THEPOWERGAME
Ο κορωνοϊός έχει ισοπεδώσε τα πάντα εδώ και ένα χρόνο. To εμπόριο είναι ένας κλάδος που έχει υποστεί μεγάλες ζημιές λόγω της πανδημίας.
Η ΕΣΕΕ προχώρησε στη διοργάνωση του δεύτερου κατά σειρά webinar με βασική προβληματική τις ευκαιρίες και τις στρατηγικές στη νέα κανονικότητα, λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες ανάγκες του εμπορικού κόσμου στην ελληνική αγορά σε μια εξίσωση που η πανδημία και οι επιταγές που προκύπτουν διαρκώς από αυτήν, καταφέρνει να αλλάζει προοδευτικά το επιχειρηματικό περιβάλλον.
Πρόεδρος ΕΣΕΕ: «Δεν θέλουμε άλλο χαμένο Πάσχα»
Αναφερόμενος στα σημερινά προβλήματα του εμπορικού κόσμου, βολιδοσκοπώντας την «επόμενη μέρα» της πανδημίας, ο Πρόεδρος της ΕΣΕΕ δήλωσε χαρακτηριστικά: «Η μεγάλη αγωνία του εμπορικού κόσμου σήμερα είναι η περίοδος του Πάσχα.
Δεν θέλουμε να υπάρξει ένα δεύτερο χαμένο Πάσχα. Ο στόχος της κυβέρνησης πρέπει να είναι το ασφαλές άνοιγμα της αγοράς, ώστε να λειτουργήσει το εμπόριο τον Απρίλιο. Επίσης χρειάζεται να υπάρχει δικαιοσύνη στα μέτρα στήριξης με στόχευση ειδικά προς τους πληττόμενους κλάδους, όπως το κόσμημα, η ένδυση και η υπόδηση που σύμφωνα και με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ αναδείχθηκαν το 2020 «πρωταθλητές» στη βουτιά του τζίρου.
Το εμπόριο έχει αδικηθεί ως σήμερα σε σημαντικές παρεμβάσεις όπως ήταν η «μη επιστρεπτέα επιχορήγηση» από τις Περιφέρειες. Απαιτούνται κι άλλες γενναίες αποφάσεις, όπως η κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος και της προκαταβολής φόρου, που είναι μέτρα άδικα και αντιαναπτυξιακά. Αντίστοιχα, τα κριτήρια χρηματοδότησης των τραπεζών πρέπει να είναι αντικειμενικά και όχι στη βάση της ξεχωριστής πολιτικής της κάθε τράπεζας, ώστε να μην αποκλείουν τις βιώσιμες μικρομεσαίες εμπορικές επιχειρήσεις. Το ζήτημα για την «επόμενη μέρα» είναι να διασφαλισθεί η επιβίωση της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας και όχι μόνο λίγων, μεγάλων και ισχυρών εταιριών».
Το διαδικτυακό συνέδριο της ΕΣΕΕ, με τίτλο «Ευκαιρίες και Στρατηγικές στη νέα κανονικότητα» , αποτελεί το δεύτερο από μια σειρά συνεδρίων που διοργανώνει η ΕΣΕΕ, μέσα από την πλατφόρμα esee-digital.gr, με στόχο την αποτύπωση των σημερινών δεδομένων του λιανικού εμπορίου στην Ελλάδα καθώς και την ανάδειξη των βέλτιστων λύσεων για τον μετασχηματισμό της αγοράς, τα επόμενα χρόνια.