ
+1,10%
1.38
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
-0,76%
1.305
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,68%
18.2
ΔΑΑ
+0,88%
8.06
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
+0,52%
11.71
ΔΟΜΙΚ
-0,37%
2.69
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,07%
0.296
ΕΒΡΟΦ
-2,84%
1.37
ΕΕΕ
+0,24%
33.82
ΕΚΤΕΡ
+3,04%
1.49
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-1,01%
1.96
ΕΛΛ
0,00%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,94%
1.68
ΕΛΠΕ
+0,52%
6.71
ΕΛΣΤΡ
-1,46%
2.02
ΕΛΤΟΝ
+0,76%
1.852
ΕΛΧΑ
+2,56%
1.846
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,33%
1.115
ΕΤΕ
-0,61%
6.882
ΕΥΑΠΣ
-0,96%
3.11
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+0,44%
2.045
ΕΧΑΕ
+0,23%
4.31
ΙΑΤΡ
0,00%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,16%
0.305
ΙΛΥΔΑ
+6,90%
1.86
ΙΝΚΑΤ
+1,68%
4.83
ΙΝΛΙΦ
+0,93%
4.32
ΙΝΛΟΤ
+4,49%
0.93
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.7
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
+1,85%
0.992
ΙΝΤΚΑ
+3,96%
2.755
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+2,14%
1.195
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+2,20%
0.419
ΚΟΥΑΛ
+4,12%
1.062
ΚΟΥΕΣ
+0,36%
5.54
ΚΡΙ
0,00%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+2,38%
0.946
ΛΑΒΙ
+0,97%
0.726
ΛΑΜΔΑ
-1,38%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-1,10%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
-1,66%
3.56
ΜΕΝΤΙ
+0,99%
2.04
ΜΕΡΚΟ
+7,80%
44.2
ΜΙΓ
+2,36%
3.04
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
19.35
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.75
ΜΟΤΟ
+3,88%
2.545
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,16%
24.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.7
ΜΠΡΙΚ
+0,96%
2.1
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,57%
31.52
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
-1,20%
0.82
ΞΥΛΚ
-1,56%
0.252
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+1,91%
21.3
ΟΛΠ
+3,85%
31
ΟΛΥΜΠ
+2,22%
2.3
ΟΠΑΠ
-1,52%
15.56
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.791
ΟΤΕ
-0,53%
15.13
ΟΤΟΕΛ
+0,20%
10.12
ΠΑΙΡ
+3,78%
0.988
ΠΑΠ
-0,84%
2.36
ΠΕΙΡ
+0,72%
3.615
ΠΕΡΦ
+1,49%
5.46
ΠΕΤΡΟ
+0,51%
7.9
ΠΛΑΘ
-0,63%
3.935
ΠΛΑΚΡ
-3,60%
13.4
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
-0,51%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.12
ΡΕΒΟΙΛ
-1,57%
1.57
ΣΑΡ
-0,37%
10.68
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,61%
0.329
ΣΙΔΜΑ
-1,64%
1.5
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
-3,09%
0.502
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.8
ΤΖΚΑ
-0,35%
1.415
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-1,89%
0.208
ΦΡΛΚ
+1,69%
3.61
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.56

Κινέζοι: Αντί για την Tesla του Έλον Μασκ προτιμούν κινεζικά

Οι Κινέζοι καταναλωτές που θέλουν να αγοράσουν ηλεκτροκίνητο όχημα θα πρέπει να αποφασίσουν αν θα εμπιστευτούν την Tesla του Έλον Μασκ ή κάποια από τις δικές τους αυτοκινητοβιομηχανίες που εξειδικεύονται στα ηλεκτροκίνητα στην Κίνα.

Σύμφωνα με το CNBC, όλοι και περισσότεροι προτιμούν πλέον την εγχώρια βιομηχανία, για λόγους τιμής και αποδόσεων. Αν επικρατήσει πραγματικά αυτή η τάση, τα πράγματα θα είναι δύσκολα για την Tesla, αφού η Κίνα παραμένει η μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη.

Οι κινεζικές start-up ηλεκτροκίνητων οχημάτων Nio, Xpeng και Li Auto είδαν τις παραγγελίες τους να αυξάνονται τη χρονιά που πέρασε, παρά τη γενικότερη πτώση στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας εξαιτίας της πανδημίας. 

Η Tesla παραμένει βέβαια ο υπ’ αριθμόν ένα κατασκευαστής και πωλητής ηλεκτροκίνητων οχημάτων στην Κίνα. Ωστόσο το τηλεοπτικό δίκτυο συγκέντρωσε απόψεις από καταναλωτές που έχουν γυρίσει την πλάτη στην εταιρεία κολοσσό και αποφάσισαν να αγοράσουν κινεζικά.

Κατ’ αρχήν, μεγάλο ρόλο στην απόφαση φαίνεται πως παίζει η σημαντικότερη χαμηλότερη τιμή, αλλά και οι εναλλακτικές δυνατότητες πληρωμής.

Για παράδειγμα, οι πωλήσεις της Nio βασίζονται σε ένα συνδρομητικό μοντέλο, με τους αγοραστές να χρεώνουν μηνιαίο τέλος για την φόρτιση της μπαταρίας.

Η διάρκεια ζωής της μπαταρίας, άλλωστε είναι ακόμη ένα κριτήριο που μετρά στην επιλογή των Κινέζων καταναλωτών.

Σε αντίθεση με τις ΗΠΑ, τα περισσότερα αυτοκίνητα δεν διαθέτουν συγκεκριμένους χώρους στάθμευσης, γεγονός που καθιστά ακόμη δυσκολότερη την πρόσβαση σε σταθμούς επαναφόρτισης μπαταριών.

Το κενό αυτό έρχονται να καλύψουν επιχειρήσεις όπως η Li Auto που σε συγκεκριμένα μοντέλα παρέχει τη δυνατότητα φόρτισης εν κινήσει.

Ταυτόχρονα, πολλοί Κινέζοι επιδίδονται σε μία άνευ προηγουμένου επιχείρηση προώθησης των κινεζικών ηλεκτρικών οχημάτων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Τονίζουν την υπεροχή τους και στα δύο αυτά κριτήρια, ιδιαίτερα σε σύγκριση με τα διαθέσιμα μοντέλα ειδικών ανταγωνιστών και ειδικά της Tesla.

Μεταφορά της παραγωγής της στην Ινδία στο μέλλον;

Πάντως, η αύξηση της προτίμησης στα κινεζικά ηλεκτροκίνητα οχήματα, έρχεται τη στιγμή που και η ίδια η Tesla κάνει άνοιγμα προς την Ινδία και δέχεται πρόταση για τη μεταφορά της παραγωγής της από την Κίνα στην Ινδία.

Πριν από εβδομάδες, ο Έλον Μασκ κατέγραψε την πρώτη του εταιρεία στο ινδικό μητρώο επιχειρήσεων, μία πρώτη ενέργεια που σηματοδοτεί το άνοιγμά του προς τη χώρα.

Σύμφωνα με το Ρόιτερς, η Tesla θα αρχίσει να εισάγει και να πουλά το Model 3 στην Ινδία, ενώ ο υπουργός Μεταφορών της χώρας Νιτίν Γκαντκάρι δήλωσε στο πρακτορείο πως η Ινδία είναι έτοιμη να προσφέρει κίνητρα στην Tesla προκειμένου να μεταφέρει την παραγωγή της στη χώρα.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!