THEPOWERGAME
Αν υπάρχει ένα brand που αξίζει κάποιος να αναλύσει για το πως κατάφερε με μόνο 12 καταστήματα και ένα eshop να πουληθεί 2,1 δισ. δολάρια, δεν είναι άλλο από αυτό της Supreme.
H εταιρεία που ιδρύθηκε από τον James Jebbia το 1994, με ένα κατάστημά στο SoHo του Μανχάταν για τους λάτρεις του σκέιτμπορντ, πωλήθηκε στη μητρική εταιρεία της Vans και της Timberland. Η VF Corp. εξαγόρασε την Supreme από τον ιδρυτή James Jebbia και τα ιδιωτικά κεφάλαια, Carlyle Group Inc. και Goode Partners LLC. που είχαν τοποθετηθεί σε αυτή, προς 2,1 δισ. δολάρια.
Η Supreme, διαθέτει μόλις 12 φυσικά καταστήματα και ένα eshop, και αποτελεί εδώ και καιρό το χρυσό πρότυπο επιτυχίας: Η ασυμβίβαστη στάση του απέναντι στην αισθητική, τα προϊόντα και οι πελάτες κέρδισαν το CFDA Award το 2018.
Το deal με την VF Corp. ήρθε σε μια στιγμή όπου ο τομέας των ειδών ένδυσης έχει πληγεί από την πανδημία. Ωστόσο η μάρκα Supreme παραμένει πολύτιμος λίθος στη βιομηχανία λόγω της λατρείας από τις νεότερες γενιές και τους καταναλωτές της Generation Z.
Τα προϊόντα που κυκλοφορεί το brand Supreme συνήθως είναι το αποτέλεσμα των offbeat συνεργασιών με εταιρείες τόσο διαφορετικές όπως οι Pat McGrath, Everlast, Louis Vuitton και Fender. Καθ ‘όλη τη δεκαετία του ’90 και στις αρχές της δεκαετίας του 2000, το Supreme λειτούργησε ως μάρκα skate που απευθυνόταν τόσο σε σκέιτερς όσο και σε όσους ενδιαφέρονται για το αναδυόμενο στυλ streetwear.