Γ.Δ.
1482.43 +1,23%
ACAG
+0,51%
5.86
CENER
+0,94%
9.7
CNLCAP
-3,42%
7.05
DIMAND
-2,09%
8.89
NOVAL
+0,36%
2.77
OPTIMA
+1,17%
12.1
TITC
-0,16%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
+3,10%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-0,88%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+3,19%
3.07
ΑΛΦΑ
+2,65%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
+0,30%
6.62
ΑΡΑΙΓ
+0,59%
11.89
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-4,68%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,47%
8.64
ΑΤΤ
-25,41%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,17%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,87%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+4,92%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,44%
18.1
ΔΑΑ
+0,60%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-0,35%
11.5
ΔΟΜΙΚ
+7,37%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,31%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,65%
1.55
ΕΕΕ
+1,65%
33.22
ΕΚΤΕΡ
+5,62%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
+4,65%
2.25
ΕΛΛ
+0,36%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,48%
2.09
ΕΛΠΕ
+1,33%
7.62
ΕΛΣΤΡ
-1,75%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-1,02%
1.752
ΕΛΧΑ
+2,05%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,97%
1.295
ΕΤΕ
+1,37%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+2,33%
2.24
ΕΧΑΕ
+1,15%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
+1,95%
0.419
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.99
ΙΝΛΙΦ
+1,18%
5.14
ΙΝΛΟΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΕΚ
+1,68%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,48%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
-2,31%
338
ΚΕΚΡ
-5,35%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-0,33%
1.505
ΚΟΡΔΕ
+2,05%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-2,12%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+3,50%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,71%
1.15
ΛΑΒΙ
-0,67%
0.894
ΛΑΜΔΑ
-0,27%
7.41
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.6
ΛΑΝΑΚ
-2,06%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-1,11%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-0,23%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,14%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,06%
3.73
ΜΙΝ
-6,35%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,52%
23.58
ΜΟΝΤΑ
+5,71%
3.7
ΜΟΤΟ
+3,50%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,55%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,50%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+1,31%
0.93
ΞΥΛΚ
-0,72%
0.276
ΞΥΛΠ
+3,40%
0.426
ΟΛΘ
-0,47%
21.2
ΟΛΠ
+1,29%
27.55
ΟΛΥΜΠ
+2,38%
2.58
ΟΠΑΠ
+1,27%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.899
ΟΤΕ
+2,83%
14.55
ΟΤΟΕΛ
+0,86%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+2,28%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
+4,30%
4.245
ΠΛΑΚΡ
+1,35%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
+2,37%
1.945
ΣΑΡ
+0,90%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,58%
0.345
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
-0,60%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,21%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
-3,67%
0.21
ΦΡΛΚ
+3,16%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Παπαδόπουλος: Υπογράφεται η νέα Συλλογική Σύμβαση του ΟΑΣΘ

Η νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας των εργαζόμενων του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) οδεύει προς την τελική υπογραφή από τα συναρμόδια Υπουργεία Υποδομών και Μεταφορών και Οικονομικών, γνωστοποίησε στη Βουλή ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του Βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ. Αλέξανδρου Τριανταφυλλίδη, με θέμα τις συλλογικές συμβάσεις του ΟΑΣΘ.

Κατά την πρωτολογία του, ο κ. Παπαδόπουλος δήλωσε ότι είναι θράσος να μιλάει ο ΣΥΡΙΖΑ για απαξίωση και εμπαιγμό στον ΟΑΣΘ, υπενθυμίζοντας ότι το 2017, με τις διατάξεις του άρθρου 30 του ν.4482/2017, ο ΟΑΣΘ κρατικοποιήθηκε και το προσωπικό του εντάχθηκε στο Ενιαίο Μισθολόγιο του Δημοσίου, με συνέπεια να εκπνεύσει η τελευταία συλλογική σύμβαση που ίσχυε και ουδέποτε, νομίμως, καταρτίστηκε νέα.

Ο Υφυπουργός Μεταφορών διευκρίνισε ότι η μόνη νόμιμη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, που σύμφωνα με τον νόμο επιτρέπεται να καταρτιστεί, αφορά αποκλειστικά μη μισθολογικές παροχές, εφόσον βεβαίως εγκριθούν από τα συναρμόδια Υπουργεία Μεταφορών και Οικονομικών.

