Γ.Δ.
1426.97 +0,24%
ACAG
-1,02%
5.84
CENER
-0,20%
9.88
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
+1,18%
8.6
NOVAL
-0,72%
2.7
OPTIMA
-0,17%
11.82
TITC
-0,52%
28.75
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
-0,42%
1.42
ΑΒΕ
+1,10%
0.458
ΑΔΜΗΕ
-0,89%
2.215
ΑΚΡΙΤ
-9,09%
0.8
ΑΛΜΥ
+0,94%
2.69
ΑΛΦΑ
-0,56%
1.601
ΑΝΔΡΟ
-1,55%
6.36
ΑΡΑΙΓ
+0,87%
11.62
ΑΣΚΟ
+1,68%
3.03
ΑΣΤΑΚ
+0,90%
6.76
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.5
ΑΤΤ
+0,91%
11.15
ΑΤΤΙΚΑ
-1,16%
2.56
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,34%
5.95
ΒΙΟΚΑ
-1,22%
2.42
ΒΙΟΣΚ
+0,39%
1.3
ΒΙΟΤ
-9,48%
0.21
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
+4,76%
1.54
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,36%
16.66
ΔΑΑ
+0,26%
7.78
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
0,00%
11.32
ΔΟΜΙΚ
+0,39%
3.825
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.323
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.505
ΕΕΕ
+0,31%
32.1
ΕΚΤΕΡ
+1,07%
4.25
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+1,74%
2.34
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,18%
2.57
ΕΛΠΕ
+0,64%
7.9
ΕΛΣΤΡ
+5,07%
2.28
ΕΛΤΟΝ
+1,42%
1.71
ΕΛΧΑ
+0,53%
1.88
ΕΝΤΕΡ
+0,64%
7.9
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+3,94%
1.32
ΕΤΕ
+0,77%
7.84
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.1
ΕΥΔΑΠ
+2,03%
5.53
ΕΥΡΩΒ
+1,02%
2.076
ΕΧΑΕ
+0,32%
4.77
ΙΑΤΡ
+2,29%
1.565
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,57%
1.75
ΙΝΚΑΤ
-0,59%
5.03
ΙΝΛΙΦ
-1,69%
4.65
ΙΝΛΟΤ
+0,33%
1.204
ΙΝΤΕΚ
+0,36%
5.57
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,65%
2.38
ΙΝΤΕΤ
-1,20%
1.24
ΙΝΤΚΑ
+1,95%
3.39
ΚΑΡΕΛ
+2,96%
348
ΚΕΚΡ
0,00%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
+2,55%
1.61
ΚΟΡΔΕ
-0,84%
0.475
ΚΟΥΑΛ
+0,49%
1.22
ΚΟΥΕΣ
-0,38%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,44%
11.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.14
ΛΑΒΙ
+1,51%
0.872
ΛΑΜΔΑ
+2,03%
7.04
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
-9,46%
0.268
ΛΕΒΠ
0,00%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.4
ΛΟΥΛΗ
+1,15%
2.63
ΜΑΘΙΟ
-3,94%
0.78
ΜΕΒΑ
+1,50%
4.05
ΜΕΝΤΙ
+3,00%
2.75
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
-0,83%
3.6
ΜΙΝ
+1,64%
0.62
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,35%
23.08
ΜΟΝΤΑ
+1,84%
3.32
ΜΟΤΟ
+0,37%
2.735
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+0,37%
27.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,58%
3.41
ΜΠΡΙΚ
-0,80%
1.86
ΜΠΤΚ
-9,48%
0.525
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+4,26%
0.98
ΞΥΛΚ
+3,44%
0.271
ΞΥΛΠ
+2,82%
0.51
ΟΛΘ
-2,39%
20.4
ΟΛΠ
+0,20%
25.35
ΟΛΥΜΠ
-1,22%
2.43
ΟΠΑΠ
+0,61%
14.89
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,22%
0.896
ΟΤΕ
-3,55%
13.31
ΟΤΟΕΛ
+0,35%
11.52
ΠΑΙΡ
0,00%
1.13
ΠΑΠ
-0,81%
2.46
ΠΕΙΡ
+1,03%
3.629
ΠΕΤΡΟ
+1,19%
8.48
ΠΛΑΘ
0,00%
3.825
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+0,70%
1.144
ΠΡΟΝΤΕΑ
+0,73%
6.9
ΠΡΟΦ
-0,11%
4.64
ΡΕΒΟΙΛ
+5,00%
2.1
ΣΑΡ
+1,10%
11.02
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+3,21%
1.61
ΣΠΕΙΣ
+0,92%
6.6
ΣΠΙ
+3,40%
0.67
ΣΠΥΡ
-9,68%
0.14
ΤΕΝΕΡΓ
-0,30%
19.64
ΤΖΚΑ
0,00%
1.49
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+3,48%
0.238
ΦΡΛΚ
-0,51%
3.88
ΧΑΙΔΕ
+3,10%
0.665

Καραγιάννης: Ο ΒΟΑΚ γίνεται πραγματικότητα

Στη δέσμευση της κυβέρνησης να δώσει στην Κρήτη έναν σύγχρονο Βόρειο Οδικό Άξονα, ένα σύγχρονο αεροδρόμιο στο Καστέλι και αναβαθμισμένες υποδομές, αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Καραγιάννης, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου.

