THEPOWERGAME
Την εξαγορά της Kinzen, μιας εταιρείας που έχει βοηθήσει να εντοπιστεί επιβλαβές περιεχόμενο στην πλατφόρμα, ανακοίνωσε σήμερα η Spotify.
Η εξαγορά αποτελεί μέρος των προσπαθειών της Spotify για την έγκαιρη αντιμετώπιση επιβλαβούς περιεχομένου στην υπηρεσία της, μετά από μια αντίδραση νωρίτερα φέτος σχετικά με το podcast “The Joe Rogan Experience”, στο οποίο ο podcaster κατηγορήθηκε για παραπληροφόρηση σχετικά με τη νόσο COVID-19.
Η Kinzen, που εδρεύει στο Δουβλίνο, συνεργάζεται με το Spotify από το 2020, αρχικά με επίκεντρο την ακεραιότητα του εκλογικού περιεχομένου σε όλο τον κόσμο. Από τότε, η δράση της Kinzen έχει επεκταθεί, για να συμπεριλάβει τη στόχευση και αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης και της ρητορικής μίσους.
«Η Kinzen προσφέρει ένα συνδυασμό εργαλείων και τεχνογνωσίας για να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε καλύτερα το περιεχόμενο στην πλατφόρμα μας», δήλωσε η Sarah Hoyle, επικεφαλής ασφάλειας του Spotify.
Οι όροι της συμφωνίας δεν αποκαλύφθηκαν.
Νωρίτερα αυτό το έτος, το Spotify δήλωσε ότι θα είναι πιο διαφανές στο πώς καθορίζει το αποδεκτό και μη αποδεκτό περιεχόμενο. Δημοσίευσε τους κανόνες πλατφόρμας για πρώτη φορά τον Ιανουάριο. Τον Ιούνιο, συγκρότησε ένα Συμβουλευτικό Συμβούλιο Ασφαλείας για την παροχή πληροφοριών σχετικά με το επιβλαβές περιεχόμενο.