Γ.Δ.
1466.73 -0,91%
ACAG
-1,53%
5.8
CENER
-0,72%
9.6
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
+0,11%
8.98
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
+0,98%
12.32
TITC
+3,41%
31.8
ΑΑΑΚ
-8,55%
5.35
ΑΒΑΞ
-0,97%
1.434
ΑΒΕ
0,00%
0.476
ΑΔΜΗΕ
-1,32%
2.24
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
-4,06%
2.955
ΑΛΦΑ
-2,29%
1.685
ΑΝΔΡΟ
-1,81%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-1,28%
11.55
ΑΣΚΟ
-1,41%
2.8
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
-5,18%
8.78
ΑΤΤΙΚΑ
+3,54%
2.63
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,68%
5.87
ΒΙΟΚΑ
-0,42%
2.36
ΒΙΟΣΚ
-2,11%
1.39
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
+0,92%
1.645
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,45%
17.68
ΔΑΑ
-1,26%
7.82
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-1,45%
11.53
ΔΟΜΙΚ
-2,44%
3.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
-0,62%
1.6
ΕΕΕ
+0,12%
33.14
ΕΚΤΕΡ
+4,65%
2.25
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
-1,75%
2.25
ΕΛΛ
-0,72%
13.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,24%
2.08
ΕΛΠΕ
-1,85%
7.42
ΕΛΣΤΡ
+2,68%
2.3
ΕΛΤΟΝ
-3,30%
1.702
ΕΛΧΑ
-2,23%
1.84
ΕΝΤΕΡ
-0,37%
8.05
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
-2,29%
1.28
ΕΤΕ
-1,18%
8.35
ΕΥΑΠΣ
-0,30%
3.35
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.76
ΕΥΡΩΒ
-2,65%
2.17
ΕΧΑΕ
-1,67%
4.7
ΙΑΤΡ
-2,90%
1.675
ΙΚΤΙΝ
-1,93%
0.406
ΙΛΥΔΑ
-0,82%
1.815
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5
ΙΝΛΙΦ
-1,16%
5.1
ΙΝΛΟΤ
-0,16%
1.248
ΙΝΤΕΚ
-0,49%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΚΑ
-0,44%
3.375
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+1,72%
1.48
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
+1,22%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-0,84%
1.186
ΚΟΥΕΣ
-1,67%
5.31
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-1,74%
11.3
ΚΤΗΛΑ
-2,35%
1.66
ΚΥΡΙΟ
-1,68%
1.17
ΛΑΒΙ
-1,33%
0.888
ΛΑΜΔΑ
-0,94%
7.35
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.38
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
-1,10%
2.69
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,90%
3.62
ΜΙΝ
-1,65%
0.595
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,94%
23.24
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
-2,65%
2.755
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+1,05%
24.98
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
-1,77%
1.94
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
-1,10%
36
ΝΑΚΑΣ
+1,47%
2.76
ΝΑΥΠ
0,00%
0.932
ΞΥΛΚ
+0,71%
0.283
ΞΥΛΠ
+1,46%
0.416
ΟΛΘ
-0,48%
20.9
ΟΛΠ
+0,18%
27.6
ΟΛΥΜΠ
-0,77%
2.57
ΟΠΑΠ
-0,44%
15.96
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,22%
0.895
ΟΤΕ
-2,13%
14.23
ΟΤΟΕΛ
-0,17%
11.78
ΠΑΙΡ
-1,37%
1.08
ΠΑΠ
-0,43%
2.34
ΠΕΙΡ
-2,81%
3.81
ΠΕΤΡΟ
-0,90%
8.8
ΠΛΑΘ
-0,58%
4.29
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,58%
5.17
ΡΕΒΟΙΛ
-3,40%
1.99
ΣΑΡ
-1,26%
11
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.347
ΣΙΔΜΑ
-0,59%
1.68
ΣΠΕΙΣ
+1,17%
6.92
ΣΠΙ
-1,76%
0.668
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,16%
19.25
ΤΖΚΑ
+1,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,37%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
-0,25%
4.06
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Καραμανλής: Ο Πειραιάς γίνεται μία πόλη πιο ανθρώπινη

Στο μετρό του Πειραιά το οποίο εγκαινιάσθηκε επισήμως τη Δευτέρα αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Mega.

