Γ.Δ.
1432.6 -0,24%
ACAG
-0,84%
5.9
CENER
-0,10%
9.92
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
+0,10%
9.88
NOVAL
0,00%
2.71
OPTIMA
-0,50%
12.02
TITC
-0,90%
32.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5.5
ΑΒΑΞ
-1,87%
1.366
ΑΒΕ
0,00%
0.451
ΑΔΜΗΕ
+0,24%
2.125
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.81
ΑΛΜΥ
+0,52%
2.88
ΑΛΦΑ
-0,31%
1.589
ΑΝΔΡΟ
-0,92%
6.44
ΑΡΑΙΓ
-0,63%
10.98
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-3,38%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,47%
8.56
ΑΤΤ
-1,92%
8.16
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,01%
6
ΒΙΟΚΑ
+3,00%
2.06
ΒΙΟΣΚ
-1,49%
1.655
ΒΙΟΤ
0,00%
0.238
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
+0,85%
2.36
ΓΕΒΚΑ
+0,93%
1.635
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
17.66
ΔΑΑ
-0,61%
7.8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
+0,26%
11.6
ΔΟΜΙΚ
+0,15%
3.395
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,92%
0.329
ΕΒΡΟΦ
+0,31%
1.595
ΕΕΕ
+0,69%
32.02
ΕΚΤΕΡ
-2,04%
1.92
ΕΛΒΕ
0,00%
5.6
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
+1,09%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,43%
2.07
ΕΛΠΕ
-0,56%
7.1
ΕΛΣΤΡ
-1,81%
2.17
ΕΛΤΟΝ
+1,29%
1.724
ΕΛΧΑ
+0,44%
1.834
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,20%
1.24
ΕΤΕ
-0,42%
8.118
ΕΥΑΠΣ
-2,15%
3.18
ΕΥΔΑΠ
-2,48%
5.51
ΕΥΡΩΒ
-0,62%
2.077
ΕΧΑΕ
-0,75%
4.625
ΙΑΤΡ
-1,23%
1.6
ΙΚΤΙΝ
-1,17%
0.3795
ΙΛΥΔΑ
-0,58%
1.71
ΙΝΚΑΤ
-0,19%
5.17
ΙΝΛΙΦ
-0,61%
4.86
ΙΝΛΟΤ
+1,77%
1.148
ΙΝΤΕΚ
-0,85%
5.8
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
-1,20%
1.235
ΙΝΤΚΑ
-0,80%
3.115
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
-1,34%
1.47
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
-1,65%
1.49
ΚΟΡΔΕ
+0,22%
0.457
ΚΟΥΑΛ
-1,17%
1.18
ΚΟΥΕΣ
-0,38%
5.25
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,23%
12.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.75
ΚΥΡΙΟ
-3,06%
1.11
ΛΑΒΙ
+0,59%
0.854
ΛΑΜΔΑ
-0,98%
7.07
ΛΑΜΨΑ
0,00%
39
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.262
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-0,69%
1.44
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.704
ΜΕΒΑ
-4,57%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-1,24%
2.39
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.6
ΜΙΓ
0,00%
3.45
ΜΙΝ
+4,17%
0.625
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,58%
21.14
ΜΟΝΤΑ
+1,55%
3.92
ΜΟΤΟ
+0,96%
2.63
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,88%
22.6
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,28%
3.55
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
+1,34%
34.9
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
0,00%
0.85
ΞΥΛΚ
+1,51%
0.269
ΞΥΛΠ
-3,66%
0.368
ΟΛΘ
+0,97%
20.9
ΟΛΠ
+1,34%
26.4
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.39
ΟΠΑΠ
-0,25%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.845
ΟΤΕ
-2,14%
14.62
ΟΤΟΕΛ
-1,96%
11
ΠΑΙΡ
-1,94%
1.01
ΠΑΠ
-0,41%
2.42
ΠΕΙΡ
+1,88%
3.894
ΠΕΡΦ
0,00%
6.7
ΠΕΤΡΟ
+1,00%
8.1
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.97
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.228
ΠΡΕΜΙΑ
+0,32%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-1,51%
4.58
ΡΕΒΟΙΛ
+5,22%
1.915
ΣΑΡ
-0,78%
10.12
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,52%
0.335
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.645
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.52
ΣΠΙ
-1,52%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.16
ΤΖΚΑ
0,00%
1.345
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
-2,75%
0.212
ΦΡΛΚ
+1,74%
3.81
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

ΗΠΑ: Διετάχθη η διεξαγωγή τεχνικών επιθεωρήσεων σε όλα τα Boeing 777 με κινητήρες PW4000

Μια μεγάλη αεροπορική τραγωδία παραλίγο να συμβεί το περασμένο Σάββατο, όταν ένα Boeing με 241 επιβάτες που απογειώθηκε από το Ντένβερ, εμφάνισε βλάβη στο δεξιό του κινητήρα, με αποτέλεσμα να πάρει φωτιά.

Ο πιλότος ωστόσο του αεροσκάφους αποδείχθηκε σωτήρας, αφού κατάφερε να προσγειώσει το φλεγόμενο αεροπλάνο χωρίς να υπάρξουν θύματα ούτε από τους επιβάτες, ούτε από τα συντρίμμια που έπεσαν σε στέγες και αυλές σπιτιών.

