Γ.Δ.
1456.64 -0,69%
ACAG
+0,52%
5.83
CENER
-0,21%
9.58
CNLCAP
-0,70%
7.05
DIMAND
-0,33%
8.95
NOVAL
-1,08%
2.74
OPTIMA
-2,11%
12.06
TITC
-1,57%
31.3
ΑΑΑΚ
0,00%
5.35
ΑΒΑΞ
+0,56%
1.442
ΑΒΕ
0,00%
0.476
ΑΔΜΗΕ
-0,45%
2.23
ΑΚΡΙΤ
-8,99%
0.86
ΑΛΜΥ
+2,20%
3.02
ΑΛΦΑ
-1,22%
1.6645
ΑΝΔΡΟ
+1,23%
6.58
ΑΡΑΙΓ
-1,39%
11.39
ΑΣΚΟ
0,00%
2.8
ΑΣΤΑΚ
+3,47%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.62
ΑΤΤ
+4,10%
9.14
ΑΤΤΙΚΑ
-0,38%
2.62
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,17%
5.86
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.36
ΒΙΟΣΚ
+1,44%
1.41
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
-3,34%
1.59
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,45%
17.6
ΔΑΑ
-0,41%
7.788
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-1,13%
11.4
ΔΟΜΙΚ
-1,45%
3.745
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.6
ΕΕΕ
+0,24%
33.22
ΕΚΤΕΡ
-0,22%
2.245
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
-1,33%
2.22
ΕΛΛ
-0,36%
13.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,72%
2.065
ΕΛΠΕ
-0,40%
7.39
ΕΛΣΤΡ
-2,17%
2.25
ΕΛΤΟΝ
+2,12%
1.738
ΕΛΧΑ
0,00%
1.84
ΕΝΤΕΡ
+1,86%
8.2
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
-0,17%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,17%
1.295
ΕΤΕ
-0,53%
8.306
ΕΥΑΠΣ
-0,30%
3.34
ΕΥΔΑΠ
-0,52%
5.73
ΕΥΡΩΒ
-6,04%
2.039
ΕΧΑΕ
-0,53%
4.675
ΙΑΤΡ
+2,09%
1.71
ΙΚΤΙΝ
-0,49%
0.404
ΙΛΥΔΑ
-0,28%
1.81
ΙΝΚΑΤ
-1,40%
4.93
ΙΝΛΙΦ
+1,57%
5.18
ΙΝΛΟΤ
-0,16%
1.246
ΙΝΤΕΚ
+0,34%
5.89
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
-3,57%
1.215
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.375
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-0,68%
1.47
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,33%
1.48
ΚΟΡΔΕ
-0,60%
0.494
ΚΟΥΑΛ
-0,51%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,38%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,44%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
-0,11%
0.887
ΛΑΜΔΑ
-1,36%
7.25
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.38
ΛΟΥΛΗ
-1,49%
2.65
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
-0,74%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
+1,38%
3.67
ΜΙΝ
+0,84%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,60%
23.1
ΜΟΝΤΑ
-0,81%
3.67
ΜΟΤΟ
+1,45%
2.795
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,64%
24.82
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.945
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,50%
36.18
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
+4,72%
0.976
ΞΥΛΚ
-0,35%
0.282
ΞΥΛΠ
0,00%
0.416
ΟΛΘ
0,00%
20.9
ΟΛΠ
+0,18%
27.65
ΟΛΥΜΠ
-1,56%
2.53
ΟΠΑΠ
-0,56%
15.87
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,34%
0.898
ΟΤΕ
+3,02%
14.66
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.78
ΠΑΙΡ
+0,46%
1.085
ΠΑΠ
+1,28%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,81%
3.741
ΠΕΤΡΟ
-0,23%
8.78
ΠΛΑΘ
-2,10%
4.2
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.158
ΠΡΟΝΤΕΑ
-6,99%
6.65
ΠΡΟΦ
-0,97%
5.12
ΡΕΒΟΙΛ
+0,50%
2
ΣΑΡ
-1,82%
10.8
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,86%
0.35
ΣΙΔΜΑ
-2,38%
1.64
ΣΠΕΙΣ
-2,60%
6.74
ΣΠΙ
+0,30%
0.67
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,16%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
-2,71%
3.95
ΧΑΙΔΕ
-4,51%
0.635