«Ο Πειραιάς γίνεται μία πόλη πιο ανθρώπινη, με ένα μέσο μοντέρνο, καθαρό και βιώσιμο. Το δεύτερο πιο σημαντικό είναι το πόσο εντυπωσιακός είναι ο σταθμός στο Δημοτικό Θέατρο» σχολίασε ο υπουργός.

Παραμένοντας στον σταθμό του Δημοτικού Θεάτρου, ο υπουργός μίλησε για τα αρχαιολογικά ευρήματα που βρέθηκαν κατά τη διάρκεια των έργων και συγκεκριμένα για ένα ψηφιδωτό που αποσπάστηκε και επανατοποθετήθηκε, αλλά και τα παλιά υδραγωγεία που επίσης είναι εμφανή μέσα στον σταθμό.

«Αυτό δείχνει μια επιστημοσύνη που δεν την συναντάς σε πολλά μέρη του κόσμου» είπε χαρακτηριστικά και τόνισε πως όλα αυτά τα ευρήματα μπορεί να τα δει κανείς πριν «κόψει» εισιτήριο καθώς βρίσκονται στην αρχή του σταθμού.

Ο υπουργός αναφέρθηκε και στην επέκταση της γραμμής 4 του Μετρό. «Είναι έργα δύσκολα, όμως είναι έργα που πρέπει να κάνουμε και έχει κατασκευαστικό χρονοδιάγραμμα 7 με 8 χρόνια» δήλωσε.

Τόνισε πως το 33 με 35% των μετακινήσεων στην πόλη πρέπει να γίνονται με τα μέσα μαζικής μεταφοράς. «Ο προαστιακός έχει ενισχυθεί αισθητά, εν καιρώ πανδημίας αυξήσαμε το στόλο στα λεωφορεία, κάναμε προσλήψεις, μειώσαμε το εισιτήριο…χρειάζεται βελτίωση γιατί η καθημερινότητα των επιβατών έχει συνεχώς απαιτήσεις» συμπλήρωσε ο υπουργός.

Θεσσαλονίκη

«Η Θεσσαλονίκη είναι ένα έργο που έχει περάσει από χίλια κύματα, είναι σαν το γιοφύρι της Άρτας» είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός.

Εξήγησε πως τα ζητήματα με την αρχαιολογία έχουν ξεπεραστεί και η κυβέρνηση απέδειξε πως μπορούν οι σταθμοί να συνυπάρχουν με τα αρχαιολογικά ευρήματα, σημειώνοντας πως το μετρό της Θεσσαλονίκης θα παραδοθεί στο επιβατικό κοινό τέλος του 2023.

Σχετικά με το πρόβλημα των λεωφορείων που επίσης ταλανίζει την πόλη ανέφερε πως το «2019 είχαμε 239 λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη, σήμερα με τη σύμπραξη και του ιδιωτικού τομέα είμαστε σχεδόν στα 440, δεν είναι αρκετά, κάνουμε συνεχείς προσπάθειες για ενίσχυση του στόλου».

Επισήμανε παράλληλα πως πρέπει να σταματήσουμε «να βλέπουμε τον ιδιώτη ως μπαμπούλα». «Σεβόμαστε τον δημόσιο χαρακτήρα των μέσων μεταφοράς, αυτό όμως δεν σημαίνει πως όπου παρατηρούνται ελλείψεις δεν θα συνεργαστούμε με τον ιδιωτικό τομέα, και έχουμε δώσει συγκοινωνιακό έργο σε ιδιώτη και έχει αποδειχθεί πως έχει πάει πολύ καλά» προσέθεσε ο υπουργός.

Οδός Πατρών – Πύργου

Ολοκληρώνοντας ο υπουργός αναφέρθηκε και στο οδικό δίκτυο Πατρών – Πύργου αποκαλύπτοντας πως θα είναι έτοιμο σε 36 μήνες.

«Έχουμε δώσει σαφές χρονοδιάγραμμα, είναι ένα έργο που γίνεται από την Ολυμπία Οδό…υπολογίζουμε πως το μεγαλύτερο κομμάτι θα δοθεί στην κυκλοφορία το 2024» είπε.



Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!