Αυτό το παραλίγο τραγικό γεγονός και τη σοβαρή βλάβη που παρουσίασε ο κινητήρας του αεροσκάφους της United Airlines, η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA) ανακοίνωσε χθες, Τρίτη, ότι έδωσε εντολή για τη διεξαγωγή άμεσων τεχνικών επιθεωρήσεων στα αεροσκάφη Boeing 777-200 που φέρουν κινητήρες Pratt & Whitney PW4000.

Οι αεροπορικές εταιρίες καλούνται να πραγματοποιήσουν επιθεώρηση θερμοακουστικής απεικόνισης των μεγάλων πτερυγίων του στροβίλου που βρίσκονται στο εμπρόσθιο τμήμα του κάθε κινητήρα και είναι κατασκευασμένα από τιτάνιο, σύμφωνα με την FAA.

Η Εθνική Επιτροπή Ασφάλειας Μεταφορών στις ΗΠΑ (NTSB) ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι ένα πτερύγιο του στροβίλου του κινητήρα της πτήσης 328 της United που έπιασε φωτιά, είχε υποστεί ρηγμάτωση που ήταν συμβατή με κόπωση μετάλλου.

“Επί τη βάσει των αρχικών αποτελεσμάτων, όπως τα λαμβάνουμε, αλλά και από άλλα δεδομένα που συλλέχθηκαν από την έρευνα που βρίσκεται σε εξέλιξη, η FAA είναι ενδεχόμενο ότι θα αναθεωρήσει την οδηγία της, καθορίζοντας μία νέα χρονική περίοδο για το μεσοδιάστημα των τεχνικών επιθεωρήσεων των κινητήρων ή για τους ελέγχους που θα ακολουθήσουν” ανακοίνωσε η FAA.

Το Μάρτιο του 2019, μετά από μία αστοχία κινητήρα σε αεροσκάφος της United το 2018, που αποδόθηκε σε πτερύγιο του στροβίλου κινητήρα του ίδιου τύπου, η FAA διέταξε τη διεξαγωγή τεχνικών ελέγχων κάθε 6.500 πτήσεις. Κάθε πτήση περιλαμβάνει μία απογείωση και προσγείωση του αεροσκάφους.

Το υπουργείο Μεταφορών της Νότιας Κορέας ανακοίνωσε χθες, Τρίτη, ότι ενημέρωσε τις αεροπορικές εταιρίες για την πραγματοποίηση τεχνικών επιθεωρήσεων στα πτερύγια των στροβίλων για κάθε 1.000 κύκλους πτήσεων, ακολουθώντας σχετική οδηγία της κατασκευάστριας Pratt, μετά το τελευταίο περιστατικό της United.

Τυπικά, μία αεροπορική εταιρία ολοκληρώνει 1.000 κύκλους πτήσεων περίπου κάθε δέκα μήνες σε ένα αεροσκάφος 777, σύμφωνα με μία πηγή της αεροπορικής βιομηχανίας που έχει λάβει γνώση για το ζήτημα αυτό.

Η FAA ανακοίνωσε το 2019 ότι κάθε τεχνική επιθεώρηση θα απαιτήσει 22 εργατοώρες με οικονομικό κόστος 1.850 δολαρίων.

Χθες δεν δημοσιοποίησε κάποιοα πιο επικαιροποιημένη εκτίμηση του οικονομικού κόστους των ελέγχων.

Ο κινητήρας που παρουσίασε αστοχία και εξαρτήματά του έπεσαν το Σάββατο σε προάστιο του Ντένβερ, ήταν τύπου PW4000. Το αεροσκάφος Boeing 777 της United, να έχει κατασκευαστεί πριν από 26 χρόνια.

Κινητήρες του ίδιου τύπου χρησιμοποιούνται σε 128 αεροσκάφη ή ποσοστό μικρότερο του 10% του παγκόσμιου στόλου των περισσότερων από 1.600 αεροσκαφών ευρείας ατράκτου 777, που έχουν παραδοθεί από την Boeing.

Η Boeing ανακοίνωσε ότι υποστηρίζει την έκδοση της οδηγίας από την FAA για την άμεση πραγματοποίηση τεχνικών επιθεωρήσεων, ενώ θα συνεργαστεί στη διάρκεια της διαδικασίας με τους πελάτες της. Η εταιρία, είχε προηγούμενα συστήσει στους πελάτες της, την αναστολή της χρήσης των αεροσκαφών, μέχρι τον προσδιορισμό ενός πρωτοκόλλου τεχνικής επιθεώρησης από την FAA, ενώ η Ιαπωνία επέβαλε μία προσωρινή αναστολή πτήσεων, μετά το περιστατικό του Σαββάτου.

Η αεροπορική εταιρία United Airlines είναι η μοναδική εταιρία στις ΗΠΑ που χρησιμοποιεί τον αναφερόμενο τύπο κινητήρα, ενώ καθήλωσε το στόλο των 777 που διαθέτει, πριν από την ανακοίνωση της FAA.

Η αναφερόμενη αεροπορική εταιρία προειδοποίησε για ενδεχόμενη αναστάτωση στο πρόγραμμα των πτήσεων της για τη μεταφορά εμπορευμάτων το Μάρτιο, αναδιοργανώνοντας το πτητικό πρόγραμμα του στόλου της, μετά την απόφαση που έλαβε για την καθήλωση των 24 Boeing 777-200, σύμφωνα με μία προειδοποίηση που απέστειλε στους πελάτες της.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!