Καραμανλής: Στην τελική του φάση το μετρό Θεσσαλονίκης

«Στην τελική του φάση βρίσκεται το έργο της υλοποίησης του μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο στο τέλος του 2023 θα παραδοθεί για χρήση» ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, μετά την ξενάγησή του στο Κέντρο Ελέγχου και Λειτουργίας του έργου, που βρίσκεται στην Πυλαία.

«Η λειτουργία του θα αλλάξει τη μορφή της πόλης και θα βελτιώσει σημαντικά την καθημερινότητα των πολιτών» πρόσθεσε στη συνέχεια.

Ο υπουργός συνοδευόταν από τον υφυπουργό Υποδομών Γιώργο Καραγιάννη, ενώ κατά την άφιξή του στο αμαξοστάσιο τον υποδέχτηκαν ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ Νίκος Ταχιάος και ο διευθύνων σύμβουλος Νίκος Κουρέτας, ο γενικός διευθυντής για τον ανάδοχο Παναγιώτης Κορακίτης και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Άκτωρα Χρήστος Παναγιωτόπουλος. Στην ξενάγηση συμμετείχαν και εκπρόσωποι του μέλους της κοινοπραξίας του αναδόχου Hitachi.

«Σήμερα έχουμε την πολύ μεγάλη χαρά να βρισκόμαστε στο αμαξοστάσιο στα καινούρια γραφεία της Αττικό Μετρό και στο κέντρο ελέγχου λειτουργίας. Όπως διαπιστώσατε, τα δοκιμαστικά δρομολόγια έχουν πλέον ξεκινήσει κανονικά. Βρισκόμαστε στην τελική φάση ενός έργου, το οποίο -θα μου επιτρέψετε να πω- είχε καταντήσει το πιο σύντομο ανέκδοτο. Ένα έργο το οποίο θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί εδώ και πάρα πολλά χρόνια, αλλά δεν γινόταν ποτέ. Πρόκειται για ένα έργο που θα αλλάξει πραγματικά την πόλη, θα βελτιώσει την καθημερινότητα των πολιτών», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Καραμανλής.

Επισημαίνοντας ότι από την πρώτη ημέρα ανάληψης των καθηκόντων του στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών «θέσαμε ένα πολύ συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα», ο κ. Καραμανλής σημείωσε ότι «είναι σπάνιο να θέτεις χρονοδιάγραμμα σε έργα που είναι τόσο περίπλοκα. Σε αυτό εμμένουμε και πλέον ακόμα και οι πιο δύσπιστοι διαπιστώνουν ότι αυτό το έργο ολοκληρώνεται».

Κατά την ξενάγηση στο αμαξοστάσιο του μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο είναι έκτασης 1.200 τ.μ κι εκεί θα απασχολούνται περί τα 350 άτομα, έγινε ενημέρωση για τον τρόπο με τον οποίο θα ελέγχεται ηλεκτρονικά η κίνηση των 18 συρμών που θα κινούνται χωρίς οδηγό, και επισημάνθηκε ότι τα δρομολόγια θα προγραμματίζονται κάθε βράδυ και το τρένο θα ξεκινά μόνο του το πρωί.

Ο κ. Καραμανλής τόνισε επίσης ότι το αμαξοστάσιο του μετρό Θεσσαλονίκης είναι από τα πιο σύγχρονα στην Ευρώπη και θα αποτελέσει ένα στολίδι όχι μόνο για την πόλη, αλλά για όλη την Ελλάδα, επαναλαμβάνοντας ότι με την ολοκλήρωσή του αποδεικνύεται ότι «στην πόλη μπορούμε να έχουμε και αρχαία και μετρό».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!