«Η κυβέρνησή μας έχει κάνει για τον ΒΟΑΚ και την Κρήτη συνολικά τα περισσότερα που έχει κάνει κυβέρνηση τις τελευταίες δεκαετίες. Ο ΒΟΑΚ, ένα όνειρο δεκαετιών για τη Κρήτη γίνεται πραγματικότητα από αυτή τη κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη» υπογράμμισε ο Υφυπουργός Υποδομών.

Ο κ. Καραγιάννης ξεκαθάρισε ότι «εμείς δεν κάνουμε “μερεμέτια”, αυτά τα αφήνουμε σε άλλους. Εμείς κάνουμε τον νέο ΒΟΑΚ. Γίνεται μια δουλειά για την Κρήτη που δεν είχε γίνει για 30-40 χρόνια και είναι υπέρ όλων των Κρητικών. Δεν βάφουμε τα έργα ούτε πράσινα ούτε μπλε ούτε κόκκινα».

Ειδικότερα για την ευρεία νότια παράκαμψη του Ηρακλείου, ο κ. Καραγιάννης ήταν κατηγορηματικός τονίζοντας ότι «η πρόταση αφορά μια νέα χάραξη, ουσιαστικά ένα νέο έργο της τάξης των 320 ευρώ χωρίς τις απαλλοτριώσεις, που δεν προβλέπεται στα Τεύχη Δημοπράτησης, που είναι στον αέρα. Ουσιαστικά αυτή η πρόταση υποσκάπτει το σύνολο της Διαγωνιστικής διαδικασίας».

Τόνισε ότι «πρόκειται για μια νέα χάραξη, σε έναν νέο ΒΟΑΚ που έχει εξαιρετικά υψηλό κατασκευαστικό κόστος με πολλά χιλιόμετρα υπόγειων έργων και μεγάλες τεχνικές δυσκολίες» και διερωτήθηκε απευθυνόμενος προς την αντιπολίτευση «θεωρείτε ότι προτείνοντας σήμερα αυτό το έργο προσφέρετε υπηρεσίες στους Κρητικούς και τη προοπτική κατασκευής του ΒΟΑΚ;».

«Ο πλεονασμός υποσχέσεων δεν οδηγεί την κοινωνία στη σωστή κατεύθυνση. Έρχεστε μετά από τόσο καιρό που ξέρετε ότι το έργο προχωράει και ενώ έχουμε προχωρήσει με ένα συγκεκριμένο χρηματοδοτικό μοντέλο βασισμένο σε συγκεκριμένα κόστη και ενώ έχουμε πάρει Περιβαλλοντικούς Όρους για το νέο έργο και έχουμε καταθέσει Μελέτη Περιβαλλοντικών επιπτώσεων για τις παρεμβάσεις στις παρακάμψεις των πόλεων, έρχεστε τώρα και μας λέτε να τα τινάξουμε όλα στον αέρα» πρόσθεσε.

Μάλιστα, επέκρινε «την αντίληψη που επικρατούσε για χρόνια, ότι λεφτά υπάρχουν για να κάνουμε ό,τι θέλουμε, όπως και όποτε το θέλουμε, με τα γνωστά ολέθρια αποτελέσματα για τη χώρα».

«Τα λεφτά που πληρώνει ο ελληνικός λαός για τα δημόσια έργα, θα πρέπει να είναι ακριβώς όσα απαιτούνται προκειμένου να έχει άρτια και λειτουργικά συγκοινωνιακά έργα. Ούτε λιγότερα, γιατί εκπτώσεις σε τέτοια ζητήματα δεν χωρούν. Αλλά ούτε και περισσότερα, ιδιαίτερα σε συνθήκες σαν τη σημερινή όπου ο κόσμος δοκιμάζεται και το κοινωνικό κράτος διευρύνεται ώστε να στηρίξει τους πιο αδύναμους συμπολίτες μας» συνέχισε ο κ. Καραγιάννης.

Εξάλλου, διαβεβαίωσε ότι «στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών δεν κλείνουμε τα αυτιά και δεν αρνούμαστε τις αλλαγές όπου είναι αυτές απαραίτητες, πάντα, όμως, διαφυλάσσοντας το δημόσιο συμφέρον και με γνώμονα τη βιωσιμότητα του έργου». Έτσι, αυτή την περίοδο επεξεργαζόμαστε τις ενστάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου για τον κόμβο Παπαναστασίου και την περιοχή του Κακού Όρους και θα επανέλθουμε σύντομα με τις προτάσεις μας.

Σχετικά με τον οδικό άξονα που συνδέει το αεροδρόμιο Καστελίου με τον ΒΟΑΚ, μήκους 18χλμ., ο κ. Καραγιάννης σημείωσε ότι γίνεται τροποποίηση στην περιοχή της Ρωμαϊκής υδατογέφυρας σύμφωνα με τα όσα υπαγόρευσαν οι Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού. Η νέα μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων θα κατατεθεί σύντομα στο Υπουργείο Περιβάλλοντος.

«Θεωρούμε λοιπόν πως το ζήτημα που ανέκυψε θα κλείσει με ταυτόχρονη προστασία του περιβάλλοντος αλλά και του αρχαιολογικού πλούτου της χώρας» υπογράμμισε.

«Με ευθύνη και ευθυκρισία, μακριά από λαϊκισμούς του παρελθόντος, συνεχίζουμε τη μεγάλη προσπάθεια για να αποκτήσει η Κρήτη σύγχρονο Βόρειο Οδικό Άξονα, σύγχρονο αεροδρόμιο και υποδομές που δεν θα έχουν να ζηλέψουν τίποτα από την υπόλοιπη χώρα και από αντίστοιχες στο εξωτερικό» τόνισε κλείνοντας.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!