Γ.Δ.
1466.73 -0,91%
ACAG
-1,53%
5.8
CENER
-0,72%
9.6
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
+0,11%
8.98
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
+0,98%
12.32
TITC
+3,41%
31.8
ΑΑΑΚ
-8,55%
5.35
ΑΒΑΞ
-0,97%
1.434
ΑΒΕ
0,00%
0.476
ΑΔΜΗΕ
-1,32%
2.24
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
-4,06%
2.955
ΑΛΦΑ
-2,29%
1.685
ΑΝΔΡΟ
-1,81%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-1,28%
11.55
ΑΣΚΟ
-1,41%
2.8
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
-5,18%
8.78
ΑΤΤΙΚΑ
+3,54%
2.63
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,68%
5.87
ΒΙΟΚΑ
-0,42%
2.36
ΒΙΟΣΚ
-2,11%
1.39
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
+0,92%
1.645
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,45%
17.68
ΔΑΑ
-1,26%
7.82
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-1,45%
11.53
ΔΟΜΙΚ
-2,44%
3.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
-0,62%
1.6
ΕΕΕ
+0,12%
33.14
ΕΚΤΕΡ
+4,65%
2.25
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
-1,75%
2.25
ΕΛΛ
-0,72%
13.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,24%
2.08
ΕΛΠΕ
-1,85%
7.42
ΕΛΣΤΡ
+2,68%
2.3
ΕΛΤΟΝ
-3,30%
1.702
ΕΛΧΑ
-2,23%
1.84
ΕΝΤΕΡ
-0,37%
8.05
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
-2,29%
1.28
ΕΤΕ
-1,18%
8.35
ΕΥΑΠΣ
-0,30%
3.35
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.76
ΕΥΡΩΒ
-2,65%
2.17
ΕΧΑΕ
-1,67%
4.7
ΙΑΤΡ
-2,90%
1.675
ΙΚΤΙΝ
-1,93%
0.406
ΙΛΥΔΑ
-0,82%
1.815
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5
ΙΝΛΙΦ
-1,16%
5.1
ΙΝΛΟΤ
-0,16%
1.248
ΙΝΤΕΚ
-0,49%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΚΑ
-0,44%
3.375
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+1,72%
1.48
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
+1,22%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-0,84%
1.186
ΚΟΥΕΣ
-1,67%
5.31
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-1,74%
11.3
ΚΤΗΛΑ
-2,35%
1.66
ΚΥΡΙΟ
-1,68%
1.17
ΛΑΒΙ
-1,33%
0.888
ΛΑΜΔΑ
-0,94%
7.35
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.38
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
-1,10%
2.69
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,90%
3.62
ΜΙΝ
-1,65%
0.595
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,94%
23.24
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
-2,65%
2.755
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+1,05%
24.98
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
-1,77%
1.94
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
-1,10%
36
ΝΑΚΑΣ
+1,47%
2.76
ΝΑΥΠ
0,00%
0.932
ΞΥΛΚ
+0,71%
0.283
ΞΥΛΠ
+1,46%
0.416
ΟΛΘ
-0,48%
20.9
ΟΛΠ
+0,18%
27.6
ΟΛΥΜΠ
-0,77%
2.57
ΟΠΑΠ
-0,44%
15.96
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,22%
0.895
ΟΤΕ
-2,13%
14.23
ΟΤΟΕΛ
-0,17%
11.78
ΠΑΙΡ
-1,37%
1.08
ΠΑΠ
-0,43%
2.34
ΠΕΙΡ
-2,81%
3.81
ΠΕΤΡΟ
-0,90%
8.8
ΠΛΑΘ
-0,58%
4.29
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,58%
5.17
ΡΕΒΟΙΛ
-3,40%
1.99
ΣΑΡ
-1,26%
11
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.347
ΣΙΔΜΑ
-0,59%
1.68
ΣΠΕΙΣ
+1,17%
6.92
ΣΠΙ
-1,76%
0.668
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,16%
19.25
ΤΖΚΑ
+1,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,37%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
-0,25%
4.06
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Facebook: «Τρέχει» καμπάνια για εξατομικευμένες διαφημίσεις

Η Facebook Inc ξεκίνησε νέα εκστρατεία για να εξηγήσει στους χρήστες πώς οι μικρές επιχειρήσεις εξαρτώνται από τις εξατομικευμένες διαφημίσεις, ώστε να προτρέψει τους χρήστες να επιτρέπουν στις εφαρμογές να χρησιμοποιούν τα δεδομένα τους για διαφημίσεις.

Η εκστρατεία με τίτλο “Οι καλές ιδέες αξίζουν να βρεθούν” (Good Ideas Deserve To Be Found) επισημαίνει αρκετούς διαφημιστές που έχουν αναπτύξει τις επιχειρήσεις τους στο Facebook και το Instagram.

Τηλεοπτική διαφήμιση θα προβληθεί και κατά τη διάρκεια των Βραβείων Χρυσή Σφαίρα αυτή την Κυριακή, ανέφερε το Facebook.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του πρακτορείου Reuters, το Facebook, το οποίο αντιμετωπίζει αρκετές αγωγές κατά των καταπιστευματικών συμφερόντων των ΗΠΑ, κατηγόρησε την Apple για ανταγωνιστική συμπεριφορά, χρησιμοποιώντας τον έλεγχό της στο App Store για να περιορίσει τη συλλογή δεδομένων χρηστών από άλλους κατασκευαστές εφαρμογών.

Οι διαφημίσεις του Facebook μεταφράζονται σε εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με πηγή που γνωρίζει το θέμα.

Εξατομικευμένες διαφημίσεις στο Facebook: Πώς θα βοηθούν τις μικρές επιχειρήσεις

Ο γίγαντας των social media είπε την Πέμπτη ότι θα λανσάρει αυτοκόλλητο στο Instagram και hashtag στο Facebook με ονομασία “DeserveToBeFound” για να επιτραπεί στις μικρές επιχειρήσεις να μοιράζονται και να δημοσιοποιούν τις προσφορές τους σε όλες τις πλατφόρμες.

Θα απλοποιήσει επίσης τη διαχείριση διαφημίσεων, ένα εργαλείο αυτοεξυπηρέτησης που επιτρέπει στις μάρκες να αγοράζουν και να δημιουργούν διαφημίσεις στο Facebook, για να διευκολύνει τη χρήση του από μικρές επιχειρήσεις.

Η Annette Njau, ιδρύτρια οίκου μόδας, ανέφερε ότι οι εξατομικευμένες διαφημίσεις έχουν αποτελέσει σημαντικό παράγοντα για την επέκταση της μάρκας της, η οποία εμπορεύεται τσάντες που κατασκευάζονται στην Αφρική. Ανέφερε ότι το 85% των πωλήσεών της μέχρι στιγμής αυτό το έτος προέρχονται από τις εξατομικευμένες διαφημίσεις στο Facebook.

“Είχα τις σελίδες μου στο Facebook και το Instagram πριν αποκτήσω μια ιστοσελίδα”, είπε η Njau. “Μου αρέσει να μπορώ να απαντώ σε ερωτήσεις (πελατών) και στο γεγονός ότι μπορώ να είμαι εκεί”.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!