Γ.Δ.
1480.23 -0,15%
ACAG
+0,51%
5.89
CENER
-0,31%
9.67
CNLCAP
+0,71%
7.1
DIMAND
+0,90%
8.97
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
+0,83%
12.2
TITC
0,00%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
-1,09%
1.448
ΑΒΕ
+4,16%
0.476
ΑΔΜΗΕ
+0,67%
2.27
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+0,33%
3.08
ΑΛΦΑ
+0,12%
1.7245
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.62
ΑΡΑΙΓ
-1,60%
11.7
ΑΣΚΟ
+1,79%
2.84
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
+1,76%
9.26
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,17%
5.97
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+2,53%
1.42
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
+0,85%
2.38
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,88%
17.94
ΔΑΑ
-0,98%
7.92
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
+1,74%
11.7
ΔΟΜΙΚ
+7,01%
3.895
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+3,87%
1.61
ΕΕΕ
-0,36%
33.1
ΕΚΤΕΡ
-0,46%
4.3
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
+1,78%
2.29
ΕΛΛ
-0,36%
13.9
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,24%
2.085
ΕΛΠΕ
-0,79%
7.56
ΕΛΣΤΡ
-0,44%
2.24
ΕΛΤΟΝ
+0,46%
1.76
ΕΛΧΑ
-0,53%
1.882
ΕΝΤΕΡ
+1,00%
8.08
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,16%
1.31
ΕΤΕ
+0,43%
8.45
ΕΥΑΠΣ
-0,30%
3.36
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
-0,49%
2.229
ΕΧΑΕ
-0,83%
4.78
ΙΑΤΡ
-0,86%
1.725
ΙΚΤΙΝ
-1,19%
0.414
ΙΛΥΔΑ
+5,78%
1.83
ΙΝΚΑΤ
+0,20%
5
ΙΝΛΙΦ
+0,39%
5.16
ΙΝΛΟΤ
-0,79%
1.25
ΙΝΤΕΚ
+0,49%
6.1
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,61%
2.44
ΙΝΤΕΤ
-0,79%
1.25
ΙΝΤΚΑ
-0,59%
3.39
ΚΑΡΕΛ
-0,59%
336
ΚΕΚΡ
-3,32%
1.455
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-0,33%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-1,21%
0.491
ΚΟΥΑΛ
-0,17%
1.196
ΚΟΥΕΣ
+1,31%
5.4
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,32%
11.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+3,48%
1.19
ΛΑΒΙ
+0,67%
0.9
ΛΑΜΔΑ
+0,14%
7.42
ΛΑΜΨΑ
-1,64%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,73%
1.38
ΛΟΥΛΗ
+0,75%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,87%
2.72
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,07%
3.69
ΜΙΝ
+2,54%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,51%
23.7
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
+0,71%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-1,90%
24.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.975
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
-0,27%
36.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+0,22%
0.932
ΞΥΛΚ
+1,81%
0.281
ΞΥΛΠ
-3,76%
0.41
ΟΛΘ
-0,94%
21
ΟΛΠ
0,00%
27.55
ΟΛΥΜΠ
+0,39%
2.59
ΟΠΑΠ
+0,12%
16.03
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,22%
0.897
ΟΤΕ
-0,07%
14.54
ΟΤΟΕΛ
+0,85%
11.8
ΠΑΙΡ
-0,45%
1.095
ΠΑΠ
-0,84%
2.35
ΠΕΙΡ
-1,73%
3.92
ΠΕΤΡΟ
+0,23%
8.88
ΠΛΑΘ
+1,65%
4.315
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
+0,39%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
+5,91%
2.06
ΣΑΡ
-0,36%
11.14
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,16%
0.349
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.69
ΣΠΕΙΣ
-0,87%
6.84
ΣΠΙ
+2,10%
0.68
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
+1,75%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,37%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
-0,12%
4.07
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Navy & Green: Επεκτείνει τη συνεργασία της με τον Όμιλο EPSILON NET

H DIGITAL4U, μέλος του Ομίλου EPSILON NET, ανέλαβε την υλοποίηση Ecommerce & Digital Marketing έργου στην Navy & Green, μια από τις σημαντικότερες ελληνικές εταιρείες παραγωγής και πώλησης ανδρικών ενδυμάτων. Στόχος όπως σημειώνει είναι η αναβάθμιση όλων των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της, η ταχύτερη απόκριση και ενημέρωση του κοινού της και εν γένει η συνολική της ψηφιακή παρουσία.

Όπως αναφέρει η εταιρεία, η Navy & Green αναπτύσσεται με σταθερά βήματα τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, με οδηγό τις αξίες της για ποιότητα, στυλ και αφοσίωση στον πελάτη. Για να επιτύχει τους στόχους της και να διασφαλίσει την επιχειρηματική της ανάπτυξη, επενδύει συνεχώς στην υιοθέτηση νέων τεχνολογιών. Σε αυτό το πλαίσιο, ύστερα από την επιτυχημένη υλοποίηση του νέου πληροφοριακού της συστήματος, PYLON ERP της EPSILON SINGULARLOGIC, συνεχίζει να εμπιστεύεται τον Όμιλο EPSILON NET για τον ψηφιακό της μετασχηματισμό, επιλέγοντας τη θυγατρική της DIGITAL4U.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, πρόκειται για ένα απαιτητικό έργο, που περιλάμβανε την κατασκευή e-shop, την υλοποίηση αμφίδρομης σύνδεσης με το PYLON ERP, καθώς και την εκτέλεση καμπάνιας SEO και 360° Digital Marketing στρατηγικής, καλύπτοντας όλο το φάσμα της διαδικτυακής προβολής της Navy & Green.

Με την παράδοση  του έργου, η Navy & Green απέκτησε :

  • Νέο ηλεκτρονικό κατάστημα, πλήρως φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης, με μοναδικό και πρωτότυπο περιεχόμενο, πλήρως φιλικά urls, ταχύτητα, βελτιστοποιημένα Core Web Vitals
  • Αμφίδρομη διασύνδεση μεταξύ του PYLON ERP και του ηλεκτρονικού καταστήματος, με real time ενημέρωση αποθέματος, εισαγωγή νέων προϊόντων και αυτόματη ενημέρωση παραγγελιών
  • Βελτίωση οργανικής θέσης του ηλεκτρονικού καταστήματος & αύξηση της επισκεψιμότητας
  • Αύξηση του ROAS στο σύνολο των διαφημιστικών καμπανιών μέσω Social Media, Google Ads, Email & Viber Marketing
  • Μελέτη για είσοδο σε αγορές του εξωτερικού, μέσω marketplaces, όπως τα Amazon & Asos
  • Ανάπτυξη Loyalty scheme για την ενδυνάμωση και την επιβράβευση της πιστότητας των πελατών
  • Custom υλοποιήσεις, που καλύπτουν τις επιχειρησιακές απαιτήσεις του Brand

Με γνώμονα την καλύτερη αγοραστική εμπειρία και τις ιδιαίτερες ανάγκες της Navy & Green, τα έμπειρα στελέχη της DIGITAL4U στήριξαν την υλοποίηση του νέου ηλεκτρονικού καταστήματος με χρήση τεχνολογιών αιχμής, ενώ, παράλληλα, εκτελούν τη νέα, 360ο στρατηγική ψηφιακού marketing για το Brand.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!