Ο κ. Παπαδόπουλος, πρόσθεσε σχετικά ότι «Όταν η διοίκηση Παππά υπέγραψε μια κατ΄ όνομα σύμβαση, ουδέποτε την υπέβαλε στο Υπουργείο Οικονομικών για έγκριση, γιατί ήξερε ότι δεν μπορεί να εγκριθεί, καθώς περιελάμβανε μη νόμιμες μισθολογικές παροχές. Αυτό το γνώριζε πολύ καλά αφού σύμφωνα με την 274/2017 Γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους την οποία και απεδέχθησαν οι αρμόδιοι Υπουργοί, σύμβαση η οποία περιείχε μισθολογικές παροχές, είναι άκυρη. Άρα εκείνο που αβίαστα προκύπτει είναι η κοροϊδία των εργαζομένων! Οι μόνοι βέβαια που ήταν «ευχαριστημένοι» ήταν μια μερίδα εργαζομένων στους οποίους δινόταν εκτός από την πρώτη και δεύτερη προσωπική διαφορά. Η παράνομη αυτή πρακτική κόστισε στους πολίτες περίπου 2,25 εκατομμύρια ευρώ ετησίως και μόλις διαπιστώθηκε, διεκόπη».

Ο κ. Παπαδόπουλος σημείωσε επίσης ότι υπήρχε παντελής αδιαφορία για την έκδοση ΚΥΑ αντιστοίχισης σχετικά με το επίδομα ανθυγιεινής εργασίας και το επίδομα ευθύνης και αυτό το θέμα λύθηκε οριστικά από την Κυβέρνηση της Ν.Δ.

Όπως ανέφερε, συγκεκριμένα, ο Υφυπουργός Μεταφορών: «Με την αριθ. 241175/2022 απόφαση:

  • Η θέση του Αμαξοστασιάρχη αντιστοιχείται με την θέση του Προϊσταμένου υποδιευθύνσεων και καταβάλλεται επίδομα 350 ευρώ
  • Η θέση του Επόπτη και του Συντονιστή Αρχιτεχνιτών αντιστοιχείται με την θέση Προϊσταμένων Μονοθέσιων , Διθέσεων και Τριθέσιων Δημοτικών Σχολείων με μηνιαία καταβολή επιδόματος ευθύνης 165 ευρώ
  • Η θέση του σταθμάρχη , Ελεγκτή , Υπεύθυνου Γραφείου και Αρχιτεχνίτη
  • αντιστοιχείται με τη θέση Υποδιευθυντή Σχολικής Μονάδας με επίδομα ευθύνης 150 ευρώ.

Επομένως, η ανησυχία σας και το όψιμο ενδιαφέρον της αξιωματικής αντιπολίτευσης είναι άκαιρα».

Ο Υφυπουργός Μεταφορών γνωστοποίησε ότι έχει ήδη συμφωνηθεί νέα ΣΣΕ, η οποία ήδη εγκρίθηκε από τη Διοίκηση και τη Γενική Συνέλευση των εργαζομένων και οδεύει προς την τελική υπογραφή από τα συναρμόδια Υπουργεία Υποδομών και Μεταφορών και Οικονομικών.

Κατά τη δευτερολογία του, ο κ. Παπαδόπουλος κάλεσε τον κ. Τριανταφυλλίδη να επισκεφθούν μαζί τον ΟΑΣΘ οποιαδήποτε στιγμή, προκειμένου να διαπιστώσει ότι δεν ευσταθούν οι ισχυρισμοί που προέβαλε, αλλά και να αναγνωρίσει την πρόοδο που έχει συντελεστεί στα θέματα συντήρησης, καθαριότητας των εγκαταστάσεων και τήρησης των μέτρων πρόληψης COVID.

Επιπλέον, ο Υφυπουργός Μεταφορών υπογράμμισε τη σημαντική ενίσχυση του στόλου που έχει πραγματοποιηθεί τα τελευταία τρία χρόνια. Όπως ανέφερε: «Στις 19-8-2019 κυκλοφορούσαν 237 αστικά λεωφορεία σε όλο τον νομό Θεσσαλονίκης, συμπεριλαμβανομένων και των λεωφορείων των ΚΤΕΛ και με έναν συγκροτημένο σχεδιασμό, όπως η ανάθεση μέρος του συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ και η μίσθωση λεωφορείων που εκπόνησε το Υπουργείο και το οποίο έφερε επιτυχώς σε πέρας η διοίκηση Σκόδρα, σήμερα στη Θεσσαλονίκη, ο στόλος του Οργανισμού ανέρχεται σε 420 λεωφορεία, με στόχο στο αμέσως προσεχές διάστημα να φτάσουν τα 520 λεωφορεία».

Κλείνοντας ο κ. Παπαδόπουλος, τόνισε ότι «Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με την έλευση του Μετρό σχεδιάζει την επόμενη ημέρα της αστικής συγκοινωνίας με την αναδιάταξη και τη συνεργασία όλων των υφιστάμενων συγκοινωνιακών φορέων, προκειμένου να δώσει στους Θεσσαλονικείς τη συγκοινωνία που τους αξίζει».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!